The Shield, Fargo, Marco Polo, Broadchurch, The Killing, Mad Men...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe serie, de volgende tot nu toe gekeken:
Lillyhamer (Toffe serie)
Ultimate Force (Kijkt lekker weg)
Lie to me (Leuk maar ook al eens op TV gezien)
House of Cards (Halverwege seizoen 2 gekapt met kijken)
Orange is the new Black (Na paar afleveringen, gekapt)
Suggesties ?
Niet? Dat is wel klote dan voor degenen die de serie nog niet hebben gezien.quote:
Bazenserie, en de aankleding is om te smullenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:47 schreef KingRadler het volgende:
[ afbeelding ]
Life on Mars:
De hoofdpersoon van de serie is hoofdinspecteur (DCI) Sam Tyler van het Greater Manchester politiekorps, die in 2006 wordt aangereden door een auto en wakker wordt in 1973. Daar blijkt hij als inspecteur werkzaam te zijn onder leiding van DCI Gene Hunt, die er weinig zachtzinnige opsporingsmethoden op na houdt. Het is de vraag of Sam gek is geworden, in coma ligt of echt terug is gegaan in de tijd.
Slechte zaak dat the shield er ineens af is. Ik zat aan het eind van seizoen 2. Vermakelijke serie al had ik het nooit tot het eind volgehouden. Tav mad men vind ik het echt een aanfluiting dat we nu al zo lang op de ontbrekende seizoenen moeten wachten.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Shield, Fargo, Marco Polo, Broadchurch, The Killing, Mad Men...
Als je seizoen 2 nog niet heb gezien, die staat nu op de Britse Netflix.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:57 schreef Copycat het volgende:
Mr Selfridge is een aangenaam tussendoorserietje.
Fargo. Echt de moeite. Dexter mogelijk iets?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Lillyhamer (Toffe serie)
Suggesties ?
ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Doen daar dan weer dezelfde twee politiemensen in mee?
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:08 schreef Lehcimus het volgende:
Als je seizoen 2 nog niet heb gezien, die staat nu op de Britse Netflix.
ow, dat is dus wel een goede serie, ik ben er maar niet aan begonnen want ik dacht echt dat het nix was.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:02 schreef yvonne het volgende:
bazenserie, en de aankleding is om te sm
M^h? Die is toch pas later dit jaar?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:19 schreef themauster het volgende:
Broadchurch vonden wij hier zo goed dat we nu elke maandagavond het 2e seizoen kijken op ITV via de satelliet.
nee nu elke maandag tot en met 23 februariquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
M^h? Die is toch pas later dit jaar?
Eens verder kijken dan, bedanktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
nee nu elke maandag tot en met 23 februari
Lutherquote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Lillyhamer (Toffe serie)
Suggesties ?
Ik wist niet dat het de zoon van Tom Hanks is... leuk weetje!quote:Op zondag 11 januari 2015 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten is steengoed.
Die zoon van Tom Hanks vind ik ook wel een goede, maar aparte acteur (in Dexter ook al).
Ik ookquote:Op maandag 12 januari 2015 18:04 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah, die zet ik vast op mijn lijstje.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Doen daar dan weer dezelfde twee politiemensen in mee?
Verbaasd dat in het tweede seizoen dezelfde twee agenten weer van de partij zijn... ben enorm benieuwd, vrees dat ik niet kan wachten tot dat seizoen op Netflix verschijnt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |