Hoelang slik je het al? En wat slik je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef missbehavin het volgende:
Met alle shit die atm aan de gang is, heb ik weer sterk de neiging helemaal te stoppen met de meds. What's the point enzo...
Hopelijk slaat het aan!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:37 schreef kvd het volgende:
Bij mij gooien we de meds maar weer eens omhoog...
Oj, ik en mijn geheugen... Eh, nu sertraline, een paar maanden, daarvoor zoloft, ook enkele maanden geprobeerd, man wat een kutspul. Bij elkaar denk ik zo'n maand of 8/9?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:51 schreef RBWO het volgende:
[..]
Hoelang slik je het al? En wat slik je?
Dat doe je in overleg met de behandelend arts. Er wordt gekeken naar de 'vooruitgang' die wordt geboekt, naar het verschil tussen toen en nu. Geen verschil is bij mij meestal verhogen. Een verschil is meestal nog even aanzien of ze nog meer aan gaan slaan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef RBWO het volgende:
[..]
Hopelijk slaat het aan!
Wat Is jullie kijk op ophogen? Wanneer doe je dat? Slik het nog geen maand maar ga morgen naar de huisarts (praten over oxazepam (slik het nu 4 weken max 20mg per dag) en ga dan ook vragen of ik moet ophogen met Citalopram.
Helpt het je nu niet om deze periode door te komen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:41 schreef missbehavin het volgende:
Met alle shit die atm aan de gang is, heb ik weer sterk de neiging helemaal te stoppen met de meds. What's the point enzo...
Je kunt het ook zo zien dat de negatieve gevoelens die je hebt, het nep maken voor jou en je door die negatieve gevoelens jouw echte "ik" niet kan bloeienquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef missbehavin het volgende:
Ik worstel ook een beetje met het gevoel dat het zo 'nep' is met de meds. Dat het alleen maar mijn echte ik bedekt ofzo..
Nee, dat kan ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het ook zo zien dat de negatieve gevoelens die je hebt, het nep maken voor jou en je door die negatieve gevoelens jouw echte "ik" niet kan bloeien
Dan zal de kans groot zijn dat ik niet 'mag' ophogen. Want toen ik haar bovenstaande vertelde (over de verschillen voor en na 3 weken antidepressiva) kreeg ik te horen: 'Wow, dit Had ik zeker niet verwacht in 3 weken tijd. Normaal moet je zeker een weekje of 5-6 slikken'quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat doe je in overleg met de behandelend arts. Er wordt gekeken naar de 'vooruitgang' die wordt geboekt, naar het verschil tussen toen en nu. Geen verschil is bij mij meestal verhogen. Een verschil is meestal nog even aanzien of ze nog meer aan gaan slaan.
Ja dat weet ik dus niet he... Het is ms ook mijn koppigheid hoor, dat ik het niet wil accepterenquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Helpt het je nu niet om deze periode door te komen?
Was jij niet diegene wiens leven ook verpest werd door een bepaald iemand? (vorige topic geloof ik, je wou er niet veel over zeggen)quote:
Wat minder stressvolquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was jij niet diegene wiens leven ook verpest werd door een bepaald iemand? (vorige topic geloof ik, je wou er niet veel over zeggen)
Hoe zou je leven nu lopen als die bepaalde iemand geen rol meer in jouw leven speelt?
*knuffel*quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet he... Het is ms ook mijn koppigheid hoor, dat ik het niet wil accepteren
Waarschijnlijk had je je zonder nog veel kloteriger gevoeld. Maar dat zeg ik zonder de situatie te kennen....quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet he... Het is ms ook mijn koppigheid hoor, dat ik het niet wil accepteren
Denk dat je wel met de oxa door mag gaan. Bij mij werd het zelfs preventief aangeraden omdat de angst juist door de AD kon toenemen. Alleen heb ik dat advies in de wind geslagenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:00 schreef RBWO het volgende:
[..]
Dan zal de kans groot zijn dat ik niet 'mag' ophogen. Want toen ik haar bovenstaande vertelde (over de verschillen voor en na 3 weken antidepressiva) kreeg ik te horen: 'Wow, dit Had ik zeker niet verwacht in 3 weken tijd. Normaal moet je zeker een weekje of 5-6 slikken'
Nu alleen maar hopen dat ik wel even door mag gaan met de oxazepam. Zonder dat is de angst nog wel behoorlijk aanwezig.
Ja dat wel, de scherpe kantjes zijn er wat afquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:04 schreef RBWO het volgende:
[..]
*knuffel*
Helpen de medicijnen wel? Of heb je het idee dat het helemaal niets doet?
Stress kan ook depressieve gevoelens veroorzaken. Het zou best eens kunnen dat (een deel van) jouw depressieve gevoelens die persoon als oorzaak hebben en dan kan ik me voorstellen dat medicatie niet of minder werkt, omdat de oorzaak elders ligt dan waarvoor die medicatie bedoeld is. Kan dat kloppen??quote:
Het is één van de oorzaken, en die meds lossen in de basis niks op natuurlijk... Ach, ms ben ik gewoon een moeilijk mensquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stress kan ook depressieve gevoelens veroorzaken. Het zou best eens kunnen dat (een deel van) jouw depressieve gevoelens die persoon als oorzaak hebben en dan kan ik me voorstellen dat medicatie niet of minder werkt, omdat de oorzaak elders ligt dan waarvoor die medicatie bedoeld is. Kan dat kloppen??
Hmm, misschien dat het daarom minder bij jou aanslaat (omdat niet alle oorzaken worden weggenomen, blijft het dwijlen met de kraan open).quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is één van de oorzaken, en die meds lossen in de basis niks op natuurlijk... Ach, ms ben ik gewoon een moeilijk mens
Bij mij lijkt de optimale werking pas na 8 weken bereikt te zijn. Maar ik wil eigenlijk nog wat ophogen omdat t nog niet helemaal naar mn zin is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:52 schreef RBWO het volgende:
[..]
Hopelijk slaat het aan!
Wat Is jullie kijk op ophogen? Wanneer doe je dat? Slik het nog geen maand maar ga morgen naar de huisarts (praten over oxazepam (slik het nu 4 weken max 20mg per dag) en ga dan ook vragen of ik moet ophogen met Citalopram.
Soms heb je er ook gewoon aanleg voor, zou dat kunnen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is één van de oorzaken, en die meds lossen in de basis niks op natuurlijk... Ach, ms ben ik gewoon een moeilijk mens
Dit heb ik dus helaas niet. Mijn reactievermogen, snelle denken (ik noem het het ADHD-denkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:25 schreef zomertje het volgende:
[..]
Soms heb je er ook gewoon aanleg voor, zou dat kunnen?
Ik merk dat ik wel 'anders' ben met de meds maar zeker nog wel mezelf. Ik ben nog even creatief en muzikaal. En zelfs minder angst bij t muziek maken helpt me om beter te spelen, ipv compleet in blackout te gaan als t solistisch wordt. Zondag de vuurproef, een solostuk met zn 2en voor een lading publiek....
Dat is balen, ik ben niet zozeer minder snel. Ik kon toch al niet tegen werkdruk, dus tja, snel....quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit heb ik dus helaas niet. Mijn reactievermogen, snelle denken (ik noem het het ADHD-denken) en mn reactievermogen zijn allen afgenomen, evenals mijn creativiteit (dit tegelijk met bijvoorbeeld mijn piekeren enzo).
Jammer wel, maar ik heb liever niet die kutgevoelens terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |