Daar kruip je toch zo weer onder ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, woensdagmiddag pas weer, maar ik moet morgen toch eens eens wat aandacht aan mijn huishouden gaan besteden. Oh verdorie, ik moet mijn bed nog opmaken nu.
Beddengoed ligt in de wasmand, dus er moet echt schoon spul op, op een kale matras en zonder dekbedovertrek en kussensloop vind ik toch wel erg treurig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kruip je toch zo weer onder ...
Maar terusten
Ja dat is een beetje lazy van je idd .. Maar wel vers beddegoed dus extra lekker dromen zoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beddengoed ligt in de wasmand, dus er moet echt schoon spul op, op een kale matras en zonder dekbedovertrek en kussensloop vind ik toch wel erg treurig.
Wat heb een bed opmaken voor zin als je het daarna weer alles verkreukelt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik moet mijn bed nog opmaken nu.
Ja dat dan wel weer met een slaapzak en dan party onquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een busje is helemaal handig, matras achterin.
Die busjes van mij hebben heel Europa gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer met een slaapzak en dan party on![]()
![]()
Heb je veel busjes gehad? Ik prefereer toch meestal liever een lokale hotelkamer ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die busjes van mij hebben heel Europa gezien.
Eerst een Koreaanse en daarna die VW Gangsta Transporter.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je veel busjes gehad? Ik prefereer toch meestal liever een lokale hotelkamer ...
Die Ford was inderdaad lastig parkeren, alle vakken bij de supermarkt te klein.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
Het was zeker niet betaald parkeren bij jouw in de straat ..
Vroeger opstaan... Alle ruimte !!! Maar dat draaien aan zo' n knop .... neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Ford was inderdaad lastig parkeren, alle vakken bij de supermarkt te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |