He gets nee, denk niet dat ik dat zou doen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuken perhaps?.
Ik zal niet de eerste poging doen, maar ik ga geen nee zeggen tegen een 20 jarige...
Ik vind het ook heel lastig omdat ik wel eens met mensen van die leeftijd werk. Ik zou het dus nooit bewust doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daar iets meer moeite mee. Voelt als een soort van misbruik van... macht?
Tsss, jij zegt nog nee tegen mij! Frigo!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He gets nee, denk niet dat ik dat zou doen hoor
Ja ok, zit wel iets in denk ik. Ach, het is ook niet dat het voorkomt ofzoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb daar iets meer moeite mee. Voelt als een soort van misbruik van... macht?
Plus dat ik seksueels niets boeiend vind aan zo'n knulletje.
Precies, ik zeg nooit nooit, maar in de regel zeg ik nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel lastig omdat ik wel eens met mensen van die leeftijd werk. Ik zou het dus nooit bewust doen.
Maar ik zou me wel eens kunnen vergissen als iemand gewoon op alle vlakken ouder lijkt
Tegen jou nooit!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tsss, jij zegt nog nee tegen mij! Frigo!
Nou bij mij komt t dus wel voorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, zit wel iets in denk ik. Ach, het is ook niet dat het voorkomt ofzo.
Maar mocht het gebeuren, dan maar "vies".
In 2015 geef ik je veel liefde!quote:
Gaf je maar eens watquote:
HIER! --->quote:
Het is toch anders blijkbaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou bij mij komt t dus wel voor
Misschien ben ik een oude fiets waarop men wil leren. of een makkelijk instap-modelletje
Thanks, kan ik wel gebruikenquote:
Of gewoon makkelijk...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou bij mij komt t dus wel voor
Misschien ben ik een oude fiets waarop men wil leren. of een makkelijk instap-modelletje
Ik heb een zware dagquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het niet meer voor een smiley.
Ik wil dequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef HeatWave het volgende:
Ik doe het niet meer voor een smiley.
#datzegikquote:
Goh, verrassendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil deook best echt komen geven hoor?
Zo werkt het niet he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
En als ik heel makkelijk was dan had ik nu wel een vriend!
Ik zal doen alsof ik 20 ben! Net staartjes en een giecheltje!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, verrassend.
En gewoon niet waar ook nog eens.
Nee, volgens mij is het een curve, zodra je te makkelijk bent, ben je geen BF material meerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef Ang3l het volgende:
En als ik heel makkelijk was dan had ik nu wel een vriend!
Misschien is dat het wel bij mijquote:
En dat gaat helpen denk je?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal doen alsof ik 20 ben! Net staartjes en een giecheltje!
Oei, dat is scary
Je tieten er half uit hangend ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel bij mijvolgens mijn vriend zijn dronkemanspraat kleed ik mij 'vrijgezel'
Nuchter wist hij ook niet meer hoe dat er dan precies uit ziet maar goed
HEUS WEL! *stampvoet*quote:
Blijkbaar niet sjap, anders... nou ja, je snapt hetquote:
Als een HOER!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien is dat het wel bij mijvolgens mijn vriend zijn dronkemanspraat kleed ik mij 'vrijgezel'
Nuchter wist hij ook niet meer hoe dat er dan precies uit ziet maar goed
Dat kan toch ook als je verkering hebt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je tieten er half uit hangend ofzo?
Borsthaar scheren? Nee? Ook niet?quote:
Als je daar toevallig meteen een set tieten van krijgt, dan komen we ergensquote:
Nou ja, neee, want er waren best kandidaten. Maar dan ben ik weer te kritisch.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar niet sjap, anders... nou ja, je snapt het.
PLOP. PLOP.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je daar toevallig meteen een set tieten van krijgt, dan komen we ergens.
Ja ok, dat heb/had ik ook wel een beetje. Tis wel minder qua per se niet willen settelen, maar ik weiger nog steeds te settelen voor iemand die ik gewoon echt niet zie zitten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, neee, want er waren best kandidaten. Maar dan ben ik weer te kritisch.Komt omdat ik genoeg van het single leven geniet om maar "te settelen for less".
Dus als ik makkelijker was geweest, dan had ik dat wel gedaan!
Blijkbaar niet volgens jouw vriendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook als je verkering hebt?
Je hebt zien zitten voor oppervlakkige redenen en minder oppervlakkig natuurlijk. Beetje waar we het net over hadden, ik kan hier op de vloer zo 10 chicks aanwijzen die ik zou zo "doen", gewoon omdat ze jong, mooi, sexy en lekker zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoe kun je nou zelden iemand tegen komen die je ziet zitten? Ik kom elke maand wel iemand tegen of zo
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Maar hoe kun je nou zelden iemand tegen komen die je ziet zitten? Ik kom elke maand wel iemand tegen of zo
Nee ik bedoel liefde met hartjes en zoquote:
Ik kom uberhaupt maar 1x per maand een meisje tegen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Dan heb je misschien lageere standaarden of ben je makkelijker. Niet negatief bedoeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:25 schreef rhubarbje het volgende:
Kom je dan gewoon veel mannen tegen ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel liefde met hartjes en zo
Ik ontmoet wel regelmatig nieuwe mensen jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom je dan gewoon veel mannen tegen ofzo?
Ik heb het dan wel over mensen die ik ook echt spreek oidquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Als we voorbijgangers in het openbaar en mensen die duidelijk out-of-range zijn qua leeftijd buiten beschouwing laten, denk ik dat ik met 1 (misschien 2) per maand wel ongeveer goed zit. En dan vind ik ze lang niet altijd interessant.
ja idd dat bedoel ik ook. En "ik wil graag pinnen, dank u wel" noem ik niet echt spreken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over mensen die ik ook echt spreek oid.
Ja, duh. Qua uiterlijk kom ik er ook wel meer tegen waarvan ik denk "O leuk". Maar dat versta ik niet onder "leuke mannen tegenkomen". We hadden t idd over relatiemateriaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over mensen die ik ook echt spreek oid.
Just you wait woman, just you waitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Damn, het is een wonder dat ik nog aan de man gekomen ben, zo weinig mensen als ik spreek
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan denk "mijn nieuwe FB profiel foto heeft 107 likes, daar MOET toch wel een potentieeltje tussen zitten?"![]()
Nee, maar ze kunnen toch ook uit mensen komen die ik al ken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar dat zijn dan toch geen nieuwe mensen?
Really, ga je ook dit jaar weer doen of je mijn vent af kunt pakken? Cutequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just you wait woman, just you wait
*vijlt nagels*
Heb je die onderhand niet allemaal al gehad?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen toch ook uit mensen komen die ik al ken?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Really, ga je ook dit jaar weer doen of je mijn vent af kunt pakken? Cute
Jij stata er ook tussenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je die onderhand niet allemaal al gehad?
Triest oud spul zijn we ook hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat spelletje houdt me op de been
Touchéquote:
Ik vind de "wordt ik" enger dan de slang of droomquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb ook slecht geslapen. Mijn ratelslang was uit zijn mandje onder mijn bed gekropen, dus die moest ik eerst gaan vangen. Zonder gebeten te worden. Je raad het al, wordt ik wakker blijk ik heul geen ratelslang te hebben
A girl needs a gun these days, hey on account of those rattlesnakes.quote:
toriquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A girl needs a gun these days, hey on account of those rattlesnakes.
quote:
Ik heb liever een analogee. *badumtsjjj*quote:
Ik wil best liegen over anal hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever een analogee. *badumtsjjj*
quote:Deacon: I think we drink virgin blood because it sounds cool.
Vladislav: I think of it like this. If you are going to eat a sandwich, you would just enjoy it more if you knew no one had fucked it.
quote:Viago: Yeah some of our clothes are from victims. You might bite someone and then, you think, 'Oooh, those are some nice pants!'.
Oh is dat die docu achtige film? Die had ik laatst bij de voorstukjes en lijkt me echt super!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Hey MissB!
Heb jij What we do in the shadows gezien?
Horror copmedy parodie over vampierenSuper melig.
[..]
[..]
Al die kantoorpeopletjes hequote:
En jij dan?quote:
10 jaar terug welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft dit topic ooit een avond/nachtleven gehad?
De SC is "verder"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Als je die details vergeet is het te lang geleden...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Toen was ik nog BeFfer. Of nog niet eens misschien zelfs
Nietquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
10!
Hoor je me?
10 fucking jaar.
Waar is m'n leven gebleven?
Eh nee. Echt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was dan ook alles beter. ALLES!
Zelfs ik!quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was dan ook alles beter. ALLES!
Tot nu toe prima ende best. Leuk hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:11 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen![]()
He babs hoe bevalt je eerste week?
Nicequote:Op woensdag 7 januari 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot nu toe prima ende best. Leuk hier.
If not, then what?quote:
Hey, kantoorpeopletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |