quote:Op maandag 5 januari 2015 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
Wie stuurt dit even naar de twitter van Rubinho? Hij verdient dit te lezen.
twitter:_GGM__ twitterde op maandag 05-01-2015 om 21:40:29@RubenSchaken http://t.co/r6bJkPQV7w speciaal voor jou Ruben! Hopelijk vind je dit eerbetoon mooi! Het ga je goed! reageer retweet
Ik wou hem net posten ja, vanaf 3:10quote:Op maandag 5 januari 2015 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Moment van Schaken dat ik mij zal heugen is dat hij op wilskracht scoorde tegen PSV met een verdediger in zijn nek. Dat was knap gedaan.
Komt omdat er geen scherpe versie van hem was. De PR managers van Schaken hebben die van het internet kunnen verwijderen blijkbaar. Jammer, want het maakt zo'n halfgod toch net wat menselijker.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik mis de foto op Ibiza met een cocktailtje en een pakje marlboro light.
Dit stelt mij erg teleur.
Ja?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker backstabben. Typische Utrecht supporter.
Dat was toch Marcelo, niet Jetro? Ook al zo'n topper natuurlijk, maar toch, niemand kon Ruben afstoppenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wou hem net posten ja, vanaf 3:10
Die verdediger was dan wel kneusje Willems, maar toch.
Ben blij dat je de Schaak ook zijn virtuele ererondje gunt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bless.
Ga je gauw weg... mafkeesquote:Op maandag 5 januari 2015 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat onze Chinees als eerste voor Schaken gaat. Het zou goed zijn als deze international zijn ervaring over kan brengen op onze groen gele helden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Bless #Chessquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben blij dat je de Schaak ook zijn virtuele ererondje gunt.
Wat een baasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Goede OP
Maar voordat de Feyenoorders hiero met de eer gaan strijken:
[ afbeelding ]
Uit diezelfde periode bij deze Noord-Limburgse prachtclub stamt deze zéér goede rap:
quote:Raemon Sluiter @raemonsluiter · 24 u 24 uur geleden
@RubenSchaken Geweldig gedaan man. Hoop dat je een mooie nieuwe uitdaging vindt. Of een mooie financiële klapper. Of allebei. Dank en Bless!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |