abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148380098
Als het saai wordt je telefoon pakken en gaan zitten Fokken.
pi_148380104
Dan is het ook meteen duidelijk dat het niks wordt, toch?
  dinsdag 6 januari 2015 @ 06:50:53 #78
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_148380223
quote:
9s.gif Op maandag 5 januari 2015 23:25 schreef Aberella het volgende:
zoals jullie je kunnen voorstellen heb ik als FOK!ster geregeld een date.
Tussen de relaties, die elkaar ook regelmatig schijnen te overlappen, door. Je hebt het er maar druk mee.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  dinsdag 6 januari 2015 @ 06:56:47 #79
375191 foknerd
FokkerdeFok!
pi_148380247
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 06:50 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Tussen de relaties, die elkaar ook regelmatig schijnen te overlappen, door. Je hebt het er maar druk mee.
Maar ik geloof er heilig in dat t niet aan mevrouw zelf ligt hoor!
pi_148380360
Als je snel weg wil wezen bij een date moet je het over je kinderwens gaan hebben.
  Forum Admin dinsdag 6 januari 2015 @ 07:25:55 #81
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_148380405
Ik vraag altijd waarom ze om 22:30 de gordijnen dicht doet maar dan toch nog een half uurtje op der telefoon kijkt in bed.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_148380436
Je kiest ze zelf uit.

Met mensen die je echt leuk vindt/leuk zijn heb je als vanzelf geanimeerde gesprekken. O+
pi_148380450
TS is een saaie date? Ik heb altijd vermakelijke anekdotes. Daarna vragen ze mij mee naar huis en weiger ik waardoor ze de 2e date alles voor je willen doen. Werkt gek genoeg altijd
pi_148380488
pi_148381234
Leukere mannen daten . Als iemand leuk is zijn de gesprekken nooit saai.

Ps. Ik wil je wel bellen de volgende keer als je een smoes nodig hebt om weg te komwn
pi_148381239
quote:
true
pi_148381300
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:03 schreef madeliefff het volgende:

Ps. Ik wil je wel bellen de volgende keer als je een smoes nodig hebt om weg te komwn
Waarom kan ze zelf niet zeggen: ik vind je saai, toedels?
pi_148381316
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:09 schreef antfukker het volgende:

[..]

Waarom kan ze zelf niet zeggen: ik vind je saai, toedels?
dat is niet hip
pi_148381344
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:10 schreef madeliefff het volgende:

[..]

dat is niet hip
Ik fake gewoon een epileptische aanval, dat werkt fantastisch O+
pi_148381369
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:13 schreef Slaap_Zak het volgende:

[..]

Ik fake gewoon een epileptische aanval, dat werkt fantastisch O+
ook een goeie wel
pi_148381498
Maar is datgene dat TS zegt juist niet waarom we daten? Om te kijken of het interessanter wordt dan dat?

Hoort er bij dus en ondanks dat het niet heel leuk is ben je een stap verder omdat je weer 1tje kan afstrepen :P
pi_148381666
1 pepervragen:
- Oefen je voor een telefoongesprek weleens wat je gaat zeggen? Waarom?
- Noem drie dingen die jij en je date met elkaar gemeen hebben.
- Als je morgen wakker zou kunnen worden met een nieuw talent of vaardigheid, wat zou dat dan zijn?
- Wil jij beroemd worden? Op welke manier?
- Als je 90 jaar zou worden en je mocht kiezen: zou je dan de laatste 60 jaar van je leven liever de geest of het lichaam van een 30-jarige willen hebben?
- Vertel je date je levensverhaal zo gedetaillerd mogelijk in 4 minuten
- Als je uit iedereen ter wereld zou ogen kiezen, wie zou je dan te eten vragen?
- Hoe zou een perfecte dag er voor jou uitzien?
- Voor wat in je leven voel je je het meest dankbaar?

2 pepervragen:
- Wat is de grootste prestatie van je lev en?
- wat is je verschrikkelijkste herinnering?
- welke positieve eigenschappen heeft je date volgens jou? noem er vijf.
- Is er iets wat je al lange tijd graag wilt doen? Waarom heb je het (nog) niet gedaan?
- Wat is je mooiste herinnering?
- Wat betekent vriendschap voor jou?
- Als een kristallen bol je de waarheid over jezelf, de toekomst of iets anders zou kunnen vertellen, wat zou je dan willen weten?
- Als je mag kiezen op welke plek op de wereld je een maand door zou mogen brengen - geld speelt geen rol - waar zou je dan heen gaan en wat zou je er doen?
- Als je wist dat je over een jaar plotseling zou sterven, zou je dan iets veranderen aan de manier waarop je nu leeft?

3 pepervragen
- Als je iets zou krijgen met je date, wat zou dan voor hem of haar belangrijk zijn om te weten?
- Wanneer heb je voor het laatst gehuild in gezelschap van anderen? en in je eentje?
- Leg en persoonlijk probleem voor aan je date en vraag advies over hoe je da kunt aanpaken. Vraag je date ook hoe hij of zij denkt dat jij je voelt over je probleem.
- Voel je je weleens nerveus in gezelschap van andere mensen, zelfs je beste vrienden?
- Vertel je date een beschamend moment uit je leven.
- Je huis, met daarin alles wat je bezit, staat in brand. Na het redden van je dierbaren en huisdieren heb je de tijd om nog één keer terug te gaan. Wat zou je gaan redden? waarom?
- Formuleer ieder drie zinnen die beginnen met 'wij'. Bijvoorbeeld: 'Wij voelen ons op dit moment allebei.. '
- Vertel je date wat je leuk aan hem of haar vindt; wees deze keer heel eerlijk en noem ook dingen die je misschien niet zou zeggen tegen iemand die je net kent.
- Denk je dat ons le ven vooral wordt bepaald door het lot of door de keuzes die we maken- of beide? Leg uit waarom.
pi_148381677
Ik haal mijn inspiratie altijd uit Boer zoekt Vrouw afleveringen, gegarandeerde hit bij vrouwen.
pi_148381684
Ik speel met Lego. Die had je denk ik nog niet gehoord TS.
pi_148381784
Ik probeer die domme gesprekken over werk en dergelijke altijd zoveel mogelijk te vermijden, maar je ontkomt er nooit helemaal aan...
٩๏̯͡๏)۶
pi_148381822
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:42 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik probeer die domme gesprekken over werk en dergelijke altijd zoveel mogelijk te vermijden, maar je ontkomt er nooit helemaal aan...
Ik ontkom er nooit aan want men vraagt toch wat ik voor de kost doe.
Laatst zei ik dat we zand naar een woestijn aan het pompen waren. Niet eens gelogen.
pi_148381865
Als ik echt niks meer weet om te lullen, vraag ik soms naar haar eerdere ervaringen met internet dates.

Kan soms best een leuk gesprek opleveren, met rare en domme dingen die we dan hebben meegemaakt tijdens eerdere dates. Al zit niet iedereen er op te wachten om daar over te praten...
٩๏̯͡๏)۶
pi_148381876
Mijn beste date ooit:

Hoi.

Hoi.

OK, dit gaat 'm niet worden.

- ik voelde me vernederd -
U MAD?
pi_148381986
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:03 schreef madeliefff het volgende:
Leukere mannen daten . Als iemand leuk is zijn de gesprekken nooit saai.

Als beiden open en geïnteresseerd zijn in elkaar en de wereld at large bedoel je?
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_148382001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 09:47 schreef de_boswachter het volgende:
Mijn beste date ooit:

Hoi.

Hoi.

OK, dit gaat 'm niet worden.

- ik voelde me vernederd -
:D is er geen centraal date anekdote topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')