Thnx!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vintage patterns, eerste plaat uit dat boek.
[..]
Ja ik ben dus op zoek naar een boek met meer van dat soort platen! Nog niet echt wat kunnen vinden.
Die heb ik nog niet. Pretty zou ik eerst in willen kijken omdat ik bang ben dat dat veel van hetzelfde met bloemen en lijntjes is, terwijl ik echt iets zoek zoals de plaat van Cygne.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx!
Lotus Designs of Pretty Patterns ook niet?
Ik heb Pretty en die heeft idd veel bloemen/bladeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Pretty zou ik eerst in willen kijken omdat ik bang ben dat dat veel van hetzelfde met bloemen en lijntjes is, terwijl ik echt iets zoek zoals de plaat van Cygne.
klopt, ik heb hem gisteren ook gepost en weet dus zeker dat-ie iig in Vintage Patterns staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik geloof vintage patterns, niet helemaal zeker hoor.
Ik zal zo eens kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 05:56 schreef bloem4 het volgende:
[..]
Prachtige felle kleuren.....het lijkt haast of je met stift gekleurd hebt.
Heb je al eens een filmpje bekeken van Lisa Lachri op youtube wat
zij maakt met deze polychromos.....onvoorstelbaar!
Ik verslikte mij in mijn drinken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tijd voor een onbeschaamde stash-pic
[ afbeelding ]
goeie stash!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik best wel trots op mezelf
.![]()
Oh, haha. Die twee rechts lijken op elkaar, dus vandaar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen setje dubbel hoor automatic
Dit zijn de basisset, mid, vibrato, muted en rich tones
Shandaly, I know, maar ze kleuren niet zo mooi. Erg streperig. Ik gebruik ze voor schrijfwerk in m'n schriftje / dagboekje.
Ik werk bij light/mini in the box. Als klantenservice. Na de training voor t Nederlandse team dat ze nu aan t opzetten zijn.quote:
Ik heb gewoon een chart van promarker uitgeprint en krulletjes gezet door de kleuren die ik al heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha. Die twee rechts lijken op elkaar, dus vandaar!
Ga je nu je color-chart invullen?
Gaaf <3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeel mooi!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
edit: had nog een plat af.
[ link | afbeelding ]
Oh toffe plaat en mooi gekleurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg mooi, Whoop!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Heel mooi Whoopdidoo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
edit: had nog een plaat af.
[ link | afbeelding ]
Mooi! Lijkt wel diepte in te zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Bij mij was het 10(werk)dagen dacht ik, zonder "gekke" dagenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef gothic-blackie het volgende:
vind het toch apart dat levering uit Hongkong sneller binnen is dan uit Engeland, mijn nieuwe touchliits zijn dus binnen (ga morgen wel een foto maken voor de show topic). nog wel steeds aan het wachten op mijn bookdepository boeken. eind volgende week maar mailen als het dan nog niet binnen is. (zie nu op de 8ste werkdag, maar je had wel oud en nieuw ertussen zitten, dus dat is wel een lastige).
Ja hier heeft het ook bijna 3 weken geduurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij was het 10(werk)dagen dacht ik, zonder "gekke" dagen
Bij Sylvana duurde het ook lang dacht ik.
paarsgrijs. zoals leisteen soms is dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje;
Wie heeft de kleur Promarkers "Slate"?
Hij hoort paars te zijn, maar ik vind hem meer donkergrijs eigenlijk.
wat sunny zegt iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje;
Die van mij is zelfs vrijwel tegen het zwarte aan. Ik zie er geen vleugje paars in. Ik heb me al paar keer afgevraagd of er niet de verkeerde stift in zit. Op hun colour chart en ook de kleuren op hun rek in de winkel zag het er veel paarser uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje;
Ja idd dat vind ik ook. Ik hou echt van paars, maar van alle paarse markers vind ik deze het minst mooi en gebruik hem dus ook het minst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs vrijwel tegen het zwarte aan. Ik zie er geen vleugje paars in. Ik heb me al paar keer afgevraagd of er niet de verkeerde stift in zit. Op hun colour chart en ook de kleuren op hun rek in de winkel zag het er veel paarser uit.
Ik heb er best spijt van eigenlijk. Vind hem niet zo mooi bij mijn andere paarse tinten.
Ik hou ook erg van paars, daarom leek het me mooie aanvulling en ook omdat ie in die muted tones set hoort, maar zelfs als ik die kleuren gebruik sla ik slate over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd dat vind ik ook. Ik hou echt van paars, maar van alle paarse markers vind ik deze het minst mooi en gebruik hem dus ook het minst.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik via google kijken naar die kleur promarker. Kom ik op een webshop waar ze 3,5¤ per stuk kosten
wowquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
sssssstquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.cowlingandwilcox.com/display.aspx?supplier=123
15 pond verzenden maar zeker als je meerdere sets besteld wel de moeite waard met die kortingen..
en triamarkers en en enquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
sssssstdie flexmarkers zijn daar ook goedkoop en die winter set
Ojee...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
http://www.cowlingandwilcox.com/display.aspx?supplier=123
15 pond verzenden maar zeker als je meerdere sets besteld wel de moeite waard met die kortingen..
Ja inderdaad! Maakt voor mij het kleuren ook leuker, is wat meer uitdaging en ik kijk expres niet achter in het boek (daar staan de 'oplossingen') omdat het juist zo leuk is dat je echt geen idee hebt wat er uit komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:16 schreef gothic-blackie het volgende:
wow, uit welk boek is dat gebakken-koekje? dat zijn nou nog wel de colour by numbers dingen die ik zou willen doen (tenminste moeilijk)
Haha ik ga zometeen een workshop kleuren mengen doen en moest een voorbeeld van mijn favoriete kleur meenemen. Dus ik heb deze kleurstaal van de Promarkers uitgeprintquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:12 schreef Nijna het volgende:
Slate leek mij ook mooier van wat ik op de kleurkaart zag online dan de werkelijkheid, toch gebruik ik hem wel bij paars. Maar ik vind Plum een mooiere kleur en ik had Slate denk ik meer als een donkere Plum verwacht. Snappen jullie em nog?
Ik had wellicht beter voor Aubergine kunnen gaan. Ik vind Lavender en Amethyst wel aardig overeenkomen.
Van de site van Letraset:
[ afbeelding ]
Eigen kleurkaartje (kunstlicht en mobiel met flits...)
[ afbeelding ]
heb die met de kat op de kaft net gekocht via amazon ukquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:21 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Maakt voor mij het kleuren ook leuker, is wat meer uitdaging en ik kijk expres niet achter in het boek (daar staan de 'oplossingen') omdat het juist zo leuk is dat je echt geen idee hebt wat er uit komt.
Deze boeken komen uit Frankrijk, dit is deel 2 er van, heb ik van mijn vriend voor kerst gekregen![]()
http://www.amazon.fr/gp/p(...)06NYGKZHKRBAVBX7BE01
en deel 1:
http://www.amazon.fr/100-Coloriages-mystères-Jérémy-Mariez/dp/2012386458/ref=pd_bxgy_b_text_y
Mooi!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat kleuren op nummer trekt me dan weer totaal niet (gelukkig) ieder z'n ding!
Twee platen af, maar ben er niet kapot van.
[ afbeelding ]
Nee, dat kleuren op nummer lijkt me ook niets. Dat puntjesverbinden vond ik ook niet zo leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze beiden prachtig hoor!!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die tweede is echt heel mooi.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Die aan de rechter kant is mooi!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind ze mooi!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb misschien wel interesse. Maar dan komen er wel nog verzendkosten bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik wil hoogstwaarschijnlijk bij die site bestellen dus er kunnen wel 2 a 3 mensen bestellen om de verzendkosten te verdelen , ik woon in Tilburg werk in Eindhoven. Dus kan altijd daar afgesproken worden op stations bijv
Mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Blommenmet mn caran d'ache potloden. Echt een superaankoop.
Mooi d-e! Mooi kleurverloop!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ link | afbeelding ]
is voor mij geen probleem Is alleen dan de vraag of t dan de moeite waard Is voor jouquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb misschien wel interesse. Maar dan komen er wel nog verzendkosten bij.
Daarom ik denk nog even verder naquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is voor mij geen probleem Is alleen dan de vraag of t dan de moeite waard Is voor jou
Ah vandaar dat ik het niet kon vinden! Op Bol stond eerst 5.1 en nu 26.1 inderdaadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het enorme is nog niet uit en volgens mij het 4de deel ook nog niet.
En daar schijnen 12 dubbele platen in te staanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het tweede grote mandala boek is inmiddels wel uitgebracht.
Ja en het enige echte voor grote kinderen deel 2 ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
Het tweede grote mandala boek is inmiddels wel uitgebracht.
Ik heb ook wat geprobeerd met die blender en ik vind het ook niks. Jammer, want het idee was leuk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx allenIk vond ze zelf echt niet geslaagd. Merk dat ik minder snel tevreden ben. Zou willen dat ik wat met de blender kon, maar tot dusver wordt alles daarmee erg lelijk
.
Lieve plaat zo d-e! Fijn dat de potloden zo goed bevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Welk boek?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:04 schreef douche-eendje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nicequote:
Vintage patterns, 15e plaat.quote:
Nu ik mijn nieuwe potloden een beetje door heb aan kleuren vind ik het daar wel heel erg mee meevallen, het streperige. Het fijne van potloden vind ik dat je juist mooie overlopen van licht naar donker kunt maken wat met stift toch een stuk lastiger is. Vooral bloemen en beestjes vind ik juist weer leuk om met wat kleureffect te werken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NiceMaar ik houd zelf meer van het strakke dat stiften geven. Potlood wordt al snel streperig en dat zou mij enorm storen geloof ik.
Vind t wel wat hebben. In dit boek kan ik niet met stiften kleuren, kan ze niet kopiëren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
NiceMaar ik houd zelf meer van het strakke dat stiften geven. Potlood wordt al snel streperig en dat zou mij enorm storen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |