Daar kruip je toch zo weer onder ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, woensdagmiddag pas weer, maar ik moet morgen toch eens eens wat aandacht aan mijn huishouden gaan besteden. Oh verdorie, ik moet mijn bed nog opmaken nu.
Beddengoed ligt in de wasmand, dus er moet echt schoon spul op, op een kale matras en zonder dekbedovertrek en kussensloop vind ik toch wel erg treurig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar kruip je toch zo weer onder ...
Maar terusten
Ja dat is een beetje lazy van je idd .. Maar wel vers beddegoed dus extra lekker dromen zoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Beddengoed ligt in de wasmand, dus er moet echt schoon spul op, op een kale matras en zonder dekbedovertrek en kussensloop vind ik toch wel erg treurig.
Wat heb een bed opmaken voor zin als je het daarna weer alles verkreukelt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh verdorie, ik moet mijn bed nog opmaken nu.
Ja dat dan wel weer met een slaapzak en dan party onquote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een busje is helemaal handig, matras achterin.
Die busjes van mij hebben heel Europa gezien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dan wel weer met een slaapzak en dan party on![]()
![]()
Heb je veel busjes gehad? Ik prefereer toch meestal liever een lokale hotelkamer ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die busjes van mij hebben heel Europa gezien.
Eerst een Koreaanse en daarna die VW Gangsta Transporter.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je veel busjes gehad? Ik prefereer toch meestal liever een lokale hotelkamer ...
Die Ford was inderdaad lastig parkeren, alle vakken bij de supermarkt te klein.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:52 schreef chufi het volgende:
Het was zeker niet betaald parkeren bij jouw in de straat ..
Vroeger opstaan... Alle ruimte !!! Maar dat draaien aan zo' n knop .... neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Ford was inderdaad lastig parkeren, alle vakken bij de supermarkt te klein.
Houd wel van beetje ruimte in een auto.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Station was het toch ... met matras in de back
Ik heb weinig meer te bieden qua vervoer de laatste 3 jaar .... Geen lease bak meer/quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Houd wel van beetje ruimte in een auto.
Ik heb nog nooit een eigen auto op naam gehad... Of mn vader betaalde de verzekering of het was een leasebak...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hoeveel auto's heb je gehad in PTA is altijd weer leuk
Dat zijn er veel.
Daar stonden ze toen om bekend...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb mijn hele leven sinds mijn 18e al motor en op 20e een auto.
Deze heb ik 3 jaar gehad en 80k kilometers later was de roest 'm teveel.
[ afbeelding ]
Bij Wheeler Dealers ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn eerdere Vauxhall Magnum 2300 stond er meestal zo bij.
[ afbeelding ]
Heb al jaren dezelfde vrouw, ik reken even 33 jaar nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:22 schreef chufi het volgende:
Je hebt wel pimp cars gehad PP... Hoeveel vrouwen had je voor je werken ?
Ook wel knap in deze tijd,,, maar er lopen er meer rond die van langdurig zijn ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb al jaren dezelfde vrouw, ik reken even 33 jaar nu.
Andere kleur maar ook goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet te zien maar ik ga er niet meer naar vissen
Ja geniaal ontwerp ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Andere kleur maar ook goed.
[ afbeelding ]
Wanneer je samen iets opbouwt dan gooi je dat niet zomaar weg.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook wel knap in deze tijd,,, maar er lopen er meer rond die van langdurig zijn ...
Nee tuurlijk niet PP.. En zoals ik je telkens weer hoor over mss PP dan blijft dat ook tot in de eeuwigheid...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer je samen iets opbouwt dan gooi je dat niet zomaar weg.
Die heeft niets met internet zolang ik de films maar regel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet PP.. En zoals ik je telkens weer hoor over mss PP dan blijft dat ook tot in de eeuwigheid...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |