Leuk voor jullie!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef JanCees het volgende:
Knut en ik vinden Wagyu koeien de beste koeien.
Lekker stukkie vlees ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef JanCees het volgende:
Dat was zeker een nachtmerrie, of niet bolle?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik aan een feestmaal op Hogwarts zat en teringveel zat te kanen. Maar het vulde allemaal niet
Laat ik het zo zeggen, hij zou geen acupunctuur op mij mogen uitoefenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Nu ben ik geen kenner, maar dat plaatje van die dartsende jap geeft toch aan dat hij er geen reet van kan?
Daar zijn en je bezighouden met etenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik aan een feestmaal op Hogwarts zat en teringveel zat te kanen. Maar het vulde allemaal niet
grappig is wel dat hij darts postuur heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Nu ben ik geen kenner, maar dat plaatje van die dartsende jap geeft toch aan dat hij er geen reet van kan?
Laten we de Wagyu kruisen met de Blaarkop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef JanCees het volgende:
Kan me vergissen natuurlijk maar het is wel enigszins overpriced.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker stukkie vlees ja toch niet dan.
Wist je dat de chinese versie van Harry Potter heel anders gaat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
hij geeft gewoon even voorsprong om t spannend te houden joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Mogen zij ivm de extra ooggroottehandicap ook dichterbij staan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij zou geen acupunctuur op mij mogen uitoefenen.
Ik had ook een keer iets van 5 taartjes op mijn bord gegooid en toen ging ik patat halen en waren die taartjes opeens verdwenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was zeker een nachtmerrie, of niet bolle?
Die zag ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zijn en je bezighouden met eten
Gewoon je toverstafje in Emma Watson planten toch.
Zal wel BDO zijn waar ze gemiddeld 75 gooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Vrouwen gemixt vind ik wel lekker maar laten we de koeien raszuiver houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we de Wagyu kruisen met de Blaarkop.
Ik inmiddels ook al bijnaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig is wel dat hij darts postuur heeft
Ik heb wel een zwak voor mulatto'squote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen gemixt vind ik wel lekker maar laten de koeien raszuiver houden
Eén volk, één koe, één melk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen gemixt vind ik wel lekker maar laten we de koeien raszuiver houden
Dat is helemaal geen Chineesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de chinese versie van Harry Potter heel anders gaat?
Je koeien bier voeren, masseren en klassieke muziek laten luisteren mag wat kosten natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan me vergissen natuurlijk maar het is wel enigszins overpriced.
De vrouwen inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
mulata's dan maar ik ook wel ja, aziatische mixen zijn ook niet verkeerd.
Geen idee. Lijkt me wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mogen zij ivm de extra ooggroottehandicap ook dichterbij staan?
Volgens mij is dat Engels vertaald naar Chinees en dan weer terug naar Engels.quote:
Doe eens gekquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb opeens zin om in bad te gaan
Uiteraard.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je koeien bier voeren, masseren en klassieke muziek laten luisteren mag wat kosten natuurlijk.
Ik schommelde altijd een beetje rond de 84 kilo, zit nu al een poosje aan 88.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
geen goed teken als je dan kg's aankomt
Pics!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Saind het volgende:
[..]
De vrouwen inderdaad.
Zag laatst een half koreaans half zweedse, kolere
Geen eens Drugslandquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Engels vertaald naar Chinees en dan weer terug naar Engels.
In het Chinees is Nederland ook iets van Bloemenland ofzo.
#viesdikquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik schommelde altijd een beetje rond de 84 kilo, zit nu al een poosje aan 88.
Ik heb niet meteen foto's van d'r staan makenquote:
Dat is er zo weer af als Feyenoord straks weer gaan spelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jammerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb niet meteen foto's van d'r staan maken
Hier is de kaart van Europa in letterlijk Chinees.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen eens Drugsland![]()
Valt me tegen
is echt lekker maar de ossenhaas is niet zo bijzonder, dat is van iedere koe al zo mals, maar ribeye bijvoorbeeld is echt top al vind ik het ook gewoon te duur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Heb je het ooit gegeten en zo ja vond je het echt lekkerder dan een goede ossenhaas uit de provincie?
Nog nooit op man
Heb nu weer wat regelmaat in werk en vrije tijd, dan komt het vanzelf weer goed. Elke dag pas heel laat eten helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is er zo weer af als Feyenoord straks weer gaan spelen.
Stressssss
Die laatste zin red je, ik had bijna de AIVD gebeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef Saind het volgende:
Ik zou erg graag een keer met een flinke shotgun over de campus wandelen hier. Moeilijk veel konijnen
Kerstavond nog.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Heb je het ooit gegeten en zo ja vond je het echt lekkerder dan een goede ossenhaas uit de provincie?
Nog nooit op man
eet dan tartaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kerstavond nog.
En is totaal niet te vergelijken. Om te zeggen dat het smelt in je mond doe je het nog tekort. Het is zo mals dat je het uit zou kunnen smeren over brood.
En jij staat nu op de zwarte lijst van V/Folkert en z'n homies.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die laatste zin red je, ik had bijna de AIVD gebeld.
Jij neemt je modtaken wel heel serieus he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die laatste zin red je, ik had bijna de AIVD gebeld.
zo dat wordt gevaarlijk, blessure technisch dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En hoe lang?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nou enorm.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij neemt je modtaken wel heel serieus he?
In de zaal zeker ja, dus heb al plannen gemaakt om te beginnen met zwemmen. Ben nu echter gister als een opoe door mijn rug gegaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo dat wordt gevaarlijk, blessure technisch dan.
Gekke Jappen ook uit dat Seoul. Laat ze maar eens wat beter luisteren naar Kim Jong Unquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier is de kaart van Europa in letterlijk Chinees.
[ afbeelding ]
Leuk om te zienquote:
Zwakke rug?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In de zaal zeker ja, dus heb al plannen gemaakt om te beginnen met zwemmen. Ben nu echter gister als een opoe door mijn rug gegaan.
Keertje proberen dan ben wel benieuwd. Al is een beetje structuur ook wel lekker te mals is inderdaad net tartaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kerstavond nog.
En is totaal niet te vergelijken. Om te zeggen dat het smelt in je mond doe je het nog tekort. Het is zo mals dat je het uit zou kunnen smeren over brood.
Je wordt oud.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad, maar nu 2x in een paar maanden tijd.
Tis niet fijn. Ben niet zo heel vaak door m'n rug gegaan maar wel vaak rugpijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit last van gehad, maar nu 2x in een paar maanden tijd.
Ik heb dit weekend meubels lopen sjouwen en nergens last van gehad. Pakte gister een baddoek uit een kast en kon me niet meer bewegen...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tis niet fijn. Ben niet zo heel vaak door m'n rug gegaan maar wel vaak rugpijn.
1 keer een spier verrekt. Ook niet echt chill.
Het is ook weer niet te vergelijken met tartaar. Je moet het proberen inderdaad. Het is gewoon moeilijk om zoiets te beschrijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Keertje proberen dan ben wel benieuwd. Al is een beetje structuur ook wel lekker te mals is inderdaad net tartaar
Ik had een keer 4 karren met kratten bier gevuld in de supermarkt. Dan pak je er 2-3 tegelijk. Draai 10 minuten later (was wat anders aan het doen ondertussen) om naar m'n baas die me riep en moest diezelfde kratten weer pakken om niet te vallen omdat het in m'n rug schootquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend meubels lopen sjouwen en nergens last van gehad. Pakte gister een baddoek uit een kast en kon me niet meer bewegen...
Ja echt bizar, ik beweeg nu net als Robocop...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had een keer 4 karren met kratten bier gevuld in de supermarkt. Dan pak je er 2-3 tegelijk. Draai 10 minuten later (was wat anders aan het doen ondertussen) om naar m'n baas die me riep en moest diezelfde kratten weer pakken om niet te vallen omdat het in m'n rug schoot
gebeurt vaak omdat het dan al een beetje scheef zit dan schiet het erin, altijd door je knieën buigenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend meubels lopen sjouwen en nergens last van gehad. Pakte gister een baddoek uit een kast en kon me niet meer bewegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |