Kom nou maar gewoon, dragen is ook sportenquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Ik had toch al een afspraak staan! grr
HOEZO?!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Suikertante het volgende:
Klapper, mag ik t duns pakje terugkopen?
Ja! Ik had al besloten dat als ik hem nu niet zou verkopen je em sowieso weer kreeg!quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:24 schreef Suikertante het volgende:
Klapper, mag ik t duns pakje terugkopen?
Ik negeer dat en koop me lens aan jongenskledingquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:24 schreef mousemicky het volgende:
Zit op handen, want ondanks voorgevoel kan t ook een meisje zijn natuurlijk
Ik vroeg me al af of je t al wistquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik negeer dat en koop me lens aan jongenskleding
Yes! Op gewacht vandaag. Heb er een briefje naast gehadquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:18 schreef klaprooss het volgende:
Yes! Niet alles is gestreken, ik vind dat stom
Restje 56-62
http://www.mijnalbum.nl/Album=EP6UPKJ7
http://www.mijnalbum.nl/Album=YFMP8YRW
62-68
http://www.mijnalbum.nl/Album=NR4GLL3S
Ja ik wil hem wel wegdoen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:19 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze toevallig te koop heeft?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:28 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ja ik wil hem wel wegdoen!
Ik bedenk ff een prijs
Ja, maar die zijn al verkocht zie ikquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:00 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]![]()
Zit er verder nog iets voor je bij?
Ik heb Opperdepop wel voor je.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben op zoek naar de boeken Opperdepop en Eten Voor De Kleintjes. Heeft iemand die in de verkoop?
is het weer zo ver? Ik ga even opruimenquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:38 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, ik wil je PMen maar je inbox is vol.
Het wordt morgen, sorry. Ik was vergeten dat ik een ehbo cursus had vandaag. Kwam er 10 minuten voor aanvang pas achterquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:39 schreef Zoë23 het volgende:
Heeft iemand kortemouw rompers mt56 te koop? Uniseks of wit graag.
Ik heb er ongv 10 nodig
Is goed!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:57 schreef danic het volgende:
[..]
Het wordt morgen, sorry. Ik was vergeten dat ik een ehbo cursus had vandaag. Kwam er 10 minuten voor aanvang pas achter
Afhankelijk van wat je ervoor vraagtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef Fannetje het volgende:
Maak ik iemand blij met 12 (bijna allemaal nog in de verpakking) maillots/thermoleggings maat 92/98 en 10 leggings in maat 98? Allerlei kleurtjes...
Ik wil wel! Pm je vanavond even, ok?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:07 schreef Fannetje het volgende:
[ afbeelding ]
Ehhhh, 15 euro voor alles? Excl verzenden dan wel
Prima!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik wil wel! Pm je vanavond even, ok?
Hoi. Ik heb er 8.quote:
Ja joehoe hier!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef aapieannie het volgende:
Is er interesse in meisjeskleding maat 68 en 74? Zo ja maak ik morgen foto's!
Is prima! Zolang het maar met korte mouw is. Printje zit toch onder de kledingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:31 schreef danic het volgende:
[..]
Hoi. Ik heb er 8.
3 effen wit en 5 met een simpel klein printje op de borst. Uniseks.
Zgan of nieuw.
Wil je eerst nog een foto of vind je het prima zo?
Nog nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:19 schreef danic het volgende:
[..]
Had je deze in het vorige topic al gezien?
http://www.mijnalbum.nl/Album=XYR7TI7R
Ik heb het 5 via pm en 2x via de geprobeerd, maar er gaat iets mis. Hij zegt dat jouw naam niet bekend is. Heel gek zie ik ook niet wie de afzender van je bericht is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:22 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Is prima! Zolang het maar met korte mouw is. Printje zit toch onder de kleding
Ik stuur je een pm
Dat gevoerde broekje van H&M is een super ding!quote:
Graag gedaan! 74 was niet meer te vinden, dus hou me tzt aanbevolen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef danic het volgende:
Klopt. Ik heb hem nu weer. Gewoon een maat groter gekocht. Heerlijk soepel ook.
Bedankt voor de verkooppraat
Die hartjeszakken zijn ook wel echt te snoezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat gevoerde broekje van H&M is een super ding!heeft ook heel fijn knoopsgatelastiek
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Graag gedaan! 74 was niet meer te vinden, dus hou me tzt aanbevolen!
En voor je spulletjes maak ik graag reclame, want sommige dingen die ik van je heb overgenomen past mijn dametje nog steeds, ook al wordt het wel wat krapjes nu..
Ze gaat boven zoetjes aan in 74 nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:52 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Echt?? En je hebt al heel lang niets meer overgenomen toch? Welke maat heeft ze nu?
Bijna 10 maandenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef danic het volgende:
Jeetje. Hoe oud is ze nuweet het echt even niet meer.
Wat irritantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb het 5 via pm en 2x via de geprobeerd, maar er gaat iets mis. Hij zegt dat jouw naam niet bekend is. Heel gek zie ik ook niet wie de afzender van je bericht is.
Dus ik doe het even hier.
Wat vind je van ¤0,50 p.st ex verzenden?
Verzenden zal vermoedelijk ¤2,56 zijn.
Hahaha is goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 05:37 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat irritantdat hoor ik vaker
![]()
Is goed! Ik stuur je morgen mijn gegevens in pm en ik zal erbij zetten dat het bericht van Zoë is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dame is er zeer ernstig mee oneens dat dit shirt te klein is..
Gevalletje je weet maar nooit.. iemand hem in 122/128?We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Via pm is iemand je voor. Mocht die afhaken kom ik bij je terug.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
F-r wat zou je voor zo'n setje ringen willen?
stond ergens in de folders. ..kruidvat dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand een spidermanpak maat 110 116 voor iniminime?
Ik heb er een op ebay besteld.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:18 schreef PureEvil het volgende:
[..]
stond ergens in de folders. ..kruidvat dacht ik
Hoiquote:Op maandag 12 januari 2015 11:03 schreef SupremeEvil het volgende:
Ik heb een Philips Avent fles- en potjes verwarmer te koop. Prijs ongeveer ¤25,- incl. verzendkosten, PM maar bij interesse. Daar komen we wel uit.
Het is deze:
[ link | afbeelding ]
Wij hebben m echt twee keer gebruikt, maar de difrax ging er in hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hoi. Weet je toevallig of Difrax flessen er ook in kunnen? Ik denk het niet he. De bewaarbakjes van Avent wel?
De avent bakjes passen daar niet inquote:Op maandag 12 januari 2015 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hoi. Weet je toevallig of Difrax flessen er ook in kunnen? Ik denk het niet he. De bewaarbakjes van Avent wel?
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:03 schreef SupremeEvil het volgende:
Nou, de vragen zijn al beantwoord zie ik
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Meidenkleren 122/128..... Heeft iemand interesse?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkje maat 68 setje z8 maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumpsuits maat 62/68 en setje lief! Maat 74 maar valt klein vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Broekjes maat 74SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen komen we wel uit!![]()
Vergadering uitgelopen. Ik plaats de foto's woensdag!wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver![]()
ahh jammerWoensdag F5
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Ik ben op zoek naar vestjes met rits en jumpsuits/playsuits die niet over het hoofd hoeven. Heeft iemand misschien wat liggen in een grote 74 of 80 voor een jongen?![]()
Ik misschien, zal even kijken!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:53 schreef Dot. het volgende:
Ik ben op zoek naar vestjes met rits en jumpsuits/playsuits die niet over het hoofd hoeven. Heeft iemand misschien wat liggen in een grote 74 of 80 voor een jongen?![]()
Hier nog steeds op zoek naar leuke jongenskleding in maat 92![]()
Als iemand nog wat leuks heeft liggen...![]()
Oh sorry, dat vind ik iets te veel verkleedachtig, maar thanks!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Dot, ik heb deze (maat 74 van de H&M, aan de achterkant nog een grijze print van een kattenstaartje)
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Hoi! Heeft iemand voor mij zo'n fijne dikke HEMA slaapzak met afritsbare mouwen in maat 86 of 86/92? Het zou extra fijn zijn als hij ook nog in een plastic zak door de brievenbus gepropt kan worden![]()
![]()
Nee helaas toch niet!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:53 schreef Dot. het volgende:
Ik kwam er laatst eentje tegen in de chaos waarin wij wonen. Je wil zeker wel beide mouwen erbij?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:40 schreef Suikertante het volgende:
Hoi! Heeft iemand voor mij zo'n fijne dikke HEMA slaapzak met afritsbare mouwen in maat 86 of 86/92? Het zou extra fijn zijn als hij ook nog in een plastic zak door de brievenbus gepropt kan worden![]()
![]()
Nee, het is hier niet echt koud dus ik hoef de mouwen niet!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst eentje tegen in de chaos waarin wij wonen. Je wil zeker wel beide mouwen erbij?
Maar het slaapzakgedeelte wel graag![]()
![]()
Ik heb nog wel een dikke Hema slaapzak in de aanbieding in 68-80 als iemand wil. Donkerblauw met sterren.
En een grijs Imps&Elfs badstof jumpsuitje in een kleine 74. Bij interesse maak ik wel even foto's.![]()
Ik ga morgen even voor je kijken of ik 'm nog kan vinden!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee, het is hier niet echt koud dus ik hoef de mouwen niet!
Maar het slaapzakgedeelte wel graag![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga morgen even voor je kijken of ik 'm nog kan vinden!
PS Als het een 80 blijkt te zijn is 't ook best.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: