Dat gevoerde broekje van H&M is een super ding!quote:
Graag gedaan! 74 was niet meer te vinden, dus hou me tzt aanbevolen!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:45 schreef danic het volgende:
Klopt. Ik heb hem nu weer. Gewoon een maat groter gekocht. Heerlijk soepel ook.
Bedankt voor de verkooppraat
Die hartjeszakken zijn ook wel echt te snoezigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:43 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dat gevoerde broekje van H&M is een super ding!heeft ook heel fijn knoopsgatelastiek
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:50 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Graag gedaan! 74 was niet meer te vinden, dus hou me tzt aanbevolen!
En voor je spulletjes maak ik graag reclame, want sommige dingen die ik van je heb overgenomen past mijn dametje nog steeds, ook al wordt het wel wat krapjes nu..
Ze gaat boven zoetjes aan in 74 nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:52 schreef danic het volgende:
[..]![]()
Echt?? En je hebt al heel lang niets meer overgenomen toch? Welke maat heeft ze nu?
Bijna 10 maandenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:01 schreef danic het volgende:
Jeetje. Hoe oud is ze nuweet het echt even niet meer.
Wat irritantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:36 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb het 5 via pm en 2x via de geprobeerd, maar er gaat iets mis. Hij zegt dat jouw naam niet bekend is. Heel gek zie ik ook niet wie de afzender van je bericht is.
Dus ik doe het even hier.
Wat vind je van ¤0,50 p.st ex verzenden?
Verzenden zal vermoedelijk ¤2,56 zijn.
Hahaha is goed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 05:37 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Wat irritantdat hoor ik vaker
![]()
Is goed! Ik stuur je morgen mijn gegevens in pm en ik zal erbij zetten dat het bericht van Zoë is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dame is er zeer ernstig mee oneens dat dit shirt te klein is..
Gevalletje je weet maar nooit.. iemand hem in 122/128?We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Via pm is iemand je voor. Mocht die afhaken kom ik bij je terug.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
F-r wat zou je voor zo'n setje ringen willen?
stond ergens in de folders. ..kruidvat dacht ikquote:Op zondag 11 januari 2015 19:24 schreef amaranta het volgende:
Heeft er iemand een spidermanpak maat 110 116 voor iniminime?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |