Ik vind het ook wel voldoende, maar als ik met een serie bezig ben en ze hebben niet elk seizoen.. Dat is toch wel weer irritantquote:Op maandag 5 januari 2015 19:08 schreef karr-1 het volgende:
Ik kijk zo 4 afleveringen van een serie en een film achter elkaar als ik niets te doen heb. Het aanbod in NL vind ik voorlopig nog voldoende.
Verwacht er maar niet teveel vanquote:Op maandag 5 januari 2015 20:08 schreef Jovatov het volgende:
Leuk de nieuwe Muppets, daar zat ik al op te wachten
Ja hoorde al dat hij minder was dan de vorige, vandaar dat ik eerder ook nog niet de moeite had gedaan om hem in de bios te kijken. Maar nu op Netflix zet ik hem graag op, blijf toch altijd wel een beetje Muppetfanquote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Verwacht er maar niet teveel van
Dat dus, of zoals bij Continuum hebben ze in USA alle 3 seizoenen, in Nederland alleen het eerste seizoen.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel voldoende, maar als ik met een serie bezig ben en ze hebben niet elk seizoen.. Dat is toch wel weer irritant
Dit is een paar stapjes te ver iddquote:Op maandag 5 januari 2015 18:42 schreef lord_bono het volgende:
Shitface als kankerwijf vertalen![]()
![]()
Lekker bezig Netflix.
Nee ook via je tv app moet alles er staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu een maand Netflix het bevalt mij tot nu toe wel. Echter is het aanbod via de tv app mager. Moet je dus via de pc zoeken om aan het gehele assortiment te komen?
Je bent afhankelijk van de suggesties die de app maakt tenzij je handmatig naar een serie of film zoekt die je kent. Maar voor al het onbekende is dit natuurlijk irritant.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee ook via je tv app moet alles er staan.
daarom zoekt de app op basis van jou beoordelingen de dingen uit die je waarschijnlijk het beste bevallen, bekend en onbekendquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent afhankelijk van de suggesties die de app maakt tenzij je handmatig naar een serie of film zoekt die je kent. Maar voor al het onbekende is dit natuurlijk irritant.
Ik geef dus nooit op Netflix een serie of film een beoordeling. Blijkbaar is dit wel een pré.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
daarom zoekt de app op basis van jou beoordelingen de dingen uit die je waarschijnlijk het beste bevallen, bekend en onbekend
maar via de pc heb je het beste overzicht ja
Ja dat helpt wel een heel stuk. De Netflix-aanbevelingen die ik krijg zitten over het algemeen wel heel goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik geef dus nooit op Netflix een serie of film een beoordeling. Blijkbaar is dit wel een pré.
Ze blokken je account niet, ze blokken (als het al gaat gebeuren) die DNS/VPN services.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:17 schreef Amarantha het volgende:
De TT.. ai. Dan gaan ze mijn account op den duur vast ook blokkeren. Mijn vriend kijkt bijna altijd op de Amerikaanse Netflix. Of is het vals alarm?
Ooohquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ze blokken je account niet, ze blokken (als het al gaat gebeuren) die DNS/VPN services.
Je kan ook via tablet zoeken, dat vind ik wat makkelijker.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:55 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Nu een maand Netflix het bevalt mij tot nu toe wel. Echter is het aanbod via de tv app mager. Moet je dus via de pc zoeken om aan het gehele assortiment te komen?
In de US hebben ze ook best wat anime.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:57 schreef _Dido_ het volgende:
Het aanbod moet je ook maar net aanspreken natuurlijk. Dat er duizenden uren aan series en films op Netflix NL staan, wil niet zeggen dat ik ze ook allemaal moet kijkenIk vind het US-aanbod spannender!
Dit dusquote:Op maandag 5 januari 2015 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik gebruik ook alleen Netlfix NL. Staat meer dan genoeg op, en ik kom er nooit doorheen. Ik kijk ook ongeveer één aflevering van een serie per dag, en soms een film. Ik kom nooit door het aanbod heen. Mij zou het ook niet zoveel deren als de VPN wordt geblokkeerd. Ik heb het even gebruikt, maar NL Netflix heeft al meer dan voldoende aanbod voor mij, dus ik heb het weer uitgezet.
Stiekem ontzettend leuk. Aanrader in dezelfde stijl, ook op Netflix: Tangledquote:
Juist niet, meer series! Heerlijk om te bingewatchen en er zijn nog zoveel goede series die nog niet op Netflix staanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef Falco het volgende:
[..]
Dit dus
Alleen jammer dat de focus vooral op series nu lijkt te liggen. Niet gek, want ze zijn nu ook mateloos populair. Alleen vind ik aan series doorgaans geen ruk aan. Van mij mag Netflix wel wat meer films online gaan gooien.
als je zit te wachten op een plot dat steeds debieler en gekker wordt, dan wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Is het de moeite om me in "Lost" te storten?
Alleen als je van Grote Teleurstellingen houdt ...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Dat was alleen de laatste aflevering imho. Heb enorm genoten van Lostquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Copycat het volgende:
Alleen als je van Grote Teleurstellingen houdt ...
Ik had ergens gelezen dat zelfs de schrijvers niet eens de antwoorden op al hun idiote plottwists kendenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Mord_Sith het volgende:
als je zit te wachten op een plot dat steeds debieler en gekker wordt, dan wel.
Ik ben afgehaakt na een aantal seizoenen, ik werd helemaal gek. Hetwordt maar uitgerekt, uitgesmeerd, en het wordt steeds onwaarschijnlijker.
Ja, hier ook in een vrij korte tijd álle seizoenen doorgejaagdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:30 schreef Mike het volgende:
Het is een van de weinige series die ik gebingewatched (???) heb...ze hadden redelijk geniale cliffhangers.
Volgens mij deden ze dat ookquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij Lost het idee dat ze elke week maar wat schreven.
Die op een gegeven moment allemaal als een nachtkaars uitgingen. De eerste paar seizoenen genoot ik er ook van, maar op een gegeven moment werd het pijnlijk duidelijk dat niemand wist waar ze op aanstuurden. Heb het wel uitgekeken, zou ik nu nooit meer doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:30 schreef Mike het volgende:
Het is een van de weinige series die ik gebingewatched (???) heb...ze hadden redelijk geniale cliffhangers.
Spot on.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:32 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is zo'n beetje het creatieve proces wel
Jazeker!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Is dat goed? Er zijn al heel wat seizoenen van zag ik. Vergelijkbaar met?
Ja, al is het alleen maar om te begrijpen waar iedereen het toch over heeft mbt de laatste seizoenenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Yeahh zeker doen! Zeker de eerste paar seizoenen zijn heel erg gaaf.quote:Op ndinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef yvonne het volgende:
Zo is het volgens mij ook gegaan. Heb in ieder geval eens gelezen dat ze het idee hadden voor de serie maar totaal geen idee hoe het zou moeten eindigen, dus dat ze inderdaad along the way van alles moesten verzinnen. Met dat in mijn achterhoofd heb ik de serie altijd best wel kunnen waarderen eigenlijk, zat nog best goed in elkaar. En het einde gewoon negeren, dan valt het best meequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik had bij Lost het idee dat ze elke week maar wat schreven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |