Met z'n smug facequote:Op maandag 5 januari 2015 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Gelukkig hebben we Joe Buck die alles goedkeurt
Doe maar niet, dit is ook nog goed.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:32 schreef BobW het volgende:
Nu eens kijken hoe goed Stafford is. Zal wel een pick-six worden.
3rd down en dan INTquote:Op maandag 5 januari 2015 01:32 schreef BobW het volgende:
Nu eens kijken hoe goed Stafford is. Zal wel een pick-six worden.
Deze game gaat de Lions geschiedenis in als ze alnog die TD op het bord krijgen .quote:
Ja.quote:
Heerlijk, dat gaat weer een nagelbijter van formaat worden, maar ik denk niet dat Panthers kansloos zijn.quote:
Met Joe en Troyquote:
quote:
Blow out, 45-0 Packers.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan wel een mooie game worden. Packers 8-0 at home, Cowboys 8-0 on the road. Weersverwachting: -8 °C
Green Bay 6.5 point favourite, lijkt me ook terecht. Seattle is -11, zet je geld maar op Cam, dat zijn 4 FGs, dat is teveel voor Seattle.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:59 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan wel een mooie game worden. Packers 8-0 at home, Cowboys 8-0 on the road. Weersverwachting: -8 °C
quote:
Blowout verwacht ik niet. Green Bay defense speelt beter de laatste weken, maar het is een tijd geleden dat ze tegen een offense als die van Dallas spelen. En hopen dat Rodgers fit genoeg is.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:02 schreef PirE het volgende:
[..]
Green Bay 6.5 point favourite, lijkt me ook terecht. Seattle is -11, zet je geld maar op Cam, dat zijn 4 FGs, dat is teveel voor Seattle.
Het kan erger in Wisconsin.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:21 schreef popolon het volgende:
-11 is echt wel wat ja. Ik zie de Panthers eigenlijk wel stunten tegen SEA. Dallas daarentegen, die kunnen beter gewoon thuisblijven.
Ik ga ervan uit dat PirE het over de spread had.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:15 schreef bambino het volgende:
[..]
Het kan erger in Wisconsin.
Vriend van me woont in Wausau, daar is het nu op dit moment -27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |