Ik zou willen dat ik er tijd voor hadquote:Op maandag 5 januari 2015 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens aan de Top2000 à gogo's beginnen.
Blugh, zwart gat
Ik ben er net aan begonnen dit weekend. De eerste paar waren wel aardig.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens aan de Top2000 à gogo's beginnen.
Blugh, zwart gat
Wie?quote:Op maandag 5 januari 2015 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou jaaa, die kerel herkende het intro van Message to my girl niet
Ik heb meer interesse in de nachtelijke faaluren van de afkickdagenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6146-top-2000-terugluisteren.html
Top2000 terugluisteren YOLO
Ik heb interesse in de gehele afkickdagenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb meer interesse in de nachtelijke faaluren van de afkickdagen
Eightiesfeestjequote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de gehele afkickdagen
Ongelofelijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou jaaa, die kerel herkende het intro van Message to my girl niet
Ik herken m zelfs al voordat de piano begintquote:
die 4x dat ik er overdag naartoe zapte vond ik het ruk, die afkickdagen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb meer interesse in de nachtelijke faaluren van de afkickdagen
Stefan is zelf ook wel heel erg van het losjes presenteren, bij de Top2000 toen maakte hij er echt een rommeltje van en zat hij volgens mij ook aardig aan de wijn en deed zelf niks qua techniek. Ik kan zijn programma wel heel erg waarderen, hoor het regelmatig in de auto op de terugweg van mijn werk. En dat terwijl ik niet zo van praatradio ben, maar het sfeertje is goed.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Stefan Stasse: "De volgende kandidaat heet Marloes!"
Kandidaat aan telefoon: "Marlies!"
S: "Godsamme, gaat lekker met die namen. Hier staat Marloes."
S: "Maar de achternaam Braad is wél goed toch? Marlies Braad?"
K: "Nee, het is Brand. Marlies Brand."
S: "Goddomme! Nou, even opnieuw dan maar."
S: "De volgende kandidaat heet Marlies Brand!"
Faal.
lol
Liever Stasse dan een Haandrikman of de Heer. Maakte ook wel foutjes maar ik vond het wel grappig.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stefan is zelf ook wel heel erg van het losjes presenteren, bij de Top2000 toen maakte hij er echt een rommeltje van en zat hij volgens mij ook aardig aan de wijn en deed zelf niks qua techniek. Ik kan zijn programma wel heel erg waarderen, hoor het regelmatig in de auto op de terugweg van mijn werk. En dat terwijl ik niet zo van praatradio ben, maar het sfeertje is goed.
Ik heb er heel veel van geluisterd, was over het algemeen heerlijk, maar wel wat ontzettende inkakmomenten.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
die 4x dat ik er overdag naartoe zapte vond ik het ruk, die afkickdagen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Stefan Stasse: "De volgende kandidaat heet Marloes!"
Kandidaat aan telefoon: "Marlies!"
S: "Godsamme, gaat lekker met die namen. Hier staat Marloes."
S: "Maar de achternaam Braad is wél goed toch? Marlies Braad?"
K: "Nee, het is Brand. Marlies Brand."
S: "Goddomme! Nou, even opnieuw dan maar."
S: "De volgende kandidaat heet Marlies Brand!"
Faal.
lol
Brain May toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, op 3fm vragen ze naar de drummer van de Beatles.
Weten jullie wie dat is?
Ringoquote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wie dat is?
Humbertoquote:Op maandag 5 januari 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weten jullie wie dat is?
Ah, daar lag het probleemquote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie het ook was, het gerucht gaat dat hij bij opnames altijd naakt was. En daarom ook altijd drie drumstokjes had. Kon ie niet goed mee overweg.
Had hij een baard?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:36 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie het ook was, het gerucht gaat dat hij bij opnames altijd naakt was. En daarom ook altijd drie drumstokjes had. Kon ie niet goed mee overweg.
Alleen aan de onderkant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |