ik ben freelancer, ik doe alles voor iedereenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gevraagd, en heb je naam ook vaker langs zien komen, maar wat jij nu precies waar en voor wie doet weet ik nog steeds niet
How can that??quote:Op zondag 4 januari 2015 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)9177/?type=1&theater
Hamer heel kapot
Voldoende monteurs die wel willen helpen als ze alles goed voorbereiden en de onderdelen moet het te doen zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Daarom zeg ik: het is al heel wat als ze 'm naar binnen kunnen slepen. En als je daar dan een berg sleutelaars hebt staan kun je een poging wagen in een nacht, maar de kansen zijn nihil natuurlijk.
Datquote:
Het dakar zou eerst gvd 23:10 beginnen toch? Dat opnemen van KPN klopt natuurlijk nu ook al helemaal niet meer...quote:
Alleen bij 6-6 en 2-2 in legs.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
eens. Vertel me asjeblieft dat het niet ook nog minstens 2 sets verschil moet zijn?
kan nog wel even duren..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:38 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb amper verstand van darten maar hoe lang gaat het ongeveer nog duren?
Is live dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gids zegt toch echt 23:30... kutdarten...
Dus? Het hoort gewoon op tijd afgelopen te zijn, en darten is nou niet echt een sport dat heel snel uitloopt.quote:
Dus, sportwedstrijden lopen uit kijk maar naar eurosport.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Het hoort gewoon op tijd afgelopen te zijn, en darten is nou niet echt een sport dat heel snel uitloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |