Hbo en mbo zijn met kleine lettersquote:Op maandag 5 januari 2015 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Pork doet HBO en ik doe paar gebouwen verder MBO
Zo'n lekkere doorsnee opleidingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik ben nooit zo snel, dus dit was een eenmalige ervaring.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zo'n lekkere doorsnee opleidingMeh, je hebt iig wat te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
Dat is waarquote:Op maandag 5 januari 2015 11:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo snel, dus dit was een eenmalige ervaring.
[..]
Meh, je hebt iig wat te doen.
Nicequote:
Ah, dat zou ik ook wel willen doenquote:Op maandag 5 januari 2015 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga volgend jaar bedrijfseconomie doen
Wie?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ga zo denk ik maar eens PvZ:GW doen.
Cacao noobquote:
Nog nooit gespeeldquote:Op maandag 5 januari 2015 11:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Cacao noob
Plants vs. Zombies: Garden Warfare![]()
Imho beste game van 2014. En voor nu; 2015.quote:
Wat is het principe van die game dan? Tower defense ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 11:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Imho beste game van 2014. En voor nu; 2015.
Je hebt meerdere modus, eigenlijk is het gewoon BF/CoD, alleen dan PvZ style, beter uitgewerkt en gewoon epic. Nog 0 keer geragedquote:Op maandag 5 januari 2015 11:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is het principe van die game dan? Tower defense ofzo
Ah juist jaquote:Op maandag 5 januari 2015 11:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je hebt meerdere modus, eigenlijk is het gewoon BF/CoD, alleen dan PvZ style, beter uitgewerkt en gewoon epic. Nog 0 keer geraged![]()
Echt voor die 30 euro wat hij kostte bij release, best buy ever.
En nog nooit heb ik het samen gedaan met 'm, of tenminste, niet bij mijn weten.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:58 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij was dat vorig jaar ook wel het meest gespeelde game van mijn vriend
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En nog nooit heb ik het samen gedaan met 'm, of tenminste, niet bij mijn weten.
Vraag me af of hij überhaupt nog op mijn XBL staatquote:
One of 360?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vraag me af of hij überhaupt nog op mijn XBL staat
Dat gaan we zo eens bekijken.
Ik zag jou laatst nog online komen hierquote:Op maandag 5 januari 2015 12:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vraag me af of hij überhaupt nog op mijn XBL staat
Dat gaan we zo eens bekijken.
360.quote:
Oh, dat je mijn naam nog weetquote:Op maandag 5 januari 2015 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag jou laatst nog online komen hier
Weet het toevallig nog, maar nee je bent niet de enigequote:Op maandag 5 januari 2015 12:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh, dat je mijn naam nog weetOf ben ik z'n enige buddy?
Surge mi mangquote:Op maandag 5 januari 2015 12:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
360.
[..]
Oh, dat je mijn naam nog weetOf ben ik z'n enige buddy?
Bah, daar gaat m'n ''ik ben speciaal'' gevoel.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weet het toevallig nog, maar nee je bent niet de enige
Dikke knaken alles.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surge mi mang
Jeweet PS4 is de shit
Je bent iig een bijzonder gevalquote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Bah, daar gaat m'n ''ik ben speciaal'' gevoel.
En nee, ik ben geen speciaaltje
[..]
Dikke knaken alles.
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent iig een bijzonder geval
Glorious PC master race enzo ja?quote:
jeweetquote:Op maandag 5 januari 2015 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Glorious PC master race enzo ja?
Klopt, want jij wil nooit spelen, wat moet ik er danquote:Op maandag 5 januari 2015 12:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Je bent al een maand niet meer online geweest mang.
Ja zo gebeurt er nooit iets hè.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Klopt, want jij wil nooit spelen, wat moet ik er dan
quote:
Je had gewoon DM'etje kunnen doen van ejjj skattie kom l4d2 togquote:Op maandag 5 januari 2015 12:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja zo gebeurt er nooit iets hè. [ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat luchtalarm was dus helemaal geen test.
Ja nou ehhquote:Op maandag 5 januari 2015 12:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je had gewoon DM'etje kunnen doen van ejjj skattie kom l4d2 tog
Hoeft ook niet nu he. Teek ur taim.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk eerst slapen.omgekeerd ritme enalles jeweet
Wat vind je van 3:30 vannacht?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoeft ook niet nu he. Teek ur taim.
Daaromquote:Op maandag 5 januari 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh nee, hoezo? Net 2 weken terug 1 gekocht
Moet over uurtje stage lopen. Geen zin. Wil dat het dus 22:30 is want dan ben ik eindelijk weer thuisquote:
Sterkte inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:42 schreef Amarantha het volgende:
Sigaretje roken en dan maar eens gaan.
Oeps alweer thuis. Ik had echt geen zin meerquote:
quote:Onlangs heb je meegedaan aan de volg- en winactie van Scheer & Foppen.
Door het volgen van Scheer & Foppen heb jij deze fantastische prijs gewonnen:
Een cadeaubon van ¤50,- voor Scheer & Foppen
Nog even bedenken wat ik ga kopen met korting. Ik wou wel nieuwe speakers maar een 3DS lijkt me ook wel leukquote:
Keuzes, keuzes...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog even bedenken wat ik ga kopen met korting. Ik wou wel nieuwe speakers maar een 3DS lijkt me ook wel leuk
Yup. Ik kijk over 2 weken wel evenquote:
En een eenmalige investering. 3DS moet je elke keer games kopen á minimaal ¤30.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yup. Ik kijk over 2 weken wel evenSpeakers zijn wel belangrijker
Nee hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 17:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En een eenmalige investering. 3DS moet je elke keer games kopen á minimaal ¤30.
Bij mijn weten werkt een niet legale game voor geen meterquote:
Wat wil je er aan uitgeven? Philips BT2500B Wireless speaker heb ik bijvoorbeeld en werkt vrij lekker. Je kunt ook goedkopere bij de action krijgen en die zijn ook wel goed (alleen niet zo goed als zo'n ohilips).quote:Op maandag 5 januari 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
Iemand hier ervaring met draadloze speakers? En zo ja welke heb je en is die chill?
http://www.scheerenfoppen(...)tegoryid=7100&page=1
Ik zat toch wel aan 100 a 150 euro te denken eigenlijkquote:Op maandag 5 januari 2015 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat wil je er aan uitgeven? Philips BT2500B Wireless speaker heb ik bijvoorbeeld en werkt vrij lekker. Je kunt ook goedkopere bij de action krijgen en die zijn ook wel goed (alleen niet zo goed als zo'n ohilips).
Je hebt er een van 200 euro. Is wel vrij dure aankoop maar daar komt zeer luid geluid vanaf. Kun je een tuinfeest mee entertainenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik neem hem toch niet mee ofzo naar buiten. Wil gewoon draadloos omdat ik een tyfus hekel heb aan al die kabels overal en omdat zo'n draadloze mooi één geheel is
Kijk dat is wat ik bedoel. Maar 200 vind ik net iets te veel. 150 is toch mijn max.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je hebt er een van 200 euro. Is wel vrij dure aankoop maar daar komt zeer luid geluid vanaf. Kun je een tuinfeest mee entertainen
http://www.bol.com/nl/p/u(...)rt/9200000024675402/quote:Op maandag 5 januari 2015 18:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kijk dat is wat ik bedoel. Maar 200 vind ik net iets te veel. 150 is toch mijn max.
Maar ik ga bij Scheer en Foppen kopen, die zijn ook best wel goedkoop merk ik nu en daar heb ik een waardebon voor gewonnenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/u(...)rt/9200000024675402/
in de aanbieding trouwens. Iets beter bij je prijsklasse
Geen idee, ze zijn er ook goedkoop maar ik besteed liever iets meerquote:
Woont ze bij je? Of ga je op bezoek/uiteten met de familie oid?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef Flippiee het volgende:
Al enige tijd ruzie met zusje, die is jarig vandaag dit dat. Nu moet ik natuurlijk als fatsoenlijke, wijze, sociale, oudere zus haar feliciteren maar ik weet niet hoe
Hand schudden had ik als optie, en om over de eettafel 'Gefeliciteerd met je verjaardag' te zeggen vond ik ook geen goede optie (of is dat wel een goede optie?) Wat zouden jullie doen?
Ik denk dat de normale manier toch het beste is. Weet niet waar de ruzie over gaat, maar het blijft je zusje.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef Flippiee het volgende:
Al enige tijd ruzie met zusje, die is jarig vandaag dit dat. Nu moet ik natuurlijk als fatsoenlijke, wijze, sociale, oudere zus haar feliciteren maar ik weet niet hoe
Hand schudden had ik als optie, en om over de eettafel 'Gefeliciteerd met je verjaardag' te zeggen vond ik ook geen goede optie (of is dat wel een goede optie?) Wat zouden jullie doen?
Ze woont nog deels thuis/ deels samenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Woont ze bij je? Of ga je op bezoek/uiteten met de familie oid?
Normale manier als in hand schudden? Ik vind haar zoenen ook zo zoquote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat de normale manier toch het beste is. Weet niet waar de ruzie over gaat, maar het blijft je zusje.
Meh, ik zou inderdaad wat FL zegt doen. Gewoon ''Kom zus, laten we gewoon verder gaan/het er een andere keer over hebben & hoera en zo''.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze woont nog deels thuis/ deels samen
Hoe gebeurd het normaal? Hand met drie wang kussen is de normaalste I guess.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Normale manier als in hand schudden? Ik vind haar zoenen ook zo zo
Normaal gewoon op de wangen zoenen dit datquote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe gebeurd het normaal? Hand met drie wang kussen is de normaalste I guess.
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:18 schreef Lt.Surge het volgende:
En een knuffel. Zoenen, meh. Hand schudden...dubbel meh
Jammer deze disclaimerquote:Op maandag 5 januari 2015 18:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele geleden schade.
De verstandigste wezen van de twee en haar gewoon een hand schudden en zeggen 'gefeliciteerd'.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:15 schreef Flippiee het volgende:
Thanks amaquote:Op maandag 5 januari 2015 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
De verstandigste wezen van de twee en haar gewoon een hand schudden en zeggen 'gefeliciteerd'.
Ik zou het persoonlijk ook niet te overdreven doen i.v.m die ruzie. Maar als je merkt dat de sfeer wel weer goed is tussen jullie twee dan zou ik wel overwegen om vanavond het uit te pratenquote:
Mwa dat is dan weer niet het geval. Ik weet niet eens waarom we eigenlijk ruzie hebben.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk ook niet te overdreven doen i.v.m die ruzie. Maar als je merkt dat de sfeer wel weer goed is tussen jullie twee dan zou ik wel overwegen om vanavond het uit te praten
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon gefeliciteerd zeggen tijdens het eten
daarna vragen wanneer ze is uitgerekend
bakkes proleetquote:Op maandag 5 januari 2015 18:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, maar niet zo hard huilen erom
hoezo is dat naar :$quote:
Haha wat?quote:Op maandag 5 januari 2015 18:38 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
ja, maar niet zo hard huilen erom
Dat doe ik dan zeker. :$quote:Op maandag 5 januari 2015 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
bakkes proleet
flips is als een beschermd natuurgebied
[..]
hoezo is dat naar :$
je toont toch gewoon interesse
dat kan ik gelovenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha wat?Zo hard huilen? Gvd dan ben je echt niets gewend.
hij houd gewoon van lekker moeilijk doenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je komt wel buiten ONZDus daar ligt het niet aan
Oh in dat geval neem ik voortaan alles met meer korreltjes zoutquote:Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij houd gewoon van lekker moeilijk doen
beetje zoals ik
Kun je haar niet gewoon een kopstoot geven (als Zizou a.k.a. Zidane) en dan "Bon anniversaire"quote:Op maandag 5 januari 2015 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik zeker al meer dan een maand niet gepost.
Haiiiii
Is voor kampers/paupersquote:Op maandag 5 januari 2015 18:56 schreef Bami-Powner het volgende:
Wat denken jullie van gouden tanden?
quote:Op maandag 5 januari 2015 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kun je haar niet gewoon een kopstoot geven (als Zizou a.k.a. Zidane) en dan "Bon anniversaire"
Tsja waarom kopen mensen dure auto's? Gewoon om status te showen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:02 schreef Bami-Powner het volgende:
Waarom draagt dan elke "rijke" neger gouden tanden?
Ik zou dure auto's kopen om het plezier of de luxe die eraan hangt. Of puur omdat ze mooi zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tsja waarom kopen mensen dure auto's? Gewoon om status te showen.
alleen maar meer reden om je tandjes te laten spugenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:56 schreef Bami-Powner het volgende:
Wat denken jullie van gouden tanden?
?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
alleen maar meer reden om je tandjes te laten spugen![]()
![]()
Sinds wanneer zijn die het epitoom van goede smaak?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:02 schreef Bami-Powner het volgende:
Waarom draagt dan elke "rijke" neger gouden tanden?
al dat gekanker om die opquote:
laten we dan nog niet spreken over tanden met diamantenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn die het epitoom van goede smaak?
Al het geld van de wereld en nog steeds geen broek die niet van hun reet zakt.
Nee laten we dat alsjeblieft niet doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
laten we dan nog niet spreken over tanden met diamanten
waarom nietquote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee laten we dat alsjeblieft niet doen.
ik neem er geen voorbeeld aanquote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
een voorbeeld nemen aan lil wayne
bitch pls
doe de loop in je mond en haal de trekker over
Jij moet eens leren begrijpend lezen, komt ervan van al die joints.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jij bent gewoon een onduidelijke mongool
srry not srry
quote:
Waarom vraag je t dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:06 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
hield mezelf daarmee gelukkig nooit mee bezig
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Jij moet eens leren begrijpend lezen, komt ervan van al die joints.
gekke junk ben ik ookquote:Op maandag 5 januari 2015 19:47 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Jij moet eens leren begrijpend lezen, komt ervan van al die joints.
Geef maarquote:Op maandag 5 januari 2015 22:25 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ziet er zo goed uit.![]()
'Bacon Guacamole Deviled Eggs'
Ik voel je pijnquote:Op maandag 5 januari 2015 22:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb al zolang geen gevulde eieren gehad
Lief van drquote:Op maandag 5 januari 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenote gaat ze donderdag voor me maken hoor ik net
Zal er over nadenkenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lief van dr![]()
Stuur wat op naar mij , betaal de kosten wel voor verzending
Samen met haar. En mijn vriendquote:Op maandag 5 januari 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je gaat alles voor jezelf opeten
waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:10 schreef Amarantha het volgende:
Hoop voor mijn vriend dat de WII binnenkomt vandaag
Omdat ik een WII heb gekocht voor hem via dit forum. En dan heeft die een reden om blij te zijn dat ik nog thuis benquote:
je gaat niet naar stage om op de postbode te wachten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat ik een WII heb gekocht voor hem via dit forum. En dan heeft die een reden om blij te zijn dat ik nog thuis ben
Laatste klinkt apart maar bedoelde meer daarmee dat ik op stage hoor te zijn.
Oh nee, omdat ik een andere stageplek wil. Trek het echt barre slecht 's avonds stage lopen, vooral de plek waar ik zit is het nogal saai ook 's avonds en ik kom woensdagochtend mijn bed niet uit voor school omdat ik amper slaap krijg die nachtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gaat niet naar stage om op de postbode te wachten?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga een nieuwe stageplek aanvragen morgen op school. Toch maar met kinderen denk ik en gewoon lekker overdag i.p.v 's avonds. Ik trek dat gewoon echt niet, als ik nou werk had met de tijden dan was het anders maar dan houden ze ook wel rekening met je. Maar als ik op dinsdagavond klaar ben met stage dan moet ik 8 a 9 uur later weer op de fiets zitten richting school. Mweh
mag ik zeggen dat ik dat je je een beetje aanstelt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, omdat ik een andere stageplek wil. Trek het echt barre slecht 's avonds stage lopen, vooral de plek waar ik zit is het nogal saai ook 's avonds en ik kom woensdagochtend mijn bed niet uit voor school omdat ik amper slaap krijg die nacht
Dat mag maar iedereen heeft daar last van die op die plek stage loopt. Heel veel komen woensdags niet naar school om die reden en daarbij is mijn stageplek gewoon best wel saai, mensen die daar wonen zijn wel leuk maar heb best weinig te doen daar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
mag ik zeggen dat ik dat je je een beetje aanstelt?
dan vind ik dat er best veel aanstellers zijn. of school moet gewoon niet boeiend zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat mag maar iedereen heeft daar last van die op die plek stage loopt. Heel veel komen woensdags niet naar school om die reden en daarbij is mijn stageplek gewoon best wel saai, mensen die daar wonen zijn wel leuk maar heb best weinig te doen daar.
Ik ga morgen wel even overleggen op school wat de mogelijkheden zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan vind ik dat er best veel aanstellers zijn. of school moet gewoon niet boeiend zijn.
saaie stage is te overleven. is toch max een half jaar. als je tussentijds stopt met stage loop je weer studievertraging op..
(althans zo was dat bij mijn opleiding normaal)
maar weg blijven op stage voordat je overlegt hebt is dan natuurlijk niet heel slim hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel even overleggen op school wat de mogelijkheden zijn
Wegblijven klinkt ook wel heel erg. Heb me wel afgemeld hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar weg blijven op stage voordat je overlegt hebt is dan natuurlijk niet heel slim he
oh ja, dat is wat andersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wegblijven klinkt ook wel heel erg. Heb me wel afgemeld hoorgemiste dagen haal ik in de voorjaarsvakantie wel in
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:07 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi, pasje van mijn kluisje op school kwijt!
Zit niet in mn schooltas enz dus geen idee waar dan wel. Die vind ik wel weer als ik een nieuw pasje heb gekochtquote:
Is ook nog vet duur zeker zo'n pasjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit niet in mn schooltas enz dus geen idee waar dan wel. Die vind ik wel weer als ik een nieuw pasje heb gekocht!
15 eu volgens mijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is ook nog vet duur zeker zo'n pasje
quote:
Ja naja moet maar, anders zou ik wel denken fuck it maar heb belangrijke boeken er in liggenquote:
Het kan allebei.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
TT
[..]
Hbo en mbo zijn met kleine letters
Maak Pasta met frikandellen en een hamburgerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb zin in frikandellen, maar ook in een hamburger, maar ik wou eigenlijks Pasta eten vanavond, wat moet ik doen?
Gadverquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:36 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maak Pasta met frikandellen en een hamburger
spuitelfquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan alle woordun op mirdere manieren sgrijven, maar dat maakd het nog niet correkd.
eet pasta met frikandellenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:23 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb zin in frikandellen, maar ook in een hamburger, maar ik wou eigenlijks Pasta eten vanavond, wat moet ik doen?
wat heb je uiteindelijk gegeten?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Beetje laat. en dat had Roald ook al gezegd.
Hamburgerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
wat heb je uiteindelijk gegeten?
Bruhhhhquote:
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Gezonde meal op. Kipfilet, rijst en bonen
Je bent zelf matig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef LittleBrownie het volgende:
Gisteren wienerschnitzel op, matig
Ik patatje oorlog met uitjes en een kroket.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Gezonde meal op. Kipfilet, rijst en bonen
patatje oorlogquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik patatje oorlog met uitjes en een kroket.
Morgen weer gezond doen.
Ui is ook wel een beetje gezondquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen weer gezond doen.
Frikadel > kroketquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen weer gezond doen.
Ik vind jou ook matigquote:
quote:
quote:
Bugquote:
Moest lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef Ro-ald het volgende:
ik vind jullie allebei matig ik ben een 10+
Awesomequote:
Door een ad waarschijnlijkquote:
Why?quote:
quote:
Zo komen er geen nieuwe volgers bij natuurlijk.quote:
d4v1d my niggaquote:
Welk jaar?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoort bij het jaar wat ik draai!!!
95, beste jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
1994 bvandaag en daarna word het alleen maar erger
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef d4v1d het volgende:
Fokker spamt nu ook al zijn shows overal zoals Fylax
Liedje over LBquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
d4v1d die door kanaleneiland cruised
Je wil mijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]nee hoor. ik wil helemaal geen luisteraars. ik wil alleen zijn zoals ik mijn hele leven al ben
quote:
quote:
Jij bent een conflict in dit topic.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef badschaap het volgende:
http://www.google.com/intl/nl_ALL/trends/2014/story/conflict.html
volgens google is zuid-soedan een conflict in het midden-oosten![]()
* SgtPorkbeans steekt hand opquote:
Ik heb een bedrag van mijn inkomsten. En uitgaven. Ik wil weten hoeveel procent van de inkomsten weer uitgegeven zijn. Is vast een functie voor maar geen idee hoe je dit aan google omschrijftquote:
Meestal welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef badschaap het volgende:
vervalreeksen opstellen is soms een beetje kut als er een niet bestaande isotoop uitkomt
Zeldenquote:
=A1/A2x100quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb een bedrag van mijn inkomsten. En uitgaven. Ik wil weten hoeveel procent van de inkomsten weer uitgegeven zijn. Is vast een functie voor maar geen idee hoe je dit aan google omschrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |