Hij kwam op met eye of the tiger op skyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef PinkLow het volgende:
Missen we nu de halve opkomst van Barney omdat rtl7 liever een interview met Anderson uitzendt jammer de bammer
Die waren er ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn meer sportmods, daar ben jij er geen van.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was er de hele avond niet
Ik moest de orde weer bewaren en nu kom je zeuren.
3 keer dubbel 18 voor 4-3 gemist, daarna nog 2 keer dubbel 8 voor 4-4 en toen was het overquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef Caland het volgende:
Neee maar echt. Hoe kan die kankerkale verloren hebben
Jij wordt al agressief als je een mug ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word weer agressief als ik dit zie.
Gaan je vuisten van jeuken hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word weer agressief als ik dit zie.
Ik geloof dat ik die niet gezien heb.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:11 schreef Oliver23 het volgende:
Eye of the Tiger, de pens van een olifant
ik zou dit maar even achter neerleggenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Phil Taylorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
THE RECORDBREAKING HISTORY MAKING SIXTEEN TIME CHAMPION OF THE WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORLD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |