quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]![]()
Ik zit er trouwens over te denken om er een weekendje Maastricht van te maken. De volgende dag loopt een deel van een van mijn loopgroepen waarschijnlijk Maastrichts Mooiste.
Oh een nog wat foto's van vakantie in eigen land mijn loopje van vandaag.Ziet er mooi uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom!quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Nou, nu maar eens de stap zetten in dit topic (en morgen buiten).![]()
Vorig jaar min of meer gestopt met zwemmen, vanwege studie (soort van verhuizing), en dus sinds oktober al niet regelmatig meer gesport. De kilo's zijn er aangevlogen en vanwege stage (veel zitten) beweeg ik ook niet echt veel meerNiet echt gezond dus. Ik vond hardlopen altijd wel leuk om te doen, om te zien dat er vooruitgang in zat maar het was niet echt te combineren met zwemmen (wat ik 7 keer in de week deed), dus ben na een paar maanden daarmee gestopt. Ik kon toen 5km in precies 30 minuten lopen.
Nu is het plan (en een goed voornemen) om met een rustig schema te beginnen van Endomondo, en die begint morgen met een wandeling van 28 minuten om te wennen, dus ik ben benieuwd..
Welkom!quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef DeLuna het volgende:
Nou, nu maar eens de stap zetten in dit topic (en morgen buiten).![]()
.....
Ik ben nog lid ja, maar dat is alles op het moment.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Zwem je nog steeds? In ieder geval succes met het lopen.
Dankje!quote:
Komt goed, ik weet wat voor belasting het kan zijn voor de enkels en knieën (en de rest) dus ik doe lekker rustig aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Welkom!
Succes met lopen, doe rustig aan, en vooral veel plezier!
Met een uur hardlopen verbrand ik ongeveer 25 tot 50 % meer calorieën dan met een uur fietsen. Maar nu ben ik nogal zwaar, dus dat kan het verschil misschien maken?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:46 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Echt? Ik verbrand volgens mij meer met fietsen, zeker omdat ik daar ook hogere hartslagen langer vol kan houden..
Stukje verder. Sint Maartenspad, Schipluiden.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:59 schreef Zwabberhark het volgende:
Quoi: mooie foto. Is dit in de Kerkpolder?
Ja wie weet. Of misschien fiets ik gewoon altijd te hard of zoquote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met een uur hardlopen verbrand ik ongeveer 25 tot 50 % meer calorieën dan met een uur fietsen. Maar nu ben ik nogal zwaar, dus dat kan het verschil misschien maken?
schrijf die marathon maar op je buik...quote:Op zondag 4 januari 2015 12:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Nou, die 25 km LDL van vandaag kan ik schudden. Gisteravond ineens keelpijn gekregen en vervolgens nauwelijks kunnen slapen. En nog steeds voel ik me erg slap en vermoeid. Ik durf het eerlijk gezegd niet eens aan om met zo'n matige inspanning te starten.
Het is gedoemd te mislukken.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
schrijf die marathon maar op je buik...
Met deze tempraturen niet. Pas bij 15+quote:Op zondag 4 januari 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Nemen de mensen die 10(+) lopen altijd wat te drinken mee, of is vooraf en na drinken voldoende?
Van 15 tot 25km neem ik alleen wat mee als het echt warm is. Zo in de winter is dat voor mij nog niet nodig. Daarboven neem ik wel altijd wat mee. Maar dat is voor iedereen weer verschillend, gewoon even uitproberenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Nemen de mensen die 10(+) lopen altijd wat te drinken mee, of is vooraf en na drinken voldoende?
Een uurtje lopen kan prima zonder...vooropgesteld dat het niet heet is.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Had jij nou al eens goede compressiekousen/tubes geprobeerd? Anders zou ik dat echt nog eens gaan doen. Of liep je daar al wel mee? Ik weet het niet meerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Met een uur hardlopen verbrand ik ongeveer 25 tot 50 % meer calorieën dan met een uur fietsen. Maar nu ben ik nogal zwaar, dus dat kan het verschil misschien maken?
Tijdens de kerstweken heb ik nauwelijks tijd om adem te halenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:06 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Had jij nou al eens goede compressiekousen/tubes geprobeerd? Anders zou ik dat echt nog eens gaan doen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb een raar pijntjeNet onder mijn knie een beetje aan de zijkant van mijn scheenbeen. Ik hoop maar dat het van het vallen komt, ik voelde het tijdens mijn loop wel als ik even stil gestaan had en weer moest beginnen.
Ik had vandaag (bijna 22km) een handheld mee met 300ml om eens te testen hoe dat loopt (conclusie: niks voor mij) Bij thuiskomst had ik daar overigend precies 1 slok van gedronken. Als het warm is gaat bij lange afstanden een camelbak mee.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Haha maakt niet uit hoor, het stelde niet veel voor. Het is alleen zo'n baalmoment als je net 50m aan het fietsen bent en hoepla daar gaat je fiets onder je door. Het was ook niet eens in een bocht of terwijl ik remde of zo, was gewoon echt spekglad.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Kans is groot dat het daardoor komt ja. Je spant ook veel spieren aan als je valt en dat levert gekke pijntjes op. Ff paar dagen niet tot het gaatje gaan met trainingen en dan kijken hoe het lijf voelt, dan zal het wel goedkomen.
Overigens nogvoor die val. Ik had het wel gelezen maar nog niks gezegd. Vinnut niet tof voor je.
net als Daywalk3r neem ik pas wat te drinken mee vanaf 15+ km.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:53 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |