Welke mis je?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:44 schreef iBenny het volgende:
Net Silver Linings Playbook gekeken. Tijdje geleden al gezien, maar ik heb het idee dat er in de Netflix versie een scene of meerdere scenes mist/-sen. Kan dat kloppen?
Je vraagt twee dingen, mediaspelers met HD en iets voor netflixquote:Op zondag 11 januari 2015 00:25 schreef Kansenjongere het volgende:
Heeft iemand trouwens nog tips over een extreem laagdrempelige mediaspeler die zowel een interne hd heeft (of daarmee kan worden uitgebreid) als netflixondersteuning? Ik wil mijn ouders ook richting netflix bewegen, maar ze hebben nog geen smart tv.
Nee, ik vraag 1 ding, een mediaspeler met HD die netflix ondersteunt, maar dat schijnt nogal een ongebruikelijke combinatie te zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je vraagt twee dingen, mediaspelers met HD en iets voor netflix
Ik ken ze niet iddquote:Op zondag 11 januari 2015 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, ik vraag 1 ding, een mediaspeler met HD die netflix ondersteunt, maar dat schijnt nogal een ongebruikelijke combinatie te zijn.
Minix neo x8 of pipo x7quote:Op zondag 11 januari 2015 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nee, ik vraag 1 ding, een mediaspeler met HD die netflix ondersteunt, maar dat schijnt nogal een ongebruikelijke combinatie te zijn.
PlayStation 3.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Heb gisteravond de eerste aflevering gekeken. Erg goed! Deed me ergens ook een beetje denken aan Fargo de film. Vanavond deel twee bekijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Een 6-delige serie, beste is om zo min mogelijk te weten over het verhaal, het is iig misdaad.
Het begint wat traag maar ong. op de helft van de 1e aflevering wordt het ineens interessant.
Daarna erg spannend vond ik.
En grappig dat ze wat van Prison Break gebruikenquote:Op zondag 11 januari 2015 13:26 schreef PeterPastoor het volgende:
Net eerste aflevering van Breakout Kings gezien. Is leuk
De posts van Aether in dit topic.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Welke website kun je uitgebreid zien wat er onlangs toegevoegd is aan de database van Netflix. Is dat netflixgids?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]Dat wordt volgens mij ergens vernoemd tussen neus en lippen doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somm (2012), Netflix USAquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nu word ik toch nieuwsgierig, over welke film heb je het?
quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef valentijn101 het volgende:
Ik kan via Hola niet meer op de amerikaanse netflix komen. Is er een alternatief?
Betalenquote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef valentijn101 het volgende:
Ik kan via Hola niet meer op de amerikaanse netflix komen. Is er een alternatief?
zenmatequote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef valentijn101 het volgende:
Oke, bedankt. Ga ik proberen.quote:
Gewoon doorzetten is steengoed.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag begonnen aan de serie Fargo. Alleen de eerste aflevering gezien en moet zeggen dat ik het toch allemaal wat absurd vind. Even wennen.
Even opgezocht, nooit geweten dat hij zoon van wasquote:Op zondag 11 januari 2015 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten is steengoed.
Die zoon van Tom Hanks vind ik ook wel een goede, maar aparte acteur (in Dexter ook al).
Nee wist ik ook eerst niet! Had hem al in Dexter gezien en toen ik Fargo keek zocht ik hem op in IMDB en zag ik dat pas.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Even opgezocht, nooit geweten dat hij zoon van was
Ik ken 'm vooral uit The Good Guys, wat trouwens een aanrader is mocht die ooit te flixen zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee wist ik ook eerst niet! Had hem al in Dexter gezien en toen ik Fargo keek zocht ik hem op in IMDB en zag ik dat pas.
ja, dat is een leuke serie die meer seizoenen verdiend had.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ken 'm vooral uit The Good Guys, wat trouwens een aanrader is mocht die ooit te flixen zijn.
Ik wel?quote:Op zondag 11 januari 2015 21:38 schreef valentijn101 het volgende:
Ja Fargo deed het me ook wel aan denken idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb gisteravond de eerste aflevering gekeken. Erg goed! Deed me ergens ook een beetje denken aan Fargo de film. Vanavond deel twee bekijken.
Dat kijk ik gewoon via de adultswim website.quote:Op zondag 11 januari 2015 14:12 schreef redboyke het volgende:
spijtig dat rick and morty niet op netflix staat anders hadden jullie kunnen meelachen![]()
Yup. Netflix houdt dan ook weer bij waar je was...quote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef kawa4 het volgende:
ik heb een vraagje,
1 van de voordelen van netflix is, dat hij bijhoudt waar je bent gebleven als je een serie kijkt.
niet dat je als je een week niet kijkt dat je dus eerst nog ff de aflevering moet gaan zoeken.
maar kun je dat ook weer resetten, aangezien in februari House of cards weer begint, wil ik seizoen 1 en 2 ff opnieuw gaan kijken.
dan is dat wel weer makkelijk dat netflix dat weer bij kan houden.
maar WAAR kan je dat dan instellen?????quote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef iBenny het volgende:
yup. Netflix houdt dan ook weer bij waar je was..
Nergens. Dat gaat vanzelf. Als jij weer opnieuw begint, begint Netflix met je opnieuw.quote:
oww, dan zal ik dat van de week een gaan testen met house of cards.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nergens. Dat gaat vanzelf. Als jij weer opnieuw begint, begint Netflix met je opnieuw.
Gisteravond de derde aflevering gekeken. Het wordt wel erg naargeestig. Puntje van je stoel-werk.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja Fargo deed het me ook wel aan denken idd.
Yup, goed he?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gisteravond de derde aflevering gekeken. Het wordt wel erg naargeestig. Puntje van je stoel-werk.
Absoluut, ik was gisteravond echt even beduusd. I think they've killed me.quote:
Ja las het ook inderdaad, eentje voor op de ''to watch'' lijst.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Absoluut, ik was gisteravond echt even beduusd. I think they've killed me.
Snel mijn deadline halen zodat ik einde middag nog een aflevering kan kijken. Vanavond ouderwets naar de bioscoop.
Er komt een tweede seizoen, las ik. Mooi!
Het zijn er vrij veel. Helaas is hun menustructuur nogal onhandig en kom je de meeste films daarom nooit tegen, maar als je gaat zoeken op beginletter dan zie je dat er veel meer verborgen zit.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:43 schreef Lixue het volgende:
Kan iemand misschien toelichten waarom er zo 'weinig' films beschikbaar zijn op Netflix?
Voor dat geld...
Ja, dat snap ik dus niet. Als je via het menu gaat zoeken lijkt het alsof ze maar 10 films oid dergelijks hebben. Terwijl als je gericht zoekt ze het vaak wel hebben. Erg vaagquote:Op maandag 12 januari 2015 16:56 schreef Mike het volgende:
[..]
Het zijn er vrij veel. Helaas is hun menustructuur nogal onhandig en kom je de meeste films daarom nooit tegen, maar als je gaat zoeken op beginletter dan zie je dat er veel meer verborgen zit.
Daarnaast betaal je erg weinig per maand...bij de meeste videodiensten betaal je 5 euro per film. Bij Netflix krijg je daarnaast ook nog eens een erg uitgebreide catalogus van series.
Happy Valley. Nog niet op de Nederlanse, maar wel te zien via USA.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Over welke serie hebben jullie het?
Ah, die zet ik vast op mijn lijstjequote:Op maandag 12 januari 2015 18:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Happy Valley. Nog niet op de Nederlanse, maar wel te zien via USA.
Ik zat net op het eind van afl. 4 te schreeuwen tegen mijn televisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |