Leuk voor jullie!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef JanCees het volgende:
Knut en ik vinden Wagyu koeien de beste koeien.
Lekker stukkie vlees ja toch niet dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef JanCees het volgende:
Dat was zeker een nachtmerrie, of niet bolle?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik aan een feestmaal op Hogwarts zat en teringveel zat te kanen. Maar het vulde allemaal niet
Laat ik het zo zeggen, hij zou geen acupunctuur op mij mogen uitoefenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Nu ben ik geen kenner, maar dat plaatje van die dartsende jap geeft toch aan dat hij er geen reet van kan?
Daar zijn en je bezighouden met etenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vannacht droomde ik dat ik aan een feestmaal op Hogwarts zat en teringveel zat te kanen. Maar het vulde allemaal niet
grappig is wel dat hij darts postuur heeftquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Nu ben ik geen kenner, maar dat plaatje van die dartsende jap geeft toch aan dat hij er geen reet van kan?
Laten we de Wagyu kruisen met de Blaarkop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef JanCees het volgende:
Kan me vergissen natuurlijk maar het is wel enigszins overpriced.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker stukkie vlees ja toch niet dan.
Wist je dat de chinese versie van Harry Potter heel anders gaat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
hij geeft gewoon even voorsprong om t spannend te houden joh.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Mogen zij ivm de extra ooggroottehandicap ook dichterbij staan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, hij zou geen acupunctuur op mij mogen uitoefenen.
Ik had ook een keer iets van 5 taartjes op mijn bord gegooid en toen ging ik patat halen en waren die taartjes opeens verdwenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was zeker een nachtmerrie, of niet bolle?
Die zag ik nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zijn en je bezighouden met eten
Gewoon je toverstafje in Emma Watson planten toch.
Zal wel BDO zijn waar ze gemiddeld 75 gooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:15 schreef DonRaja het volgende:
Vrouwen gemixt vind ik wel lekker maar laten we de koeien raszuiver houdenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we de Wagyu kruisen met de Blaarkop.
Ik inmiddels ook al bijnaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig is wel dat hij darts postuur heeft
Ik heb wel een zwak voor mulatto'squote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen gemixt vind ik wel lekker maar laten de koeien raszuiver houden
Eén volk, één koe, één melk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vrouwen gemixt vind ik wel lekker maar laten we de koeien raszuiver houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |