Moet ik ook maar eens gaan solliciteren dan.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Top. Goeie sfeer, nieuwe gadgets (HP laptop en een Samsung). Leuke collega's, veel vrouwen en een nieuwjaarstoespraak waar ik achter kan staan.
Ik wacht wel even tot die brug er ligt.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Das wel een verdubbeling van de reisafstand is het niet?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Jongens wat een buikpijn had ik vannacht. Lag al om acht uur in bed en heb echt liggen creperen. Nu lijkt het wel weer te gaan
RIP aan, nou ja, je kent hetquote:
Meteen maar even iMac besteld. Na 25 jaar geen DOS/Windows meer in huis, dat wordt wennen!quote:
Als thuis-PC blijf ik bij Windowsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Meteen maar even iMac besteld. Na 25 jaar geen DOS/Windows meer in huis, dat wordt wennen!
Dat schud je zo uit je mouw?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Meteen maar even iMac besteld. Na 25 jaar geen DOS/Windows meer in huis, dat wordt wennen!
Eindejaarbonustijd he?quote:
13e maand helpt. Maar die is nu wel op inmiddels.quote:
Gamen doe ik toch alleen op de PS4 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als thuis-PC blijf ik bij Windows.
Oh ik niet, overal opquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Gamen doe ik toch alleen op de PS4 tegenwoordig.
Ach, kan altijd nog Windows op de iMac zetten als het echt moet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik niet, overal op. Dragonage net uitgespeeld op de PS4, beetje klaar met Far Cry voorlopig, ben nu aan Fantasy Life op de 3DS begonnen
.
True, hoop dat je dan wel een beetje redelijke videokaart erin hebtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, kan altijd nog Windows op de iMac zetten als het echt moet.
Over bonus gesprokeen, heb ik jou al gelukkig nieuwjaar geneukt? Nee he?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eindejaarbonustijd he?.
Die van mij komt pas over 2 weken ofzo.
Nope, dat is je voor het zoveelste jaar weer niet geluktquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over bonus gesprokeen, heb ik jou al gelukkig nieuwjaar geneukt? Nee he?
De nieuwe Dragon Age? (ja, duh) Is ie leuk? Ik heb deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ik niet, overal op. Dragonage net uitgespeeld op de PS4, beetje klaar met Far Cry voorlopig, ben nu aan Fantasy Life op de 3DS begonnen
.
Maar het blijft een goed voornemen!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, dat is je voor het zoveelste jaar weer niet gelukt.
Ja, ik vond het weer een topspel, paar kleine irritaties, maar verder gewoon weer een prima RPG.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe Dragon Age? (ja, duh) Is ie leuk? Ik heb deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.
Dat is maar hoe je het bekijktquote:
Een mens moet altijd iets te streven hebbenquote:
Hij staat op mijn wish list, maar heb nog geen PS4 (te weinig tijd nog en heb nog PS3 spellen liggen). En vind t dan weer zonde om de PS3 versie te kopen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vond het weer een topspel, paar kleine irritaties, maar verder gewoon weer een prima RPG.
ja, 2 is wel iets minder hard core, deze is ook wel te doen op normal. Maar de PS3 komt toch wat kracht tekort lees ik overal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat op mijn wish list, maar heb nog geen PS4 (te weinig tijd nog en heb nog PS3 spellen liggen). En vind t dan weer zonde om de PS3 versie te kopen eigenlijk.
Ik vond deel 2 overigens veel simpeler dan deel 1. Heb eerst deel 1 gespeeld, laten liggen. Toen 2, uitgespeeld. Daarna weer 1 opnieuw en uitgespeeld.
Heb het mid-range model gekozen, zou redelijk moeten gaan. Ga er toch niet hele grafisch zware dingen mee doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, hoop dat je dan wel een beetje redelijke videokaart erin hebt.
Nieuwe Dragon Age schijnt gaaf te zijn, ga hem nog wel halen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe Dragon Age? (ja, duh) Is ie leuk? Ik heb deel 1 en 2 met veel plezier gespeeld.
Kan je nog wel een game op spelen dan, op mediumquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het mid-range model gekozen, zou redelijk moeten gaan. Ga er toch niet hele grafisch zware dingen mee doen.
Ik hou van de PS4. Pracht-apparaat en de controller is goddelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat op mijn wish list, maar heb nog geen PS4 (te weinig tijdnog en heb nog PS3 spellen liggen). En vind t dan weer zonde om de PS3 versie te kopen eigenlijk.
Ik vond deel 2 overigens veel simpeler dan deel 1. Heb eerst deel 1 gespeeld, laten liggen. Toen 2, uitgespeeld. Daarna weer 1 opnieuw en uitgespeeld.
Same here, ziet er allemaal niet meer uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou van de PS4. Pracht-apparaat en de controller is goddelijk.Kan de PS3 nu eigenlijk niet meer gebruiken zonder frustratie.
Goed zat voor alles wat ik niet op mn PS4 speel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je nog wel een game op spelen dan, op medium.
Die controller is ook vreselijk. Eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, ziet er allemaal niet meer uit.
Zullen we kindjes maken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel discriminatie, ik kan nooit die korting krijgen
Mja, en ik vind t een beetje zonde de 3-versie aan te schaffen, wetende dat de 4 toch wel komt in huis. Al moet ik zeggen dat bv Destiny er op de 3 prima uit ziet (ik speel de, best wel lange, demo).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, 2 is wel iets minder hard core, deze is ook wel te doen op normal. Maar de PS3 komt toch wat kracht tekort lees ik overal.
True, ik heb ook niet meer de nieuwste PC verder hoor, videokaart mag wel eens vervangen worden, maar ik game ook meer op de consoles tegenwoordig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed zat voor alles wat ik niet op mn PS4 speel.
Destiny, het staat me nog steeds tegen dat je niet gewoon offline kan spelen maar altijd co-op moet op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, en ik vind t een beetje zonde de 3-versie aan te schaffen, wetende dat de 4 toch wel komt in huis. Al moet ik zeggen dat bv Destiny er op de 3 prima uit ziet (ik speel de, best wel lange, demo).
Nee. Geen respect.quote:
Gewoon dubbele dosering nemen dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n pijstillers zijn drie maanden over datumNou ja, jammer dan.
Boetes mag je niet opleggen als particulierquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Geen respect.
Waarom een bonus voor well behaved kids? Dat zou de norm moeten zijn. Ik opteer voor een boete voor niet well-behaved kids.
Of krijg ik ook een bonus voor t uberhaubt NIET meenemen van kinderen dan?
Mijn 3-controller begint t ook te begeven. T is alleen dat ik nu toch geen tijd heb voor veel spellen, en als ik tijd zou hebben dan liggen er nog 3 onafgemaakte 3-spellen..... dus vind t nog wat zonde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou van de PS4. Pracht-apparaat en de controller is goddelijk.Kan de PS3 nu eigenlijk niet meer gebruiken zonder frustratie.
Ach, hij heeft bij mij na de eerste paar dagen ook een tijd stilgelegen hoor, waren gewoon te weinig echt boeiende spellen voor...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn 3-controller begint t ook te begeven. T is alleen dat ik nu toch geen tijd heb voor veel spellen, en als ik tijd zou hebben dan liggen er nog 3 onafgemaakte 3-spellen..... dus vind t nog wat zonde.
Waarschijnlijk zit die verwerkt in de prijs van het kindermenuquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom een bonus voor well behaved kids? Dat zou de norm moeten zijn. Ik opteer voor een boete voor niet well-behaved kids.
Het staat mij tegen dat t super herhalend is. Begon leuk, daarna dacht ik: Alweer in deze setting? Alweer op deze locatie? Alweer "verzamel 10x dit"?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Destiny, het staat me nog steeds tegen dat je niet gewoon offline kan spelen maar altijd co-op moet op een gegeven moment.
ja, dat lees ik ook overal. Ik sla hem wel overquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het staat mij tegen dat t super herhalend is. Begon leuk, daarna dacht ik: Alweer in deze setting? Alweer op deze locatie? Alweer "verzamel 10x dit"?
Dat was sowieso de reden dat ie er niet meteen is gekomen. Eigenlijk wacht ik op FF XV, net zoals ik de 3 kocht voor FF XIII (en Heavy Rain).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, hij heeft bij mij na de eerste paar dagen ook een tijd stilgelegen hoor, waren gewoon te weinig echt boeiende spellen voor...
FF, niet mijn ding, 90% filmpjes en de gameplay is niet meer dan op tijd op een knop drukken tijdens een quicktime eventquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was sowieso de reden dat ie er niet meteen is gekomen. Eigenlijk wacht ik op FF XV, net zoals ik de 3 kocht voor FF XIII (en Heavy Rain).
Op welke console is die?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat lees ik ook overal. Ik sla hem wel over.
Fantasy Life is wel leuk trouwens, gisteren de eerste 2 uur gespeeld, het is een RPG maar met 12 verschillende levens die je kan uitoefenen en die allemaal weer invloed hebben op elkaar.
Je kan gewoon de verhaallijn volgen of uren niets doen zoals in Skyrim, beetje rondlopen, beetje vissen etc.
Nintendo 3DSquote:
Met dat eerste ben ik t eens (maar ik vind die zo mooi), dat laatste niet helemaal. Het is gewoon turn based, maar zelfs dat in de laatste versies al niet meer. Oke, begin van FF XIII wel, maar steeds minder. Dan wordt het wel echt strategisch timen en plaatsen en upgraden en zo. Ik hou alleen niet van dat grinden om hoger te komen qua level. Net zoals bij MMORPG's. Dat is zo eentonig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FF, niet mijn ding, 90% filmpjes en de gameplay is niet meer dan op tijd op een knop drukken tijdens een quicktime event.
O die he'k niequote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nintendo 3DS.
Probeer toch soms mijn "oude" consoles die ik niet gebruik nieuw leven in te blazen, en dit wordt heel hoog aangeschreven. Tot nog toe leuk dus.
Ik heb lang niet alle FF's gespeeld hoor, maar dit was mijn ervaringquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met dat eerste ben ik t eens (maar ik vind die zo mooi), dat laatste niet helemaal. Het is gewoon turn based, maar zelfs dat in de laatste versies al niet meer. Oke, begin van FF XIII wel, maar steeds minder. Dan wordt het wel echt strategisch timen en plaatsen en upgraden en zo. Ik hou alleen niet van dat grinden om hoger te komen qua level. Net zoals bij MMORPG's. Dat is zo eentonig.
Ik heb altijd allesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die he'k nie
Ik moet Child of Light nog uitspelen, zo'n indie spelletje.
En Ni No Kuni. En Portal 2. En Bioshock 3.
Oeps.
Ja dat laatste (en t verhaal) is voor mij qua FF nog wel genoeg om te blijven hangen. Snap wel wat je bedoelt, want turn based is gewoon wachten en drukken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alle FF's gespeeld hoor, maar dit was mijn ervaring. Ik vond het niet echt boeiend ondanks de grafische pracht en praal.
Ik zou alleen een vita willen voor Dissidia. Voor de rest zou ie stof happen denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles![]()
.
Maar vaak voor 1 bepaald spel, dat speel ik dan grijs tot het over is en dan laat ik de console weer links liggen. PS Vita gebruik ik ook maar weinig nu, tientallen uren ingezeten met Persona 4, nu niets...
Nou als ik Borderlands 2 niet al had uitgespeeld was dat een mooie revival-game geweest voor hemquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou alleen een vita willen voor Dissidia. Voor de rest zou ie stof happen denk ik.
Iemand nog The Last of Us en GTA V voor de PS3 kopen? Speel ik niet meer nu ik de PS4 versie heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou als ik Borderlands 2 niet al had uitgespeeld was dat een mooie revival-game geweest voor hem.
Ach, de Wii U staat al weken uit, de 360 en de PS3 gaan sowieso nooit meer aan.
Nee, die heb ik alquote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand nog The Last of Us en GTA V voor de PS3 kopen? Speel ik niet meer nu ik de PS4 versie heb.
Maar heb je de PS4 versie dan gekocht terwijl je de 3-versie al had, of is er een soort van upgrade dan? Ik heb bv TLOU ook als 3 versie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Iemand nog The Last of Us en GTA V voor de PS3 kopen? Speel ik niet meer nu ik de PS4 versie heb.
Ja, PS4 versie ziet er veel beter uit en draait stuk vloeiender. Ga hem vast nog wel 100x herspelen want zo ben ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar heb je de PS4 versie dan gekocht terwijl je de 3-versie al had, of is er een soort van upgrade dan? Ik heb bv TLOU ook als 3 versie.
Daar zijn er voor mij teveel spellen voor, voor een herspeelsessie. Heel af en toe wil ik iets als Skyrim/Borderlands opnieuw starten met een heel andere speelstijl, maar vaak ben ik het toch snel weer zat als ik dingen begin te herkennen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, PS4 versie ziet er veel beter uit en draait stuk vloeiender. Ga hem vast nog wel 100x herspelen want zo ben ik.
De DLC zit er ook gratis bij. Alhoewel ik die ook al had op de 3.![]()
Heb GTA 5 inmiddels al 3x doorgespeeld op de PS3 en zit aan de volgende ronde op de PS4.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar zijn er voor mij teveel spellen voor, voor een herspeelsessie. Heel af en toe wil ik iets als Skyrim/Borderlands opnieuw starten met een heel andere speelstijl, maar vaak ben ik het toch snel weer zat als ik dingen begin te herkennen.
Ook gewoon 1 keer uitgespeeld. Als ik nu weer zou gaan spelen zou ik snel weer hebben van, oh ja, daar zat ik eerst te kutten, maar als je het zo doet is het simpel.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb GTA 5 inmiddels al 3x doorgespeeld op de PS3 en zit aan de volgende ronde op de PS4.
Vandaar dat je nog tig spellen moet spelenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:25 schreef Ang3l het volgende:
O, ik herspeel ook wel hoorMaar dan meestal stukjes of zo.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vandaar dat je nog tig spellen moet spelen.
Ja, dat ken ik wel, dan heb je de tutorial gespeeld etc, paar uur gameplay en na een paar weken snap je er de ballen meer van qua controlsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik verlies snel interesse
Of dan speel ik t een tijd, en dan krijg ik t druk... en dan vind ik t lastig weer opnieuw op te pakken midden in een spel en dan vergaat t tot stof
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel, dan heb je de tutorial gespeeld etc, paar uur gameplay en na een paar weken snap je er de ballen meer van qua controls.
Sommige games kan je wel weer even de tutorial opstarten, maar vaak ook niet. Zeker met spellen waarbij je veel skills etc hebt kom ik er dan echt niet meer 123 uit. En dan is het al snel, next.quote:
De nieuwste Tombraider, daar heb ik wel echt een hoop uitgehaald. Qua trophies en caches en dingen vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommige games kan je wel weer even de tutorial opstarten, maar vaak ook niet. Zeker met spellen waarbij je veel skills etc hebt kom ik er dan echt niet meer 123 uit. En dan is het al snel, next.
Echt, de tijd dat spellen zeldzaam waren en je echt alles eruit wilde halen, mooi was dat.
Ja, die heb ik wel redelijk compleet gehad, was ook niet echt heel erg lastig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwste Tombraider, daar heb ik wel echt een hoop uitgehaald. Qua trophies en caches en dingen vinden.Zeldzaam voor mij.
Normaal ga ik daar niet eens energie in steken om alles te vindenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel redelijk compleet gehad, was ook niet echt heel erg lastig.
Ik ook niet, maar bijv in DA loont het ook daadwerkelijk, dat soort dingen verzamelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Normaal ga ik daar niet eens energie in steken om alles te vinden
Ik stuur de laatste tijd iets courgar achtigs de wereld in of zo? Ik trek alleen maar jonkies aanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Flirten met iemand van 21.Hou eens op! Mijn babysitkindjes zijn inmiddels al ouder dan dat!
Alleen maar aan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik stuur de laatste tijd iets courgar achtigs de wereld in of zo? Ik trek alleen maar jonkies aan
Nou dat ik die niet hoef? Een leuke kerel van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
Jongere mensen aantrekken en nog klagen ook, echt wat de fuck maakt het uit?.
Neuken perhaps?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou dat ik die niet hoef? Een leuke kerel van mijn leeftijdkom maar door
Maar ik ga echt niet daten met iemand van 20 hoor. Wat moet je er mee
Nou ja, als hij er nou uit ziet als 30, zich gedraagt als 30 en toevallig gewoon 21 is dan vind ik het niet erg maar dat zijn dus niet bepaald de types die ik aan trek de laatste tijdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuken perhaps?.
Ik zal niet de eerste poging doen, maar ik ga geen nee zeggen tegen een 20 jarige...
Had'ie wel een lekker pijpmondje?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Ang3l het volgende:
Ik had dus vorig weekend een dronken 21jarige in mijn bed. Maar die was al bezet... en dat besef zonk in toen ik eenmaal bovenop hem lag en de eerste zoen begonDus de rest van de nacht hebben we lief samen lepeel-lepel hand-in-hand geslapen
![]()
![]()
#blueballs
Ik heb mijn 3DS bij me, telt dat ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er nou uit ziet als 30, zich gedraagt als 30 en toevallig gewoon 21 is dan vind ik het niet erg maar dat zijn dus niet bepaald de typisch die ik aan trek de laatste tijd
Eerder mensen met een dekbed met race autotjes en posters uit de FHM boven hun bed
Het was een semi-prof turner, dus ik vond zijn borstkas leuker dan zijn mondquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Had'ie wel een lekker pijpmondje?
Mag dat van hun moeder dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er nou uit ziet als 30, zich gedraagt als 30 en toevallig gewoon 21 is dan vind ik het niet erg maar dat zijn dus niet bepaald de typisch die ik aan trek de laatste tijd
Eerder mensen met een dekbed met race autotjes en posters uit de FHM boven hun bed
Ik kwam er dus 2 van 21 tegen afgelopen weekend, waarbij de ene echt al een jonge vent was en de ander echt nog een guppenkopje. Bij de eerste dacht ik "Nou...." en bij de laatste dacht ik "bah nee, pedo".quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ja, als hij er nou uit ziet als 30, zich gedraagt als 30 en toevallig gewoon 21 is dan vind ik het niet erg maar dat zijn dus niet bepaald de types die ik aan trek de laatste tijd
Ach, ik zie ook wel eens iets lopen dat ik mooi vind en waarvan ik dan denk, maar wel veels te jong.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kwam er dus 2 van 21 tegen afgelopen weekend, waarbij de ene echt al een jonge vent was en de ander echt nog een guppenkopje. Bij de eerste dacht ik "Nou...." en bij de laatste dacht ik "bah nee, pedo".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |