ik ga dit als wekker zettenquote:
Sowieso Scooter. Dit jaar treden ze in Nederland op.quote:
Morgen wekkertje om half 7.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw kennende ben je dan na een kwartier nog niet wakker.
Een wortelpakquote:Op zondag 4 januari 2015 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, zeer zeker. Wat trek je aan?
Dartsen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen zit dartsen te kijken
Nja, dat FOK! wat inactiever wordt, klopt. Wat doe je eraan, geen idee... Kliekjesvorming zijn er ook op andere fora, dat je er niet makkelijk tussenin komt herken ik hier niet echtquote:
welke andere fora.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nja, dat FOK! wat inactiever wordt, klopt. Wat doe je eraan, geen idee... Kliekjesvorming zijn er ook op andere fora, dat je er niet makkelijk tussenin komt herken ik hier niet echt
Uh, welke fora zijn er allemaal.. 4chan? Reddit? Tweakers?quote:
Op een forum heerst gewoon een bepaalde gedragscode, voor je die doorhebt gaat er inderdaad wel een tijdje overheen, maar het is nou niet echt dat er geen nieuwe mensen geaccepteerd worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nja, dat FOK! wat inactiever wordt, klopt. Wat doe je eraan, geen idee... Kliekjesvorming zijn er ook op andere fora, dat je er niet makkelijk tussenin komt herken ik hier niet echt
4Chan en Reddit zijn geen traditionele bulletin boards meer imo, wel zijn het goede voorbeelden waar fok veel van kan leren. GoT heeft een hoog niveau en een select en hecht groepje, al hebben die ook een flinke achteruitgang volgens mij. Daar is het meer op de frontpage gericht.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh, welke fora zijn er allemaal.. 4chan? Reddit? Tweakers?
Overal vormen er groepjes, dat is mens eigen
vrouwen moeten tieten posten, dat is de regel hier.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op een forum heerst gewoon een bepaalde gedragscode, voor je die doorhebt gaat er inderdaad wel een tijdje overheen, maar het is nou niet echt dat er geen nieuwe mensen geaccepteerd worden.
Daar stelt de fp nog wat voor.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:56 schreef Adames het volgende:
[..]
4Chan en Reddit zijn geen traditionele bulletin boards meer imo, wel zijn het goede voorbeelden waar fok veel van kan leren. GoT heeft een hoog niveau en een select en hecht groepje, al hebben die ook een flinke achteruitgang volgens mij. Daar is het meer op de frontpage gericht.
Genot.quote:
Joh. Hup Anderson!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Iedereen zit dartsen te kijken
Goed systeem ook wel en natuurlijk veel interessantere berichten als je je interesseert in dat gebied. De comments zijn daar ook enorm veel waard en vrij gemakkelijk te lezen door het beoordelingssysteem. Op fok is het natuurlijk wel grappig om voor de 12e keer deze week te lezen dat een leerling een lerares heeft geneukt, maar dat schiet ook niet op als je vooruit wilt.quote:
Uiteraard in een bepaalde taal uit het verre oosten.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hopelijk komt er ooit een film uit. Getiteld 'Der Untergang'.
Koreaans?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Uiteraard in een bepaalde taal uit het verre oosten.
Wie denk je wel niet dat je bent? Nog steeds gestopt met roken?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hey jojoortje.Leuk dat je er weer eens bent.
Pics van je tieten.
Uiteraard.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent? Nog steeds gestopt met roken?
Hoi.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie denk je wel niet dat je bent? Nog steeds gestopt met roken?
Kapoquote:Op zondag 4 januari 2015 22:00 schreef kapiteintje het volgende:
Het zal me serieus een worst wezen, ik kom hier toch amper meer. Vroeger, in de cowboytijden kon je je nog wel eens goed vermaken. Dan kreeg je van de wonderdokter zo'n heerlijk dexadrientje en dan ging je heel de avond als de brandweer weetjewel. Tegenwoordig is dat wel anders, dan moet je na het vlekkeloos passen van een bal al in een buisje plassen.
Ja zeker. Maarja Kapo moest werrekuh for da cheld.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey kerel, jammer dat jullie al weg waren vrijdag.
Ik was er ook pas tegen achten.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zeker. Maarja Kapo moest werrekuh for da cheld.
Polen steken altijd en dan niet alleen op het aspergeveld.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De foto hierboven is ook een redelijke hint.
quote:
Ze schieten vooral en dan niet alleen op het voetbalveld.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Polen steken altijd en dan niet alleen op het aspergeveld.
Frigo? Maffe belg...quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf lagen parketlak erop. Over een maand een vierde frigo ernaast en dan zijn we helemaal in business
Tof manquote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf lagen parketlak erop. Over een maand een vierde frigo ernaast en dan zijn we helemaal in business
Is dat een ijskast?quote:
Burgerventje blijf je ook he.quote:
Mooi dingetje man. En gelukkig ook geen hippe schijtkleuren.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja fit as hell.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer helemaal hersteld van jouw enkelblessure?
Lekker ouderwets gebeitst. Wel een tint lichter dan dat ie was. Vonden we modernerquote:Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi dingetje man. En gelukkig ook geen hippe schijtkleuren.
Mijn volk? Studenten behoren ook ijskast te zeggen, anders horen ze er niet bij. Bij ons in de familie heet de koelkast ook gewoon ijskast.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Ik zei altijd ijskast en werd dan door jouw volk uitgelachen...
Ziet er echt mooi uit. Nu nog fatsoenlijke rumquote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker ouderwets gebeitst. Wel een tint lichter dan dat ie was. Vonden we moderner
Een ijskast is een geļsoleerde kast waarin je blokken ijs legt om de producten koel te houden. Zo'n ding namen we mee op de camping, maar dat zeg je toch niet tegen een koelkast die actief gekoeld wordt?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn volk? Studenten behoren ook ijskast te zeggen, anders horen ze er niet bij. Bij ons in de familie heet de koelkast ook gewoon ijskast.
Mensen van een behoorlijk kom af zeggen ook gewoon ijskast. Net als wc, taartje of motten.quote:
Zeker.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, dus druk aan het trainen voor het WK.
Vanaf dit jaar Juni ben ik verantwoordelijk voor het inkopen.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit. Nu nog fatsoenlijke rum
Ja, op je rug liggen kost niet veel moeite.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent zelf een koelkast.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Een ijskast is een geļsoleerde kast waarin je blokken ijs legt om de producten koel te houden. Zo'n ding namen we mee op de camping, maar dat zeg je toch niet tegen een koelkast die actief gekoeld wordt?
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, op je rug liggen kost niet veel moeite.
HueueueueueueueueueueIs je humor nou nog niet verbeterd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Nope. Sorryquote:Op zondag 4 januari 2015 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is je humor nou nog niet verbeterd?
quote:
Spaanse Liga heeft me 50 euro gekost vandaag. De "zekerheidjes" Real/Barēa & Espańol lieten me alle 3 in de steekquote:Op zondag 4 januari 2015 22:37 schreef napoleonfour het volgende:
haha barcelona kan weer niet winnen van real soc.
dat is ook belgischquote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef DonRaja het volgende:
Krijg de foto niet geupload. Zal voor morgen zijn.
Dat Valenciagoden gingen winnen van real had ik je zo kunnen vertellen. Barcelona heeft het standaard lastig bij sociedad en vooral zonder de kindjes messi en neemaar.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spaanse Liga heeft me 50 euro gekost vandaag. De "zekerheidjes" Real/Barēa & Espańol lieten me alle 3 in de steek
Sowieso wel apart dat je bij 3 wedstrijden in een weekend in dezelfde populaire competitie het beter denkt te weten dan de bookies.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat Valenciagoden gingen winnen van real had ik je zo kunnen vertellen. Barcelona heeft het standaard lastig bij sociedad en vooral zonder de kindjes messi en neemaar.
de uitdrukkingquote:Op zondag 4 januari 2015 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uitstellen naar morgen is sowieso Surinaams...
[ afbeelding ]
Ik zie maar twee wedstrijden..quote:Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Sowieso wel apart dat je bij 3 wedstrijden in een weekend in dezelfde populaire competitie het beter denkt te weten dan de bookies.
Ik heb het geen een keer over espanyol gehad.quote:
Vlaamse tvquote:Op zondag 4 januari 2015 22:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet het brada... maar ik woon en werk in Belgenland. Wat is jouw excuus?
Nice.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uitstellen naar morgen is sowieso Surinaams...
[ afbeelding ]
Heb je de geheime ingrediėnten al ontdektquote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nice.
Ik ben sinds kort gek op likeur 43
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |