Ja, nee, maar ik hoorde zoveel meningen, ik moest zeker weten dat het geen achterlijk einde had waardoor ik ik een maandje van m'n leven verspild had.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:38 schreef richolio het volgende:
Zou ik dan vinden. Er zijn ook mensen die geen probleem hebben met spoilers. Ik word dan altijd gek.
Van Lost? Moet wel lukken toch?quote:
En Broadchurch is zo goedquote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik kwam moeilijk door Broadchurch heen, toen besloot ik maar gewoon te lezen hoe het afloopt. Nu baal ik.
90 uur, 3 uur per dagquote:
Als je alles gezien hebt is het einde wel achterlijk...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, nee, maar ik hoorde zoveel meningen, ik moest zeker weten dat het geen achterlijk einde had waardoor ik ik een maandje van m'n leven verspild had.
Ik word ouder hè, moet je spaarzaam met je Netflixtijd omgaan
En daarom kan ik niet verder kijken haha.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je alles gezien hebt is het einde wel achterlijk...
Maar Lost is een leuke serie!quote:Op maandag 12 januari 2015 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik deed drie jaar over de 15 seizoenen van ER
Moet lukkenquote:
Meekijken! Als je Broadchurch goed vindt, ga je hier ook van genieten, op een grimmige manier.quote:
The killing kan misschien wel. Of the bridge.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe serie, de volgende tot nu toe gekeken:
Lillyhamer (Toffe serie)
Ultimate Force (Kijkt lekker weg)
Lie to me (Leuk maar ook al eens op TV gezien)
House of Cards (Halverwege seizoen 2 gekapt met kijken)
Orange is the new Black (Na paar afleveringen, gekapt)
Suggesties ?
ik begrijp waarom je baalt! Net de laatste 3 afleveringen gezien, wat een ontknoping!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:40 schreef Cee het volgende:
Ik kwam moeilijk door Broadchurch heen, toen besloot ik maar gewoon te lezen hoe het afloopt. Nu baal ik.
Netflix NL eerste 2 seizoenen, de rest staat op het net.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meekijken! Als je Broadchurch goed vindt, ga je hier ook van genieten, op een grimmige manier.
Waar is Love/Hate te zien?
Fargo!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Lillyhamer (Toffe serie)
Suggesties ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beowulf & Grendel – 2005 16 1:44 uur
De Noorse krijger Beowulf moet een leger over de zeeën van het oude Noord-Europa voeren om zijn koninkrijk te redden door de toornige trol Grendel te overwinnen.
College Road Trip – 2008 6 1:23 uur
Het bezoek aan verschillende universiteiten gaat de mist in als Rachels vader mee wil en roet in het eten strooit.
Double The – 2011 12 1:38 uur
Deze keiharde thriller begint met de mysterieuze moord op een Amerikaanse senator. Een aanslag die alle tekenen heeft van een aanslag door Cassius, een Sovjet hitman.
LOL – 2012 12 1:37 uur
Lola en haar vriendinnen proberen hun ouders uit de weg te gaan, gedurfde stunts uit te halen en hun wilde haren kwijt te raken in deze coming-of-age-comedy.
Superhero! – 2008 6 1:26 uur
Het team van Scary Movie pakken het stripboekgenre op in deze film over Rick Riker, een nerdy tiener die superkrachten heeft gekregen door een radioactieve libelle.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
The Shield, Fargo, Marco Polo, Broadchurch, The Killing, Mad Men...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Lillyhamer (Toffe serie)
Suggesties ?
Niet? Dat is wel klote dan voor degenen die de serie nog niet hebben gezien.quote:
Bazenserie, en de aankleding is om te smullenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:47 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
Life on Mars:
De hoofdpersoon van de serie is hoofdinspecteur (DCI) Sam Tyler van het Greater Manchester politiekorps, die in 2006 wordt aangereden door een auto en wakker wordt in 1973. Daar blijkt hij als inspecteur werkzaam te zijn onder leiding van DCI Gene Hunt, die er weinig zachtzinnige opsporingsmethoden op na houdt. Het is de vraag of Sam gek is geworden, in coma ligt of echt terug is gegaan in de tijd.
Slechte zaak dat the shield er ineens af is. Ik zat aan het eind van seizoen 2. Vermakelijke serie al had ik het nooit tot het eind volgehouden. Tav mad men vind ik het echt een aanfluiting dat we nu al zo lang op de ontbrekende seizoenen moeten wachten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Shield, Fargo, Marco Polo, Broadchurch, The Killing, Mad Men...
Als je seizoen 2 nog niet heb gezien, die staat nu op de Britse Netflix.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef Copycat het volgende:
Mr Selfridge is een aangenaam tussendoorserietje.
Fargo. Echt de moeite. Dexter mogelijk iets?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Lillyhamer (Toffe serie)
Suggesties ?
ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Doen daar dan weer dezelfde twee politiemensen in mee?
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Lehcimus het volgende:
Als je seizoen 2 nog niet heb gezien, die staat nu op de Britse Netflix.
ow, dat is dus wel een goede serie, ik ben er maar niet aan begonnen want ik dacht echt dat het nix was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:02 schreef yvonne het volgende:
bazenserie, en de aankleding is om te sm
M^h? Die is toch pas later dit jaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:19 schreef themauster het volgende:
Broadchurch vonden wij hier zo goed dat we nu elke maandagavond het 2e seizoen kijken op ITV via de satelliet.
nee nu elke maandag tot en met 23 februariquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
M^h? Die is toch pas later dit jaar?
Eens verder kijken dan, bedanktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee nu elke maandag tot en met 23 februari
Lutherquote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Lillyhamer (Toffe serie)
Suggesties ?
Ik wist niet dat het de zoon van Tom Hanks is... leuk weetje!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten is steengoed.
Die zoon van Tom Hanks vind ik ook wel een goede, maar aparte acteur (in Dexter ook al).
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, die zet ik vast op mijn lijstje.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Doen daar dan weer dezelfde twee politiemensen in mee?
Verbaasd dat in het tweede seizoen dezelfde twee agenten weer van de partij zijn... ben enorm benieuwd, vrees dat ik niet kan wachten tot dat seizoen op Netflix verschijnt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |