Als het kan al het bovenstaande natuurlijk, maar kijk maar wat jou het beste uitkomt. Thanks in ieder geval!quote:Op maandag 5 januari 2015 18:04 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Alleen albums, of ook EP's Singles/ de beste sets op soundcloud.
Leuk. Vorig jaar hadden ze best goede tips! Vooral futures dust maar die zijn uit elkaarquote:Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef ranja het volgende:
3voor12 heeft weer 12 nieuwe nederlandse artiesten verzameld waarvan ze dit jaar veel verwachten.
Ben alweer vergeten wie ze vorig jaar hadden getipt
en Town of Saints, jouw favoriet tochquote:Op maandag 5 januari 2015 20:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Leuk. Vorig jaar hadden ze best goede tips! Vooral futures dust maar die zijn uit elkaar
Verder oa afterpartees en Rita zipora
quote:Op maandag 5 januari 2015 20:33 schreef ranja het volgende:
[..]
en Town of Saints, jouw favoriet toch
Je band PAUW noemenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef ranja het volgende:
3voor12 heeft weer 12 nieuwe nederlandse artiesten verzameld waarvan ze dit jaar veel verwachten.
Ben alweer vergeten wie ze vorig jaar hadden getipt
beer, impala, pauw... waarom nietquote:Op maandag 5 januari 2015 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens klinkt het wel fijn
Doet me beetje denken aan Grizzly Bear meets Tame Impala
Funk, yeah!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:59 schreef Norrage het volgende:
Luister nu voor het eerst met koptelefoon d'Angelo en man die is wel heel goed zeg. Maar je moet hem met koptelefoon luisteren
Vooral ook hoe het opgevolgd wordt door Really Love. Alsof Zorro ineens gitaar komt spelenquote:
PAUW is best een vermakelijke band, net als Palio Superspeed Donkey.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je band PAUW noemenDan doe je gewoon niet meer mee
Luister hem alleen met koptelefoon, maar goed dat je het inziet.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:59 schreef Norrage het volgende:
Luister nu voor het eerst met koptelefoon d'Angelo en man die is wel heel goed zeg. Maar je moet hem met koptelefoon luisteren
Followedquote:Op maandag 5 januari 2015 20:36 schreef On het volgende:
Ik ga weer een lijstje bijhouden met leuke muziek van dit jaar. En met platen waar ik naar uitkijk. Ik heb er toch wel zin in, dat 2015.
Mijn 2 favorieten zijn Ain't That Easy, die zing ik echt moeiteloos mee, zwaar funky ook en ook Prayer, die is zo spacey, je verdwaalt gewoon in die ritmes, dat is echt een lastig nummer om te ontleden.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Vooral ook hoe het opgevolgd wordt door Really Love. Alsof Zorro ineens gitaar komt spelen
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Het is officieel blijkbaar, dit jaar komt er een nieuwe Tame Impala.
Ik denk dat ie wel in de buurt komt ja. Maar ik moet hem nog even goed kunnen vergelijken met Voodooquote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Luister hem alleen met koptelefoon, maar goed dat je het inziet.Denk wel een van de beste Soul-platen ooit.
Dat is gewoon een album waarvan je zeker weet dat het goed wordtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Het is officieel blijkbaar, dit jaar komt er een nieuwe Tame Impala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |