quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Stefan Stasse: "De volgende kandidaat heet Marloes!"
Kandidaat aan telefoon: "Marlies!"
S: "Godsamme, gaat lekker met die namen. Hier staat Marloes."
S: "Maar de achternaam Braad is wél goed toch? Marlies Braad?"
K: "Nee, het is Brand. Marlies Brand."
S: "Goddomme! Nou, even opnieuw dan maar."
S: "De volgende kandidaat heet Marlies Brand!"
Faal.
lol
Brain May toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, op 3fm vragen ze naar de drummer van de Beatles.
Weten jullie wie dat is?
Ringoquote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wie dat is?
Humbertoquote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wie dat is?
Ah, daar lag het probleemquote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie het ook was, het gerucht gaat dat hij bij opnames altijd naakt was. En daarom ook altijd drie drumstokjes had. Kon ie niet goed mee overweg.
Had hij een baard?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie het ook was, het gerucht gaat dat hij bij opnames altijd naakt was. En daarom ook altijd drie drumstokjes had. Kon ie niet goed mee overweg.
Alleen aan de onderkant.quote:
Het ijzer smeden als het heet is. Het moet natuurlijk het nieuwe Avond worden.quote:
Gewoon de hele reeks teruglezenquote:Op maandag 5 januari 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, ik lees nooit Top2000topics waar ik niet bij was terug, maar ik denk dat ik het begin van de baardgrappen toch eens moet gaan lezen.
Tja, het is niet alsof ik een leven heb natuurlijkquote:Op maandag 5 januari 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon de hele reeks teruglezen
leven is overgewaardeerdquote:Op maandag 5 januari 2015 23:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tja, het is niet alsof ik een leven heb natuurlijk
Het gekke is dat ik het nummer eerder niet hoorde op radio2, ik ken het echt via mijn zusje, maar misschien heb ik gewoon geluk gehad met het ontwijken.quote:
Laten we het daar maar op houden. Mazzelaar!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het gekke is dat ik het nummer eerder niet hoorde op radio2, ik ken het echt via mijn zusje, maar misschien heb ik gewoon geluk gehad met het ontwijken.
Die Jasper is wel okequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:07 schreef wolfrolf het volgende:
Oh wel.
Zeker een andere studio ofzeuw.
Oh well boeiend ook. Het is Jasper de dinges
Is al jaren, non-stop muziek 's nachts. Sinds kort dus niet meer tussen 04-06.00 uur, daar hebben ze nu ook een DJ, maar eerst was dat ook nonstop.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:27 schreef Evertjan het volgende:
wist helemaal niet dat Radio 2 Nonstop uitzend tussen 01.00-04.00 in de nacht
Mooi plaatje broerquote:
Sowieso is de muziek in de avond veel beter merk ik al. s'middags is het vaak niet al te veel. Heel veel bagger, behalve de roodshow, die is wel aardig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh man, wat een fijne muziek wordt er vanavond gedraaid. Nu Elliott![]()
Aan De Slag lijkt tot nog toe ook een verbetering op de Gouden Uren, qua muziek.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is de muziek in de avond veel beter merk ik al. s'middags is het vaak niet al te veel. Heel veel bagger, behalve de roodshow, die is wel aardig.
Bart Arensgodquote:Op donderdag 8 januari 2015 11:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Aan De Slag lijkt tot nog toe ook een verbetering op de Gouden Uren, qua muziek.
XD goed grapje bakkertquote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat het vandaag de verjaardag van Elvis
Maar Elvis er helaas niet meer.quote:Op donderdag 8 januari 2015 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik geloof dat het vandaag de verjaardag van Elvis
Heeft plaatsgemaakt voor een debiele BPM-reclame van Peugeot.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:23 schreef Doedezemaar het volgende:
De Roodshow viert vandaag de verjaardagen van Elvis en David Bowie, nice. Die Bart Arens is in de ochtend zo veel fijner dan Daniël Dekker, al is daar natuurlijk niet zo heel veel voor nodig.
Ik hoor trouwens de reclame voor de Panda helemaal niet meer.
Succes!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek mij een week lang terug van de foks.
Toedels
Zaterdagmiddag ben ik er wel nog even trouwensquote:
Succes met de studie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek mij een week lang terug van de foks.
Toedels
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gloeiende, gloeiende... Zet ik net radio2 aan omdat ik niet kan slapen, komen de Eagles met dat zeiknummer.
You can check out anytime, but you can never leave....
Gelukkig nieuwjaar dan maar mensen
Van Queen, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gloeiende, gloeiende... Zet ik net radio2 aan omdat ik niet kan slapen, komen de Eagles met dat zeiknummer.
You can check out anytime, but you can never leave....
Gelukkig nieuwjaar dan maar mensen
Nee, Brian doet niet May.quote:
Ja, iemand in de reeks vertelde ook dat ze in haar keuken een of ander apparaat had staan waar ze die zender op luisterde, maar wie dat nou was? Een van de redheads volgens mij, Cee of MaJo. En Yes, mijn hersenenen zijn nog steeds in de war van dat ene nummer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:25 schreef cafca het volgende:
Ik kwam overigens tussen mijn internetradiostations de zender "NPO radio2 top2000-classic hits" tegen.
Dus als je wilt, kun je het heel jaar door ouwelullenmuziek luisteren. Heb hem even opgezet, totdat Yes langskwam. Dat soort muziek is best leuk, één keer per jaar.
absoluut!quote:
Ik kijk schaatsen en daarna in de auto iets van 20 minuten luisteren, net als op de terugweg, dus weinig radio 2 voor mij vandaag. Maar na vannacht ben ik er ook wel weer even klaar mee, na de Eagles kwamen nog Avici en de 3Js met Ellen ten Damme ( heb met behulp van Google met een stukje tekst opgezocht wat het nou was).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoals gezegd, zaterdag kom ik nog even langs.
prima zaterdagmiddag namelijk
Wat voor schaatsen is er? EK Allround?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk schaatsen en daarna in de auto iets van 20 minuten luisteren, net als op de terugweg, dus weinig radio 2 voor mij vandaag. Maar na vannacht ben ik er ook wel weer even klaar mee, na de Eagles kwamen nog Avici en de 3Js met Ellen ten Damme ( heb met behulp van Google met een stukje tekst opgezocht wat het nou was).
Ja, EK allround. Ik kan vandaag en morgen de korte afstanden kijken. Vroeger volgde ik het fanatiek. Beetje besmet door mijn vader, die schreef de tijden mee. Jan Bols was zijn klasgenoot.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat voor schaatsen is er? EK Allround?
Ik volg het helemaal niet meer. Geen tijd voor.
klonk prima inderdaad!quote:
Wat heb je opeens voor drukte dan? Tentamens?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat voor schaatsen is er? EK Allround?
Ik volg het helemaal niet meer. Geen tijd voor.
Ja en literatuurscriptie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je opeens voor drukte dan? Tentamens?
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, eens luisteren naar Stenders.
ja, die Rob zou er zijn vak van moeten maken..quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karma Police
Fijne radioshow dit.
Die radio gaat vaker aan hier jaquote:
En over 346 dagen en drie kwartier gaat hij alweer van start!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah joh, we mogen al bijna weer stemmen voor de Top2000.
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah joh, we mogen al bijna weer stemmen voor de Top2000.
Over 44 weken mogen we alweer stemmenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En over 346 dagen en drie kwartier gaat hij alweer van start!
Of Claudia.quote:
En zullen er tientallen nummers in komen die nu nog niet eens uitgebracht zijn, ook van artiesten die we nu nog niet eens kennen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over 44 weken mogen we alweer stemmen
ja, die heb ik ook gehoordquote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:32 schreef cafca het volgende:
Heb nu overigens de gewone radio2 aanstaan. Komt Totobostonforeignerjourneyreospeedwagon langs, met Africa
Tja, ik weet het niet. Volgens mij ben ik na de top2000 een beetje radio2-moe ofzo. Ik heb regelmatig het idee dat ik nog steeds top2000 zit te luisteren als ik die zender aanzet....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook gehoord![]()
was een leuke radiomiddag afgelopen zaterdag.
met deze snelheid zijn er wel een paar topics vol voor die tijdquote:Op maandag 12 januari 2015 11:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En over 346 dagen en drie kwartier gaat hij alweer van start!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |