Meer iets voor Corriequote:Op maandag 5 januari 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel echt een kat voor Marianne.
[ afbeelding ]
Katten zijn al vermoeiend (maar wel liefquote:Op maandag 5 januari 2015 20:47 schreef Mani89 het volgende:
Is het leuk om een hond te hebben? Of alleen heel vermoeiend.
Deze killer beschermt mij wel:quote:Op maandag 5 januari 2015 21:07 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel echt een kat voor Marianne.
[ afbeelding ]
Awwquote:Op maandag 5 januari 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze killer beschermt mij wel:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze killer beschermt mij wel:
[ afbeelding ]
Nee, hij mist alleen een triangel.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Is hij hier onder invloed van iets?
Ja; liefde.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Aww![]()
![]()
Is hij hier onder invloed van iets?
Google ik op triangel josti, krijg ik uberGod Marco Kroon als resultaat, met als bron FOK!quote:Op maandag 5 januari 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hij mist alleen een triangel.
Haha, ja dat is gevaarlijk. Bij mijn moeder thuis was de kat van de buren over de schutting geklommen en in onze tuin aangevallen door een van de honden. Daarna kwamen de buren klagenquote:Op maandag 5 januari 2015 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]Donja pakt echt katten. Moeten we vreselijk mee opletten.
Donja is wel eens door het glas van de voordeur gesprongen... dat kan nu niet meer.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja dat is gevaarlijk. Bij mijn moeder thuis was de kat van de buren over de schutting geklommen en in onze tuin aangevallen door een van de honden. Daarna kwamen de buren klagen
Dit verhaal ken ik al.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ja dat is gevaarlijk. Bij mijn moeder thuis was de kat van de buren over de schutting geklommen en in onze tuin aangevallen door een van de honden. Daarna kwamen de buren klagen
Dit is ook liefde.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:19 schreef Karina het volgende:
Oh dat is die enge foto weer. Als dat liefde is wil ik haat weleens zien (of eigenlijk niet).
Ahwquote:Op maandag 5 januari 2015 21:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Donja is wel eens door het glas van de voordeur gesprongen... dat kan nu niet meer.
ja tough love zeker.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is ook liefde.
[ afbeelding ]
Maar gelukkig niks aan haar ogen of iets ernstigs?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die had wel wat hechtingen nodig ja...
Nee, dat is gelukkig allemaal hersteld. Maar het was wel doodeng. Maf beest.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar gelukkig niks aan haar ogen of iets ernstigs?
quote:
Antoine doet ook iets met tuinslangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |