Ik vind het maar overdreven.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel leuk met zo'n groot bord.
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een no nonsens bordspellen man.
Zeg dat dan, ongepeperde oliebol.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De spanning zit 'm natuurlijk in het feit dat ik zometeen weer ga kijken en het dus een verassing is of de zaak nog steeds vol staat, domme eend.
Ik kan de spanning niet meer aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zit hier in spanning af te wachten wat kapi zijn favoriete bordspel is.
Dammen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:03 schreef GGMM het volgende:
Ik zit hier in spanning af te wachten wat kapi zijn favoriete bordspel is.
De laatste keer dat ik dat speelde hoorde Twente nog bij Duitsland.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Risk, da's nog eens een mooi bordspel
Noem dan Stratego.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Risk, da's nog eens een mooi bordspel
Saaie shit inderdaadquote:Op zondag 4 januari 2015 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik kijk live naar Arsenal - Hull. Niks te merken van een FA Cup sfeertje. Gezapig.
Ik hoor altijd van die mooie verhalen hier over de Premier League, nu heb ik FOX en is alles wat ik zie is matig.quote:
ben te pussy om geld op anderson te zettenquote:
Heb 5 euro staan op Gary. #highrollerquote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben te pussy om geld op anderson te zetten
ik ben geen man van mn woord
Wanneer?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:05 schreef Insomnia_ het volgende:
verheug je je al op premier league in nederland stinho
Sta je op winst?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ELKE wedstrijd voorspelt van het darten dit WK
TUTUTUTUTU TUTUTUT TUTUTU TUTquote:Op zondag 4 januari 2015 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
FOK meet dan en bier hijsen en chase the sun meeschreeuwen
Buurthuis Stevenshofquote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd waar ze het willen houden.
Ziggodome, Ahoy, Wie zal het zegge
Ziggodome is wel kanjergroot voor dartsquote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd waar ze het willen houden.
Ziggodome, Ahoy, Wie zal het zegge
Kan best, al is het wel Nederland.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ziggodome is wel kanjergroot voor darts
Ja, krijg het maar volquote:Op zondag 4 januari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan best, al is het wel Nederland.
In Engeland hebben ze het ook in grote zalen gehouden. O2 Arena @ Londen, Liverpool, Dublin o.a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |