In de US hebben ze ook best wat anime.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:57 schreef _Dido_ het volgende:
Het aanbod moet je ook maar net aanspreken natuurlijk. Dat er duizenden uren aan series en films op Netflix NL staan, wil niet zeggen dat ik ze ook allemaal moet kijkenIk vind het US-aanbod spannender!
Dit dusquote:Op maandag 5 januari 2015 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik gebruik ook alleen Netlfix NL. Staat meer dan genoeg op, en ik kom er nooit doorheen. Ik kijk ook ongeveer één aflevering van een serie per dag, en soms een film. Ik kom nooit door het aanbod heen. Mij zou het ook niet zoveel deren als de VPN wordt geblokkeerd. Ik heb het even gebruikt, maar NL Netflix heeft al meer dan voldoende aanbod voor mij, dus ik heb het weer uitgezet.
Stiekem ontzettend leuk. Aanrader in dezelfde stijl, ook op Netflix: Tangledquote:
Juist niet, meer series! Heerlijk om te bingewatchen en er zijn nog zoveel goede series die nog niet op Netflix staanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit dus
Alleen jammer dat de focus vooral op series nu lijkt te liggen. Niet gek, want ze zijn nu ook mateloos populair. Alleen vind ik aan series doorgaans geen ruk aan. Van mij mag Netflix wel wat meer films online gaan gooien.
als je zit te wachten op een plot dat steeds debieler en gekker wordt, dan wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Is het de moeite om me in "Lost" te storten?
Alleen als je van Grote Teleurstellingen houdt ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Dat was alleen de laatste aflevering imho. Heb enorm genoten van Lostquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Copycat het volgende:
Alleen als je van Grote Teleurstellingen houdt ...
Ik had ergens gelezen dat zelfs de schrijvers niet eens de antwoorden op al hun idiote plottwists kendenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Mord_Sith het volgende:
als je zit te wachten op een plot dat steeds debieler en gekker wordt, dan wel.
Ik ben afgehaakt na een aantal seizoenen, ik werd helemaal gek. Hetwordt maar uitgerekt, uitgesmeerd, en het wordt steeds onwaarschijnlijker.
Ja, hier ook in een vrij korte tijd álle seizoenen doorgejaagdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:30 schreef Mike het volgende:
Het is een van de weinige series die ik gebingewatched (???) heb...ze hadden redelijk geniale cliffhangers.
Volgens mij deden ze dat ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij Lost het idee dat ze elke week maar wat schreven.
Die op een gegeven moment allemaal als een nachtkaars uitgingen. De eerste paar seizoenen genoot ik er ook van, maar op een gegeven moment werd het pijnlijk duidelijk dat niemand wist waar ze op aanstuurden. Heb het wel uitgekeken, zou ik nu nooit meer doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:30 schreef Mike het volgende:
Het is een van de weinige series die ik gebingewatched (???) heb...ze hadden redelijk geniale cliffhangers.
Spot on.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is zo'n beetje het creatieve proces wel
Jazeker!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is dat goed? Er zijn al heel wat seizoenen van zag ik. Vergelijkbaar met?
Ja, al is het alleen maar om te begrijpen waar iedereen het toch over heeft mbt de laatste seizoenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Yeahh zeker doen! Zeker de eerste paar seizoenen zijn heel erg gaaf.quote:Op ndinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |