Ik zou ook wel mee willen doen voor een mooie stapel brieven voor altijd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:07 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Al zou ik nooit mee willen doen. Stel je krijgt maar 2 brieven... Voel je je best wel lullig
Dat is wel te hopen, het moet niet allemaal heel smooth gaan natuurlijk, het blijft wel 'Boer zoekt vrouw'quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:44 schreef blessed19 het volgende:
Die Tom kan volgens mij nog wel net zo'n lachertje worden als de Canadees van afgelopen seizoen. Ze lijken me allebei behoorlijk inhoudsloos te zijn.
Dat zou mij ook niets verbazen. Ik geloof niks van die twee brieven. Hij was niet moeders mooiste, maar ziet er wel stukken beter uit dan bijvoorbeeld een Janko. Verder een sympathieke kop, mooi bedrijf, had moderne kleren aan. Echt niet de minste die er bij was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dat van die twee brieven geloof ik ook absoluut niet. Genoeg Gerda's die op alles schrijven wat een man is. Maarja, twee brieven is wel wat spraakmakender dan 30 natuurlijk.
Ik zal er niet van opkijken als hij alsnog 'zomaar' na de uitzending zo'n 25 brieven krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:53 schreef kvd het volgende:
Er is nog meer bekend over JankoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die vond ik ook het leukst eigenlijk. Het meest vlotte ook.
Dat zal wel hoor, anders laten zr haar niet in een filmpje zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:00 schreef roos94 het volgende:
Ben erg benieuwd naar de chicks van Bertie, hopelijk zit die lekkere yogalerares erbij
Is hij al af?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |