Thnx!quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vintage patterns, eerste plaat uit dat boek.
[..]
Ja ik ben dus op zoek naar een boek met meer van dat soort platen! Nog niet echt wat kunnen vinden.
Die heb ik nog niet. Pretty zou ik eerst in willen kijken omdat ik bang ben dat dat veel van hetzelfde met bloemen en lijntjes is, terwijl ik echt iets zoek zoals de plaat van Cygne.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Thnx!
Lotus Designs of Pretty Patterns ook niet?
Ik heb Pretty en die heeft idd veel bloemen/bladeren.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet. Pretty zou ik eerst in willen kijken omdat ik bang ben dat dat veel van hetzelfde met bloemen en lijntjes is, terwijl ik echt iets zoek zoals de plaat van Cygne.
klopt, ik heb hem gisteren ook gepost en weet dus zeker dat-ie iig in Vintage Patterns staatquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:44 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ik geloof vintage patterns, niet helemaal zeker hoor.
Ik zal zo eens kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 05:56 schreef bloem4 het volgende:
[..]
Prachtige felle kleuren.....het lijkt haast of je met stift gekleurd hebt.
Heb je al eens een filmpje bekeken van Lisa Lachri op youtube wat
zij maakt met deze polychromos.....onvoorstelbaar!
Ik verslikte mij in mijn drinken!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tijd voor een onbeschaamde stash-pic
[ afbeelding ]
goeie stash!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ben ik best wel trots op mezelf
.![]()
Oh, haha. Die twee rechts lijken op elkaar, dus vandaar!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geen setje dubbel hoor automatic
Dit zijn de basisset, mid, vibrato, muted en rich tones
Shandaly, I know, maar ze kleuren niet zo mooi. Erg streperig. Ik gebruik ze voor schrijfwerk in m'n schriftje / dagboekje.
Ik werk bij light/mini in the box. Als klantenservice. Na de training voor t Nederlandse team dat ze nu aan t opzetten zijn.quote:
Ik heb gewoon een chart van promarker uitgeprint en krulletjes gezet door de kleuren die ik al heb.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh, haha. Die twee rechts lijken op elkaar, dus vandaar!
Ga je nu je color-chart invullen?
Gaaf <3quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeel mooi!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
edit: had nog een plat af.
[ link | afbeelding ]
Oh toffe plaat en mooi gekleurdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel erg mooi, Whoop!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Heel mooi Whoopdidoo!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
edit: had nog een plaat af.
[ link | afbeelding ]
Mooi! Lijkt wel diepte in te zitten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
edit: had nog een plaat af.
[ link | afbeelding ]
Bij mij was het 10(werk)dagen dacht ik, zonder "gekke" dagenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:47 schreef gothic-blackie het volgende:
vind het toch apart dat levering uit Hongkong sneller binnen is dan uit Engeland, mijn nieuwe touchliits zijn dus binnen (ga morgen wel een foto maken voor de show topic). nog wel steeds aan het wachten op mijn bookdepository boeken. eind volgende week maar mailen als het dan nog niet binnen is. (zie nu op de 8ste werkdag, maar je had wel oud en nieuw ertussen zitten, dus dat is wel een lastige).
Ja hier heeft het ook bijna 3 weken geduurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij was het 10(werk)dagen dacht ik, zonder "gekke" dagen
Bij Sylvana duurde het ook lang dacht ik.
paarsgrijs. zoals leisteen soms is dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje;
Wie heeft de kleur Promarkers "Slate"?
Hij hoort paars te zijn, maar ik vind hem meer donkergrijs eigenlijk.
wat sunny zegt iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje;
Die van mij is zelfs vrijwel tegen het zwarte aan. Ik zie er geen vleugje paars in. Ik heb me al paar keer afgevraagd of er niet de verkeerde stift in zit. Op hun colour chart en ook de kleuren op hun rek in de winkel zag het er veel paarser uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:45 schreef automatic_ het volgende:
Vraagje;
Ja idd dat vind ik ook. Ik hou echt van paars, maar van alle paarse markers vind ik deze het minst mooi en gebruik hem dus ook het minst.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs vrijwel tegen het zwarte aan. Ik zie er geen vleugje paars in. Ik heb me al paar keer afgevraagd of er niet de verkeerde stift in zit. Op hun colour chart en ook de kleuren op hun rek in de winkel zag het er veel paarser uit.
Ik heb er best spijt van eigenlijk. Vind hem niet zo mooi bij mijn andere paarse tinten.
Ik hou ook erg van paars, daarom leek het me mooie aanvulling en ook omdat ie in die muted tones set hoort, maar zelfs als ik die kleuren gebruik sla ik slate over.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd dat vind ik ook. Ik hou echt van paars, maar van alle paarse markers vind ik deze het minst mooi en gebruik hem dus ook het minst.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:48 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik via google kijken naar die kleur promarker. Kom ik op een webshop waar ze 3,5¤ per stuk kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |