SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op maandag 5 januari 2015 12:12 schreef Mark het volgende:
Dat denk ik ook, en aangezien ik niet uit de buurt kom, weet ik het niet
Wat?quote:In de wiskunde is eeneen grafische voorstelling van de logische relaties tussen meerdere verzamelingen.
zijn genoemd naar de Engelse wiskundige en filosoof John XXXX, die ze omstreeks 1880 bedacht. Ze worden gebruikt in het onderwijs van elementaire verzamelingenleer en ter illustratie van eenvoudige relaties tussen verzamelingen in de kansrekening en de statistiek, de logica, de linguïstiek en de informatica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Nope, maar zit wel in de buurt. Een graaf geeft de verhoudingen/relaties tussen knopen/elementen weer.quote:
Ha, wie is dat ook weer. Bossen?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Goed dus.
Stand 3112:
1 Pipster
1 Szura
1 Quyxz_
Nieuwe vraag:
[ afbeelding ]
Hoe heet deze scheids?
Dat is correct. Ik dacht zelf eerst dat hij Temming heette, maar Google verbeterde mij.quote:
quote:
Het is ook Nosferatu.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:25 schreef Mark het volgende:
Hm, dacht dat het Nosferatu wastoch maar eens goed naar die snoet turen dan
Horst Hrubeschquote:Op maandag 5 januari 2015 15:51 schreef Mark het volgende:
Toch een beetje een instinker
Wie was Das Kopfball-Ungeheuer (het kopbalmonster}?
Welk land is dit?quote:is one of the most culturally diverse countries in the world. 848 languages are listed for the country, of which 12 have no known living speakers. Most of the population of over 7 million people live in customary communities, which are as diverse as the languages.
Daar wonen inderdaad maar ~100.000 mensenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:12 schreef plagvreugd het volgende:
Ik roep Micronesia, maar dat is vast veel kleinerder.
Die is wel goed!quote:
Stand AKQ #3112:quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 23:19 schreef lubje25 het volgende:
Pfff, topografie is niet mijn sterkste punt. Gokje op Sneek nog.
Het zit me niet mee.quote:
quote:"He's on life-support. Doctors say he's got a 50/50 chance of living, though there's only a 10 percent chance of that."
quote:
Pentagon?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:49 schreef plagvreugd het volgende:
Wat is het bekendste gebouw in Arlington, Virginia?
Nee dat is in Washington.quote:
Yep, dat ligt net niet in Washington, maar aan de overkant van de rivier in Arlington.quote:
Jep, dat is hem. Tris = 3, deca = 10, goon = hoek.quote:
Xerxes?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:02 schreef Mark het volgende:
Tegen welke Perzische vorst vochten de 300 Spartanen bij Thermopylae?
Tuurlijkquote:
Ja zeker, Kinderwetje van Van Houtenquote:
Rood-Geel-Blauw?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:24 schreef Mark het volgende:
Oeh, die naam had ik niet kunnen geven, Lucky me![]()
Wat zijn de primaire kleuren?
Weer wat geleerd dusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:33 schreef Mark het volgende:
rood-blauw-groen, idd. Zoals gezegd zou ik het zelf ook verkeerd hebben:
De traditionele visie, dat de verfkleuren rood, blauw en geel de primaire kleuren zijn is niet juist. Met deze drie kleuren is het niet mogelijk om bijvoorbeeld zowel een diep paars als een fris oranje te mengen. De echte primaire kleuren zijn rood, blauw en groen. Door deze te mengen ontstaan de 3 secundaire kleuren: magenta, cyaan en geel.
Dat is wel de meerwaarde van deze reeks (naast vermaak natuurlijk)quote:
quote:
Tenacious Dquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:03 schreef BeamofLight het volgende:
Wie zong over The Greatest Song in the world (tribute) ?
Met het oog op morgenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:16 schreef Szura het volgende:
Welk radioprogramma begint en eindigt altijd met Gute Nacht, Freunde van Reinhard Mey?
Dat duurde niet 'één sigaretje'.quote:
Jepjepquote:
Als in: Castiliaans, Catalaans, Baskisch. Goed hoor.quote:
De naam van de drank is gelijk aan de merknaam (er is maar één producent, voor zover ik weet), vandaar dat ik het zo vraag...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:31 schreef Mark het volgende:
Eerst maar eens bedenken welke drank dat zou kunnen zijn....
Da's whisky creme likeur toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:36 schreef Mark het volgende:
Laten we dan maar openen met Baileys, al lijken me daar meer varianten van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat ook nog open
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:15 schreef Szura het volgende:
Bonifatius ziekenhuis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze staat ook nog openDonder op man, ik pak gewoon mijn klomp
quote:
JA! Dat was het antwoordquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik kijk dan filmpjes van Lucky Luke & de Daltonsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:25 schreef Szura het volgende:
Nou kom op jongens, kijken jullie het nieuws niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
zou ik goedkeurenquote:
De broer van Henk de Vries ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:16 schreef Berkery het volgende:
Andrew Cunanan was een Amerikaanse seriemoordenaar, wie was zijn beroemdste (en laatste) slachtoffer?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:16 schreef Berkery het volgende:
Andrew Cunanan was een Amerikaanse seriemoordenaar, wie was zijn beroemdste (en laatste) slachtoffer?
Sharonquote:
Correctquote:
nee, wat kindvriendelijker. En het is geen Engelsquote:
Jep. Leg Godt in het Deensquote:
Die brede mannenschouder ernaast zette me op het goede spoor.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:17 schreef Mark het volgende:
Jazeker!
Stand AKQ #3112:
2 pipster
8 Szura
1 Quyxz_
16 Mark
3 MadMaster
5 enilnomrow
3 BeamofLight
4 lubje25
2 Berkery
1 plagvreugd
1 Etcetera
1 DragonFodder
Daisy!quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef Mark het volgende:
Niemand? De hint was Duffy die een hit had met Mercy. Ik zocht genadebrood (genadebrood eten = door iemand onderhouden worden)
Nieuwe vraag:
Hoe heette het nichtje van Bo en Luke Duke?
Maar natuurlijkquote:
Echt nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:13 schreef Mark het volgende:
Niemand? De hint was Duffy die een hit had met Mercy. Ik zocht genadebrood (genadebrood eten = door iemand onderhouden worden)
quote:
Welk dier?quote:De slang is een van de weinige diersoorten waarvan de wetenschappelijke naam dusdanig bekend is dat deze naam tevens als Nederlandstalige naam wordt gebruikt
Jep!quote:
Ah ja, ik zie nu dat je die zin ook anders kunt begrijpen. Was niet heel duidelijk, excuus.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:42 schreef Mark het volgende:
Ah, verkeerd begrepen: ik dacht dat je de gehele soort bedoelde, niet een enkele
Menno Buchquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef DragonFodder het volgende:
Friso van oranje
Robin williams
Joe cocker
quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:45 schreef DragonFodder het volgende:
Friso van oranje
Robin williams
Joe cocker
Friso is fout, dus nog 9 te gaan.quote:
nr 8 ken ik niet en kan ik niet vinden, als je een linkje geeft keur ik hem goed, anders krijgt Mark hem.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:51 schreef pipster het volgende:
1 Cees Veerman
2 Jan Manschot
3 Luc de Vos
4 Reggie Tieleman5 Jake Bruce
6 Philip Seymore Hofman
7 Joan Rivers
8 Big Hank Williams
9 Dave Brockie aka Oderus Orunges
nog negen erbij dan ( wel veel muzikanten,,,)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |