quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook al een spreadsheet gemaakt over welke kleding ik draag tijdens de GF Sportful week. Vind het prettig nu al te weten welke sokken of koersbroek ik dan aan moet. Doe jij dat ook muzas?
10/12 graden, windkracht 6/7 en 1/3mm neerslag. Wat is er zo extreem dat het niet door mag gaan dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)egmond-afgelast.html
Helaas
Geen idee. Ging harder waaien toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef keesfietst het volgende:
[..]
10/12 graden, windkracht 6/7 en 1/3mm neerslag. Wat is er zo extreem dat het niet door mag gaan dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook al een spreadsheet gemaakt over welke kleding ik draag tijdens de GF Sportful week. Vind het prettig nu al te weten welke sokken of koersbroek ik dan aan moet. Doe jij dat ook muzas?
Godverdomme ik ben gefopt door facebookquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper, Patty, Oksel, Marco?
Ik maak vast even een corveerooster in excel voor als we GF Sportful gaan rijden, wil daar geen gezeik over hebben tijdens de trip.Nee, daar ga jij zeker geen last van hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je gaat toch weer als een pater familias zitten blowen terwijl wij ons in het zweet werken om jou pasta te serveren. En dan zeg je smakkend: "Nou, mn pasta thuis smaakt toch een stuk lekkerder dan die vieze pakjesmacaroni a la gripper goeftedoemes"Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Ik wilde al zeggen, meen me toch te herinneren dat er met windkracht 8 is doorgereden een jaar of wat geleden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef No-P het volgende:
Meest gelezen bericht ook op nusport, haha.
Ik maak vast even een corveerooster in excel voor als we GF Sportful gaan rijden, wil daar geen gezeik over hebben tijdens de trip.Ik schrijf me alvast uit voor het corveerooster, ik ben daar verdomme op vakantie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Gewoon doorschuiven naar je chick, die is er dan toch ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik schrijf me alvast uit voor het corveerooster, ik ben daar verdomme op vakantie ja
Ja, omdat die dikkop van een Sunfield het op Twitter knaldequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef No-P het volgende:
Meest gelezen bericht ook op nusport, haha.
Jup hele familie is er bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon doorschuiven naar je chick, die is er dan toch ook?
Aha dus dat is jouw tactiek. Wij allemaal wakker liggen van die huilbaby de hele nacht; en jij natuurlijk niet want je bent er al aan gewend en je kan er zo doorheen slapen. Zodat jij op de grote dag fluitend naar een gouden tijd fietst, en wij allemaal halverwege liggen te huilen in de berm.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jup hele familie is er bij.. Maar ik kijk wel uit met dat doorschuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Dat lijkt mij niks hè, helemaal naar Groningen of Drenthe toe om er bij 8 graden in de motregen in de eerste bocht op mn bek te gaan en daarna 2 uur lang te harken in de mongolenwaaier bij windkracht 5 om uiteindelijk toch maar af te stappen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:08 schreef Tommeke het volgende:
Dit werk;
[ afbeelding ]
Komende februari zal ik denk ik elke zondag zo spenderen, harkend in een waaier.
Je moet ook niet op je bek gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niks hè, helemaal naar Groningen of Drenthe toe om er bij 8 graden in de motregen in de eerste bocht op mn bek te gaan en daarna 2 uur lang te harken in de mongolenwaaier bij windkracht 5 om uiteindelijk toch maar af te stappen.
Ik maak vast even een corveerooster in excel voor als we GF Sportful gaan rijden, wil daar geen gezeik over hebben tijdens de trip.hahaha collega vroeg net al of ik moest huilen. Ga stuk hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook tegen een rooster. Bij de marmotte kwam ik er ook mooi onderuit
Maar ik kan 't mis hebben...
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:37 schreef Patroon het volgende:
Ik ben ook tegen een rooster. Bij de marmotte kwam ik er ook mooi onderuit
Nee dat snap ik haha. Gelukkig is het voor mij op de fiets heen en terug wel te doen. Maar ben ook wel eens heel erg gedemoraliseerd afgestapt na een ronde, denkend; 'Waar de fuck ben ik mee bezig?'quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niks hè, helemaal naar Groningen of Drenthe toe om er bij 8 graden in de motregen in de eerste bocht op mn bek te gaan en daarna 2 uur lang te harken in de mongolenwaaier bij windkracht 5 om uiteindelijk toch maar af te stappen.
Wat voor frame?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik haha. Gelukkig is het voor mij op de fiets heen en terug wel te doen. Maar ben ook wel eens heel erg gedemoraliseerd afgestapt na een ronde, denkend; 'Waar de fuck ben ik mee bezig?'
Toch heb ik er weer ontzettend veel zin in! Zojuist ook een nieuw frame besteld. Ik ga eerst m'n 10-speed spul overzetten. En dan eens kijken of ik m'n wielen ook 11-speed geschikt krijg op één of andere manier.
Ik heb een setje Mavics die sowieso 11-speed compatible zijn, maar daarnaast nog een trainingssetje en een licht koers/klimsetje die nog te goed zijn om niet te gebruiken.
Zag dat een 6800 groepset helemaal niet duur hoeft te zijn. Eigenlijk wil ik voor SRAM Force gaan, want licht en soignée. Maar Ultegra 6800 weegt maar 200 gram meer en werkt wel fantastisch. En dus niet duur.
Ik ook enorm veel goesting man. Altijd in het voorjaar. Eigenlijk hele jaar goesting.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee dat snap ik haha. Gelukkig is het voor mij op de fiets heen en terug wel te doen. Maar ben ook wel eens heel erg gedemoraliseerd afgestapt na een ronde, denkend; 'Waar de fuck ben ik mee bezig?'
Toch heb ik er weer ontzettend veel zin in! Zojuist ook een nieuw frame besteld. Ik ga eerst m'n 10-speed spul overzetten. En dan eens kijken of ik m'n wielen ook 11-speed geschikt krijg op één of andere manier.
Ik heb een setje Mavics die sowieso 11-speed compatible zijn, maar daarnaast nog een trainingssetje en een licht koers/klimsetje die nog te goed zijn om niet te gebruiken.
Zag dat een 6800 groepset helemaal niet duur hoeft te zijn. Eigenlijk wil ik voor SRAM Force gaan, want licht en soignée. Maar Ultegra 6800 weegt maar 200 gram meer en werkt wel fantastisch. En dus niet duur.
Specialized Allez. De zwarte. Met een beetje mazzel zit ie vrijdag in elkaar!quote:
Doe je ook mee in Sleen en Annen enzo? Lekker waaiertje rijden en na de tijd hier vertellen dat jij de slag niet miste en ik wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ook enorm veel goesting man. Altijd in het voorjaar. Eigenlijk hele jaar goesting.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Specialized Allez. De zwarte. Met een beetje mazzel zit ie vrijdag in elkaar!
@Quinoahipster; Ik start ook het liefst rustig haha, maar meestal is het vanaf de start alle hens aan dek en volledig koers, mijn trage gestel trekt dat nooit zo goed
Ja Sleen sowieso. Vorig jaar 2e daar. Annen alleen als hier geen koersje is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:51 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe je ook mee in Sleen en Annen enzo? Lekker waaiertje rijden en na de tijd hier vertellen dat jij de slag niet miste en ik wel.
Daarna vertel ik dan heel stoer dat ik de baas van de mongolenwaaier was
Mijn mede mongolen irriteren omdat ik elke keer als een volslagen idioot loop te snokken op de plek waar m'n vriendin staat aan te moedigen![]()
Mn broertje is nu ook zo'n ding zelf aan het bouwen. Hij wil me wel een keer filmen, maar in het bos leek ons allebei niet zo'n goed plan. Maar een keer zo'n vette flyby in volle vaart op de dijk, of op een brug, dat kon er wel eens tof uitzien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op sportgadgetbeurs in USA :
[ afbeelding ]
voor 200 euro. Vliegt automatisch achter je aan en filmt in HD.
Dit gaat echt chaos worden op de Amerongse berg![]()
Salden heeft nog ultegra 6800 voor 539.- met cranks. En Hopmans 525.-quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Doe maar zo'n caravan. Beetje comfort is niet verkeerd. Ik wil gewoon fietsen en verder niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:48 schreef Gripper het volgende:
Nou Patroon, jij gaat echt wel een keer lekker sla husselen en tomaten in kwartjes snijden hoor, daar kom je niet onderuit![]()
Maarre nu het toch over de GF gaat.
Ik heb alvast ff snel op een camping gezocht: http://www.areacampervincheto.it/gb/index.html
net buiten Feltre. Schappelijpe prijzen zie ik, en ze hebben zelfs gemeubileerde caravans etc voor 17,50 pppn.
Verder is het ouwe achenebbis zooi, precies zoals je van Italiaanse campings verwacht. Die zijn alleen maar op campers ingericht, met grote grindvlaktes met wateraansluiting en sat-tv
Senks voor de tip! Niet gek!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Salden heeft nog ultegra 6800 voor 539.- met cranks. En Hopmans 525.-
Inderdaad grappig!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op sportgadgetbeurs in USA :
voor 200 euro. Vliegt automatisch achter je aan en filmt in HD.
Dit gaat echt chaos worden op de Amerongse berg![]()
Ga weg johquote:
Dan niet zo'n glijer als vd week maken :pquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mn broertje is nu ook zo'n ding zelf aan het bouwen. Hij wil me wel een keer filmen, maar in het bos leek ons allebei niet zo'n goed plan. Maar een keer zo'n vette flyby in volle vaart op de dijk, of op een brug, dat kon er wel eens tof uitzien.
Lekker stukkie metal eronder monteren. En dan na afloop fuck yeah in de camera roepen en nog ff een backflip maken op mn simplon.
Ik zie t wel voor me
En dan zeker met 1,25 x de normale snelheid afspelen, dan ga je als een prof! Maar worden die dingen echt populair, ja want ik kijk er al langer naar, dan kun je ze her en der wel in het bos vinden natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mn broertje is nu ook zo'n ding zelf aan het bouwen. Hij wil me wel een keer filmen, maar in het bos leek ons allebei niet zo'n goed plan. Maar een keer zo'n vette flyby in volle vaart op de dijk, of op een brug, dat kon er wel eens tof uitzien.
Lekker stukkie metal eronder monteren. En dan na afloop fuck yeah in de camera roepen en nog ff een backflip maken op mn simplon.
Ik zie t wel voor me
Kan allebei. Vervangen lukt wel maar je moet het wel kunnen. Als je met slecht weer gaat forensen kan je beter niet al te kostbare spullen op je fiets hebben want alles gaat toch kapot door zout en water.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Kak. Speling op de body van m'n zondas. Na 13000 km al. Kan ik lagers vervangen of moet ik een nieuwe kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |