SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook al een spreadsheet gemaakt over welke kleding ik draag tijdens de GF Sportful week. Vind het prettig nu al te weten welke sokken of koersbroek ik dan aan moet. Doe jij dat ook muzas?
10/12 graden, windkracht 6/7 en 1/3mm neerslag. Wat is er zo extreem dat het niet door mag gaan dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:11 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.nusport.nl/ove(...)egmond-afgelast.html
Helaas
Geen idee. Ging harder waaien toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:29 schreef keesfietst het volgende:
[..]
10/12 graden, windkracht 6/7 en 1/3mm neerslag. Wat is er zo extreem dat het niet door mag gaan dan?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ook al een spreadsheet gemaakt over welke kleding ik draag tijdens de GF Sportful week. Vind het prettig nu al te weten welke sokken of koersbroek ik dan aan moet. Doe jij dat ook muzas?
Godverdomme ik ben gefopt door facebookquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 12:44 schreef kaasplankje het volgende:
Gripper, Patty, Oksel, Marco?
Ik maak vast even een corveerooster in excel voor als we GF Sportful gaan rijden, wil daar geen gezeik over hebben tijdens de trip.Nee, daar ga jij zeker geen last van hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want je gaat toch weer als een pater familias zitten blowen terwijl wij ons in het zweet werken om jou pasta te serveren. En dan zeg je smakkend: "Nou, mn pasta thuis smaakt toch een stuk lekkerder dan die vieze pakjesmacaroni a la gripper goeftedoemes"Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
Ik wilde al zeggen, meen me toch te herinneren dat er met windkracht 8 is doorgereden een jaar of wat geleden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef No-P het volgende:
Meest gelezen bericht ook op nusport, haha.
Ik maak vast even een corveerooster in excel voor als we GF Sportful gaan rijden, wil daar geen gezeik over hebben tijdens de trip.Ik schrijf me alvast uit voor het corveerooster, ik ben daar verdomme op vakantie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Gewoon doorschuiven naar je chick, die is er dan toch ook?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:48 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Ik schrijf me alvast uit voor het corveerooster, ik ben daar verdomme op vakantie ja
Ja, omdat die dikkop van een Sunfield het op Twitter knaldequote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:45 schreef No-P het volgende:
Meest gelezen bericht ook op nusport, haha.
Jup hele familie is er bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon doorschuiven naar je chick, die is er dan toch ook?
Aha dus dat is jouw tactiek. Wij allemaal wakker liggen van die huilbaby de hele nacht; en jij natuurlijk niet want je bent er al aan gewend en je kan er zo doorheen slapen. Zodat jij op de grote dag fluitend naar een gouden tijd fietst, en wij allemaal halverwege liggen te huilen in de berm.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:11 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Jup hele familie is er bij.. Maar ik kijk wel uit met dat doorschuiven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
Dat lijkt mij niks hè, helemaal naar Groningen of Drenthe toe om er bij 8 graden in de motregen in de eerste bocht op mn bek te gaan en daarna 2 uur lang te harken in de mongolenwaaier bij windkracht 5 om uiteindelijk toch maar af te stappen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:08 schreef Tommeke het volgende:
Dit werk;
[ afbeelding ]
Komende februari zal ik denk ik elke zondag zo spenderen, harkend in een waaier.
Je moet ook niet op je bek gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:30 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niks hè, helemaal naar Groningen of Drenthe toe om er bij 8 graden in de motregen in de eerste bocht op mn bek te gaan en daarna 2 uur lang te harken in de mongolenwaaier bij windkracht 5 om uiteindelijk toch maar af te stappen.
Ik maak vast even een corveerooster in excel voor als we GF Sportful gaan rijden, wil daar geen gezeik over hebben tijdens de trip.hahaha collega vroeg net al of ik moest huilen. Ga stuk hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook tegen een rooster. Bij de marmotte kwam ik er ook mooi onderuit
Maar ik kan 't mis hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |