Ik zit niet mobiel, dus hier komt ie:quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:00 schreef roos85 het volgende:
Over Tom gaan ook al de nodige geruchten:
http://www.lindanieuws.nl(...)-tom-is-al-voorzien/
Zit mobiel, dus kan het artikel niet plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 06-01-2015 11:17:25 ]
Spoiler voor de fans aub.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zit niet mobiel, dus hier komt ie:
[..]
En dit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit soort roddels hoort ook wel een beetje bij het programma, toch?
Ik vind het wel een leuk randverschijnsel.
Er zat toch ook een donkerharige op de bank? Waarvan hij de naam verkeerd had?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dit.
Daarbij; hij heeft 10x blond gekozen, dus als z'n vermeende verkering ook zo'n 13 in een dozijn blondje is dan zijn ze uitwisselbaar en valt het amper op.
Op de foto had ze blond haar, daarom vergat hij haar naam spontaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Er zat toch ook een donkerharige op de bank? Waarvan hij de naam verkeerd had?
Het was schrikken toen ze niet blond bleek te zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Op de foto had ze blond haar, daarom vergat hij haar naam spontaan.
Dat was ook zo met geitenboer Frank. En toen zat hij serieus te dubben welke van de twee overgebleven dames het worden zou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:16 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant; hoe reageert de redactie als ze 1.808 brieven voor je hebben en jij dan roept "ja leuk, maar ik ben vorige week op de kermis zo'n leuke deern tegengekomen, daar zoek ik eigenlijks al verkering mee".
Als je BZV dan afzegt geeft dat een ontluikende verkering wel gelijk heel veel status, en als je het door laat gaan dan zeg je tegen je verse verkering eigenlijk "er is altijd wellicht een betere".
Maar goed, beetje vreemd dat die verhalen nu pas komen, de logeerweek is al geweest, dus het meisje van de kermis kan net zo goed een van de dames van BZV zijn geweest.
Met alleen de uitzendingen was er waarschijnlijk niets aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit soort roddels hoort ook wel een beetje bij het programma, toch?
Ik vind het wel een leuk randverschijnsel.
hij was zelfs eerst wat negatief, zeiden zn kinderen. Zo van: 'ik ontvang toch maar 20 brieven ofzo... ' en vond het niet echt nuttig om mee te doen. Als ik 20 brieven had verwacht en ik ontvang er meer dan het dubbele... dan zou ik toch wel positief verrast zijn...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gister teruggekeken. Vind het opmerkelijk dat Gert Jan maar 2 brieven heeft gekregen. Vind hem absoluut plezierig overkomen en geen engerd.
Daarentegen die boer met 2 kinderen (weet ff naam niet) vond ik zelfs een beetje naar overkomen. Alsof hij 1000 brieven verdiende ofzo. Gelukkig heeft ie 2 fijne jongens waar hij best wel wat van kan leren.
Weet je wel meteen hoe je in de markt ligt, hoef je je er ook niet meer druk om te makenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
hij was zelfs eerst wat negatief, zeiden zn kinderen. Zo van: 'ik ontvang toch maar 20 brieven ofzo... ' en vond het niet echt nuttig om mee te doen. Als ik 20 brieven had verwacht en ik ontvang er meer dan het dubbele... dan zou ik toch wel positief verrast zijn...
Al zou ik nooit mee willen doen. Stel je krijgt maar 2 brieven... Voel je je best wel lullig
Ik zou ook wel mee willen doen voor een mooie stapel brieven voor altijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Al zou ik nooit mee willen doen. Stel je krijgt maar 2 brieven... Voel je je best wel lullig
Dat is wel te hopen, het moet niet allemaal heel smooth gaan natuurlijk, het blijft wel 'Boer zoekt vrouw'quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef blessed19 het volgende:
Die Tom kan volgens mij nog wel net zo'n lachertje worden als de Canadees van afgelopen seizoen. Ze lijken me allebei behoorlijk inhoudsloos te zijn.
Dat zou mij ook niets verbazen. Ik geloof niks van die twee brieven. Hij was niet moeders mooiste, maar ziet er wel stukken beter uit dan bijvoorbeeld een Janko. Verder een sympathieke kop, mooi bedrijf, had moderne kleren aan. Echt niet de minste die er bij was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat van die twee brieven geloof ik ook absoluut niet. Genoeg Gerda's die op alles schrijven wat een man is. Maarja, twee brieven is wel wat spraakmakender dan 30 natuurlijk.
Ik zal er niet van opkijken als hij alsnog 'zomaar' na de uitzending zo'n 25 brieven krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef kvd het volgende:
Er is nog meer bekend over JankoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik ook het leukst eigenlijk. Het meest vlotte ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |