Frigo? Maffe belg...quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf lagen parketlak erop. Over een maand een vierde frigo ernaast en dan zijn we helemaal in business
Tof manquote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vijf lagen parketlak erop. Over een maand een vierde frigo ernaast en dan zijn we helemaal in business
Is dat een ijskast?quote:
Burgerventje blijf je ook he.quote:
Mooi dingetje man. En gelukkig ook geen hippe schijtkleuren.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:22 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja fit as hell.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Weer helemaal hersteld van jouw enkelblessure?
Lekker ouderwets gebeitst. Wel een tint lichter dan dat ie was. Vonden we modernerquote:Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Mooi dingetje man. En gelukkig ook geen hippe schijtkleuren.
Mijn volk? Studenten behoren ook ijskast te zeggen, anders horen ze er niet bij. Bij ons in de familie heet de koelkast ook gewoon ijskast.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Huh? Ik zei altijd ijskast en werd dan door jouw volk uitgelachen...
Ziet er echt mooi uit. Nu nog fatsoenlijke rumquote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Lekker ouderwets gebeitst. Wel een tint lichter dan dat ie was. Vonden we moderner
Een ijskast is een geïsoleerde kast waarin je blokken ijs legt om de producten koel te houden. Zo'n ding namen we mee op de camping, maar dat zeg je toch niet tegen een koelkast die actief gekoeld wordt?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn volk? Studenten behoren ook ijskast te zeggen, anders horen ze er niet bij. Bij ons in de familie heet de koelkast ook gewoon ijskast.
Mensen van een behoorlijk kom af zeggen ook gewoon ijskast. Net als wc, taartje of motten.quote:
Zeker.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, dus druk aan het trainen voor het WK.
Vanaf dit jaar Juni ben ik verantwoordelijk voor het inkopen.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ziet er echt mooi uit. Nu nog fatsoenlijke rum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |