quote:Reactie Gerard de Rooy: "Snelle special. Na 60 kilometer zat ik al in het stof van Karginov. Geen mogelijkheid om te passeren. Hij was te traag! De verschillen in de top tien zijn klein. Ik ben tevreden op deze eerste dag. Morgen vol in de aanval!"
De rest is zowel Gerard als Karginov wel gepasseerd.quote:
Die van Genugtens kunnen er wat van.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
Voorlopig is Stacey het snelst, maar Ton v Genugten moet nog starten dus er kan nog van alles gebeuren.
nee, ze waren wel de eerste twee trucks over de streep.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De rest is zowel Gerard als Karginov wel gepasseerd.
Ok, dan heb ik in korte tijd al 2 onwaarheden gezegdquote:Op zondag 4 januari 2015 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze waren wel de eerste twee trucks over de streep.
Ik kan ze misschien wel even proberen... Maar moet dan eerst sony vegas downloaden..... arghhhquote:Op zondag 4 januari 2015 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er sigaarsnor blog die de RTL dakar uitzendingen op internet zet voor de mensen in het buitenland?
ik zou solliciteren bij RTLquote:Op zondag 4 januari 2015 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ok, dan heb ik in korte tijd al 2 onwaarheden gezegd
Ach een beetje Dakar flashbacks voor het Darten; primaquote:Op zondag 4 januari 2015 20:12 schreef Dekatria het volgende:
Wat is dit voor zendtijdvulling? Drie keer op rij dezelfde beelden van dezelfde crash laten zien
Smink had de carburateur van zijn peugeotje 205 bij?twitter:SminkRallysport twitterde op zondag 04-01-2015 om 20:15:49Peter Stijkel: Slangetje van de carburateur was losgeschoten. Hebben onderweg water moeten regelen bij locals. #Dakar #Dakar2015 reageer retweet
nee de aggregaat voor het koffiezetapparaat en de vetpanquote:Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef Barcaconia het volgende:
Smink had de carburateur van zijn peugeotje 205 bij?twitter:SminkRallysport twitterde op zondag 04-01-2015 om 20:15:49Peter Stijkel: Slangetje van de carburateur was losgeschoten. Hebben onderweg water moeten regelen bij locals. #Dakar #Dakar2015 reageer retweet
Vergeten de veerpennen er in te zetten rondom?quote:Bericht van het Ritchie Hamer Dakar team: De truck staat 70 kilometer voor het laatste WP stil in een geul met de assen er onder weg. De servicetruc is onderweg, maar het lijkt er op dat de truck niet te slepen is.
hey die heb je van mij, ik was de k bij servicetruck vergetenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vergeten de veerpennen er in te zetten rondom?
Gekopieerd van de feed van rallymaniacsquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey die heb je van mij, ik was de k bij servicetruck vergeten![]()
Ben alleen nog op zoek naar Van Lankveld in de snelle service truck voor de Coronels. En wachten op een officieel bericht van het uitvallen van Roma. En kijken hij ze bij hamer de assen er weer onder plakken
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gekopieerd van de feed van rallymaniacs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |