quote:Op zondag 4 januari 2015 16:40 schreef DieselTank het volgende:
Is er geen argentijnse website waar amateurbeelden verzameld worden? Of zie ik hier een gat in de markt?
ja er is youtube om upteloaden en twitter om het te verdelen maar je moet volgens mij maar net opgemerkt worden en daarna komt het sneeuwbal effect. iets wat toch al snel een dag duurt.
quote:Natascha Kayser @Mpresss
Volgen
Humphrey Senn van Basel meldt dat hij NIET is gevallen, helemaal ok is en bijna in het bivak is. #goednieuws #gelukkig
twitter:rallyraidnieuws twitterde op zondag 04-01-2015 om 18:14:5218:14 Trucks ss1 CP2:1 Van Vliet 37'072 Stacey 0'163 Kolomy 0'204 Nikolaev5 Loprais6 De Rooy7 Mardeev8 Karginov#Dakar reageer retweet
Ja ik wist niet dat mensen zo irritant konden zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 18:20 schreef tralalala het volgende:
Welke idioot van RTL heeft verzonnen om Kamphues bij het presentatieteam te halen?Walgelijk mannetje.
Zal wel heel erg schrikken zijn ja... Wil er niet aan denkenquote:Op zondag 4 januari 2015 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Het zal je vader of partner maar zijn die ten onrechte hersenletsel toebedeeld krijgt van de Dakar site
Waardeloze berichtgeving inderdaad!quote:Op zondag 4 januari 2015 18:53 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Zal wel heel erg schrikken zijn ja... Wil er niet aan denken
Dat zei niemandquote:Op zondag 4 januari 2015 18:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Het zal je vader of partner maar zijn die ten onrechte hersenletsel toebedeeld krijgt van de Dakar site
quote:
twitter:Mpresss twitterde op zondag 04-01-2015 om 18:57:12@frankweeink Nee. Die zijn zich rot geschrokken. reageer retweet
Waar hebben ze het over hersenletsel?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]twitter:Mpresss twitterde op zondag 04-01-2015 om 18:57:12@frankweeink Nee. Die zijn zich rot geschrokken. reageer retweet
Eensquote:Op zondag 4 januari 2015 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Ze hebben 1 uur gereden van een paar 1000Km. Hoe kun je nu al oordelen over tegenvallen
"traumatic brain injury"quote:Op zondag 4 januari 2015 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar hebben ze het over hersenletsel?
ASO site meldde Traumatic Brain Injuryquote:Op zondag 4 januari 2015 19:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Waar hebben ze het over hersenletsel?
Dat ging over de verslaggever die dat bericht verzon denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
ASO site meldde Traumatic Brain Injury
Op de FP is ie voor de schrijvers van de artikelen een stuk beterquote:Op zondag 4 januari 2015 18:16 schreef Alexxxxx het volgende:
wat een matige tweet-invoeg-dinges hier op fok
quote:Reactie Gerard de Rooy: "Snelle special. Na 60 kilometer zat ik al in het stof van Karginov. Geen mogelijkheid om te passeren. Hij was te traag! De verschillen in de top tien zijn klein. Ik ben tevreden op deze eerste dag. Morgen vol in de aanval!"
De rest is zowel Gerard als Karginov wel gepasseerd.quote:
Die van Genugtens kunnen er wat van.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
Voorlopig is Stacey het snelst, maar Ton v Genugten moet nog starten dus er kan nog van alles gebeuren.
nee, ze waren wel de eerste twee trucks over de streep.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De rest is zowel Gerard als Karginov wel gepasseerd.
Ok, dan heb ik in korte tijd al 2 onwaarheden gezegdquote:Op zondag 4 januari 2015 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze waren wel de eerste twee trucks over de streep.
Ik kan ze misschien wel even proberen... Maar moet dan eerst sony vegas downloaden..... arghhhquote:Op zondag 4 januari 2015 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er sigaarsnor blog die de RTL dakar uitzendingen op internet zet voor de mensen in het buitenland?
ik zou solliciteren bij RTLquote:Op zondag 4 januari 2015 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik in korte tijd al 2 onwaarheden gezegd
Ach een beetje Dakar flashbacks voor het Darten; primaquote:Op zondag 4 januari 2015 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dit voor zendtijdvulling? Drie keer op rij dezelfde beelden van dezelfde crash laten zien
Smink had de carburateur van zijn peugeotje 205 bij?twitter:SminkRallysport twitterde op zondag 04-01-2015 om 20:15:49Peter Stijkel: Slangetje van de carburateur was losgeschoten. Hebben onderweg water moeten regelen bij locals. #Dakar #Dakar2015 reageer retweet
nee de aggregaat voor het koffiezetapparaat en de vetpanquote:Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Smink had de carburateur van zijn peugeotje 205 bij?twitter:SminkRallysport twitterde op zondag 04-01-2015 om 20:15:49Peter Stijkel: Slangetje van de carburateur was losgeschoten. Hebben onderweg water moeten regelen bij locals. #Dakar #Dakar2015 reageer retweet
Vergeten de veerpennen er in te zetten rondom?quote:Bericht van het Ritchie Hamer Dakar team: De truck staat 70 kilometer voor het laatste WP stil in een geul met de assen er onder weg. De servicetruc is onderweg, maar het lijkt er op dat de truck niet te slepen is.
hey die heb je van mij, ik was de k bij servicetruck vergetenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vergeten de veerpennen er in te zetten rondom?
Gekopieerd van de feed van rallymaniacsquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey die heb je van mij, ik was de k bij servicetruck vergeten![]()
Ben alleen nog op zoek naar Van Lankveld in de snelle service truck voor de Coronels. En wachten op een officieel bericht van het uitvallen van Roma. En kijken hij ze bij hamer de assen er weer onder plakken
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gekopieerd van de feed van rallymaniacs
Ik heb het al zo vaak gevraagd, en heb je naam ook vaker langs zien komen, maar wat jij nu precies waar en voor wie doet weet ik nog steeds nietquote:
ik ben freelancer, ik doe alles voor iedereenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb het al zo vaak gevraagd, en heb je naam ook vaker langs zien komen, maar wat jij nu precies waar en voor wie doet weet ik nog steeds niet
How can that??quote:Op zondag 4 januari 2015 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)9177/?type=1&theater
Hamer heel kapot
Voldoende monteurs die wel willen helpen als ze alles goed voorbereiden en de onderdelen moet het te doen zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
Daarom zeg ik: het is al heel wat als ze 'm naar binnen kunnen slepen. En als je daar dan een berg sleutelaars hebt staan kun je een poging wagen in een nacht, maar de kansen zijn nihil natuurlijk.
Datquote:
Het dakar zou eerst gvd 23:10 beginnen toch? Dat opnemen van KPN klopt natuurlijk nu ook al helemaal niet meer...quote:
Alleen bij 6-6 en 2-2 in legs.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
eens. Vertel me asjeblieft dat het niet ook nog minstens 2 sets verschil moet zijn?
kan nog wel even duren..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:38 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb amper verstand van darten maar hoe lang gaat het ongeveer nog duren?
Is live dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gids zegt toch echt 23:30... kutdarten...
Dus? Het hoort gewoon op tijd afgelopen te zijn, en darten is nou niet echt een sport dat heel snel uitloopt.quote:
Dus, sportwedstrijden lopen uit kijk maar naar eurosport.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus? Het hoort gewoon op tijd afgelopen te zijn, en darten is nou niet echt een sport dat heel snel uitloopt.
Ik kan me amper inbeelden hoe darten uit kan lopen...quote:Op zondag 4 januari 2015 23:50 schreef dl3b het volgende:
[..]
Dus, sportwedstrijden lopen uit kijk maar naar eurosport.
Deal with it.
zet rtl7 aan en ziequote:Op zondag 4 januari 2015 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me amper inbeelden hoe darten uit kan lopen...
waar zit je naar te kijken dan?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me amper inbeelden hoe darten uit kan lopen...
Ik draag niet van die truttige 'state of arm' bloesjesquote:
en jij draagt je helm op je hoofd ipv onder je bloes toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 00:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik draag niet van die truttige 'state of arm' bloesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |