TVP in geval van nood.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 18:32 schreef drakin het volgende:
Wel een waarschuwing erbij graag dan, ik ben over een tijdje toch weer vergeten wie ouder1 is of vergeet te kijken wie de ts is.
Welekke kaartquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:29 schreef sly-nl het volgende:
Fann, leuk, die kaart. In de context zou het natuurlijk veel leuker kunnen en als je je echt verdiept had
.. maar goed..
Ik mis jou ook. Kom maar gauw weer 'ns langs als dat sirtaki-varken nachtdienst heeft.
Had ik er al eentje van jou gemaakt?quote:
Huh, wel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Had ik er al eentje van jou gemaakt?![]()
Anders moet ik dat eigenlijk wel doen natuurlijk... zal ik een over na gaan denken
ja eigenlijk vind ik dat zelf behoorlijk lastig en soms komt het over alsof ik zoiets niet kanquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hahaha, en dat in een 'dementie-topic'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik vergeef het jequote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk vind ik dat zelf behoorlijk lastig en soms komt het over alsof ik zoiets niet kan
vergeten, maar het is helaas toch zo
nee, DAT vergeet ik nooit meer natuurlijkquote:Op dinsdag 10 februari 2015 20:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
ik vergeef het jeAls je maar niet vergeet dat ik de eerste was die je liet komen tijdens de seks
quote:
OMG....hoe erg dat je dat vergeten was. En hoe toepasselijk in dit topic. Ontroerend in al z'n puurheid.quote:
Noem het maar ontroerend het is een rampquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
OMG....hoe erg dat je dat vergeten was. En hoe toepasselijk in dit topic. Ontroerend in al z'n puurheid.
Je mag doen wie/wat je wilt. De mensen die er 1 hebben zijn het wrs toch al vergeten.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
Noem het maar ontroerend het is een ramp![]()
van wie is er eigenlijk nog géén Bingokaart? Want ik vond het best wel leuk om te doen,
maar zoveel users heeft 40+ niet....
dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 10 februari 2015 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je mag doen wie/wat je wilt. De mensen die er 1 hebben zijn het wrs toch al vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |