Ik ga morgen even voor je kijken of ik 'm nog kan vinden!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:07 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee, het is hier niet echt koud dus ik hoef de mouwen niet!
Maar het slaapzakgedeelte wel graag
Dankjewel!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga morgen even voor je kijken of ik 'm nog kan vinden!
ik vind het zo jammer dat jij er niet bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 12:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik ben er niet. Ik had toch al een afspraak staan! grr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door XXXKarinXXX op 14-01-2015 10:35:19 ]wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
Nou, het blijkt een 68-80quote:Op dinsdag 13 januari 2015 21:09 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Dankjewel!
PS Als het een 80 blijkt te zijn is 't ook best.
Oja, die heb ik al en die is wel wat krapjes aan het worden. Maar toch bedankt voor het kijken!quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Nou, het blijkt een 68-80Een grijs met donkerblauw gestreepte (van de Hema dus).
¤10 bij de wibra, ik heb er twee van 90cm en die gaan al meer dan een jaar mee zonder problemenquote:Op woensdag 14 januari 2015 14:38 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oja, die heb ik al en die is wel wat krapjes aan het worden. Maar toch bedankt voor het kijken!
Iemand anders nog een lekkere mouwloze slaapzak 80+?
Bedankt voor de tip! Geen idee waar hier een Wibra zit maar daar kom ik wel uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 14:53 schreef mousemicky het volgende:
[..]
¤10 bij de wibra, ik heb er twee van 90cm en die gaan al meer dan een jaar mee zonder problemen
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op woensdag 14 januari 2015 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
Oh nee, da's in je klep, niet in je doos. Sorry he.
Ja, je weet wat ze zeggen he?quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, jij utiliseert alle gaten wel?
De chaos and order jurkjes zijn gereserveerd.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:39 schreef Lijnloos het volgende:
Karin, wat zou je voor die onderste chaos & order willen?
+ 2-3 van die roze basic shirtjes...
+ Minnie mouse pyjama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |