quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde super racistisch, doch plagend, op het feit dat ie een Aziaat was!
Sinds ik chirurgisch een praktisch rijgkoordje heb laten aanbrengen zou ik t misschien eens moeten proberen. Ik zie een drugmule carriere voor me weggelegd!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
kan jij een 2l petfles kwijt angel?
Volgens mij word ik daar rondgedeeld als een pakje shag. Dat overleef ik nooit!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef Champy het volgende:
En als je gepakt (hèhè) wordt kom je in de gevangenis, win win
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef Klokov het volgende:
Hoeveel notes heb ik? Er is 1 moderator die de hele tijd dreigt mij te noten zonder reden.
Op die tieten na niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heeft zichzelf wel iets teveel laten verbouwen. Die kont en heupen zijn ook fake, net als ik schat 80% van haar gezicht
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hey seto konnichiwafan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:00 schreef Deuce92 het volgende:
Liever deze dame dan:no thanks jeff wat een stalpotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf kijk ik naarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:53 schreef fathank het volgende:
KLB / Dem thighs though
Informatief topic voor de rollade-liefhebbers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |