Just you wait woman, just you waitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Damn, het is een wonder dat ik nog aan de man gekomen ben, zo weinig mensen als ik spreek
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat je dan denk "mijn nieuwe FB profiel foto heeft 107 likes, daar MOET toch wel een potentieeltje tussen zitten?"![]()
Nee, maar ze kunnen toch ook uit mensen komen die ik al ken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]Maar dat zijn dan toch geen nieuwe mensen?
Really, ga je ook dit jaar weer doen of je mijn vent af kunt pakken? Cutequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Just you wait woman, just you wait
*vijlt nagels*
Heb je die onderhand niet allemaal al gehad?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen toch ook uit mensen komen die ik al ken?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Really, ga je ook dit jaar weer doen of je mijn vent af kunt pakken? Cute
Jij stata er ook tussenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je die onderhand niet allemaal al gehad?
Triest oud spul zijn we ook hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat spelletje houdt me op de been
Touchéquote:
Ik vind de "wordt ik" enger dan de slang of droomquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb ook slecht geslapen. Mijn ratelslang was uit zijn mandje onder mijn bed gekropen, dus die moest ik eerst gaan vangen. Zonder gebeten te worden. Je raad het al, wordt ik wakker blijk ik heul geen ratelslang te hebben
A girl needs a gun these days, hey on account of those rattlesnakes.quote:
toriquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A girl needs a gun these days, hey on account of those rattlesnakes.
quote:
Ik heb liever een analogee. *badumtsjjj*quote:
Ik wil best liegen over anal hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb liever een analogee. *badumtsjjj*
quote:Deacon: I think we drink virgin blood because it sounds cool.
Vladislav: I think of it like this. If you are going to eat a sandwich, you would just enjoy it more if you knew no one had fucked it.
quote:Viago: Yeah some of our clothes are from victims. You might bite someone and then, you think, 'Oooh, those are some nice pants!'.
Oh is dat die docu achtige film? Die had ik laatst bij de voorstukjes en lijkt me echt super!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Hey MissB!
Heb jij What we do in the shadows gezien?
Horror copmedy parodie over vampierenSuper melig.
[..]
[..]
Al die kantoorpeopletjes hequote:
En jij dan?quote:
10 jaar terug welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft dit topic ooit een avond/nachtleven gehad?
De SC is "verder"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Als je die details vergeet is het te lang geleden...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef KomtTijd... het volgende:
Toen was ik nog BeFfer. Of nog niet eens misschien zelfs
Nietquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
10!
Hoor je me?
10 fucking jaar.
Waar is m'n leven gebleven?
Eh nee. Echt niet.quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was dan ook alles beter. ALLES!
Zelfs ik!quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was dan ook alles beter. ALLES!
Tot nu toe prima ende best. Leuk hier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 08:11 schreef Cue_ het volgende:
Goedemorgen![]()
He babs hoe bevalt je eerste week?
Nicequote:Op woensdag 7 januari 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Tot nu toe prima ende best. Leuk hier.
If not, then what?quote:
Hey, kantoorpeopletjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |