quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:25 schreef Pharkus het volgende:
Ik vraag altijd waarom ze om 22:30 de gordijnen dicht doet maar dan toch nog een half uurtje op der telefoon kijkt in bed.
gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]is er geen centraal date anekdote topic?
Dit is wel een goede tip, kan desnoods topics gaan voorlezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 05:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als het saai wordt je telefoon pakken en gaan zitten Fokken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn beste date ooit:
Hoi.
Hoi.
OK, dit gaat 'm niet worden.
- ik voelde me vernederd -
oh kut , loop ik achter dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:25 schreef antfukker het volgende:
[..]
Dit deden ze vooral vroeger toch?
Dat zou dan een flinke kwal moeten zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:36 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En dan worden opgegeten door een haai of dodelijke kwal?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat zou dan een flinke kwal moeten zijn.
Juist met de perfecte partner kan je ook eens gewoon stil zijn. Je hoeft niet altijd constant te pratenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:34 schreef haan33 het volgende:
Ik moet altijd wel lachen als ik sommige stelletjes zie zitten op een terras en dan NIETS tegen elkaar zeggen
En dan na een minuut heel hard samen moeten lachen om de mensen die onze aangename stilte aanzien voor ongemakkelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist met de perfecte partner kan je ook eens gewoon stil zijn. Je hoeft niet altijd constant te praten
Sowieso die mensen die dat gelijk denken zijn zelf dus ook niks gewend en moeten zich blijkbaar steeds in bochten wringen om maar niet stil te hoeven zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:36 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan na een minuut heel hard samen moeten lachen om de mensen die onze aangename stilte aanzien voor ongemakkelijk
wekt altijd een schaterlach op en een fantastisch gesprek is het gevolgquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:38 schreef H.FR het volgende:
Het leukste grapje tijdens zo'n stilte is dan om te zeggen 'En toen was het stil'.
Doet het altijd goed.
Ik laat altijd eerst een paar subtiele hints vallen. Ik vertel bijvoorbeeld een verhaal met 450 erin, kijken hoe hij reageert.quote:
Gewoon een paar keer 'dat is/was echt fantastisch' zeggen, dan heeft hij het gegarandeerd door.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik laat altijd eerst een paar subtiele hints vallen. Ik vertel bijvoorbeeld een verhaal met 450 erin, kijken hoe hij reageert.
Of saffraanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik laat altijd eerst een paar subtiele hints vallen. Ik vertel bijvoorbeeld een verhaal met 450 erin, kijken hoe hij reageert.
Of klagen over de prijs van saffraan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef Aberella het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |