SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
Opportuun topic ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt, MvG is alweer afgeschreven hier
Als die wint, dan komt het door de doping. Klaar uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Ga je ij de halve finale eruit tegen een halfziende kiespijnhebbende Schot
Dan kan hij tenminste nog de tegeltjes 180 graden draaienquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Sked het volgende:
Misschien moet Van Gerwen toch maar gewoon tegelzetter worden
Is viesdik die met zijn C&A-overhemden altijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet het commentaar maar weer uit want Viesdik gaat alweer vervelend lopen doen.
Allicht niet. Als je patat moet eten ga je echt niet "quote:
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Gerwen wordt boos. Dit komt zijn spel altijd ten goede.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is viesdik die met zijn C&A-overhemden altijd?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je zittend plast zeg je friet.
Niks, 9darter ertegenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef wdn het volgende:
2x12 darter. Doe je weinig tegen, ook als je mag beginnen
Ga nou weg!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Anderson geen leg meer gaat pakken.
Gewoon altijd 9 darters gooien. Dan win je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef wdn het volgende:
2x12 darter. Doe je weinig tegen, ook als je mag beginnen
Hoeveel cent durf je in te zetten dat je gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Anderson geen leg meer gaat pakken.
Ik vind die stemmen altijd op elkaar lijken. Weet nooit nou wie wie is. En ik vraag me ook af wat die vies dikkie vent die gister die blikjes ging filmen nou daar doet.quote:
Die dikke zeug van een Nieuwlaat is diegene die gisteren zo gek deed tijdens die wedstrijd van Van Barneveld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:38 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik vind die stemmen altijd op elkaar lijken. Weet nooit nou wie wie is. En ik vraag me ook af wat die vies dikkie vent die gister die blikjes ging filmen nou daar doet.
Die worden niet back to back gegooidquote:
En dan doet Raybar het licht weer uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, MVG mag het licht weer aan doen begrijp ik?
Doe wat aan je vermogens sarcasme te begrijpen in plaats van slim proberen te doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef RingBewoner het volgende:
Wie zei ook alweer dat het voor MvG een verloren partij was?.
okquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en ik kijken vanaf nu ook.
HOI!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geef gewoon toe dat je het mis had.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Doe wat aan je vermogens sarcasme te begrijpen in plaats van slim proberen te doen.
Daar is ikstampoptacos niet zo goed in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je het mis had.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan doet Raybar het licht weer uit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer, beetje laat, je hebt net een geweldige set gemistquote:
Welkom.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag net nog een mooie 130 finishquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Jammer, beetje laat, je hebt net een geweldige set gemist
Ben benieuwd ja, zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef Monolith het volgende:
Nu allebei dat hoge niveau halen en het wordt een mooi avondje.
ik heb al een krat opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toch! Biertje erbij, knalle bam bam ratatatatata koekoek!
Krekt saquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef Paul het volgende:
Toch knap hoe ze die pijltjes precies krijgen waar ze willen he?
Bier, goed idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toch! Biertje erbij, knalle bam bam ratatatatata koekoek!
Ja hoe doen ze dat hequote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef Paul het volgende:
Toch knap hoe ze die pijltjes precies krijgen waar ze willen he?
Ik had mij voorgenomen om 1 biertje per set te drinken. Echter, men gooit iets sneller dan dat ik bier drinkquote:
Stembanden die trillingen omzetten naar geluid.quote:
Waarom konden die andere 2 dat niet doen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die dikke zeug van een Nieuwlaat is diegene die gisteren zo gek deed tijdens die wedstrijd van Van Barneveld.
Die van Gerwen kan alleen al 20 kilo in zijn gezicht afvallen! HAHAHA!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
Als Gijp hier had gezeten. ."Nee die Michael van Gerwen die kan er heeeleemaal niks van, wordt niks vandaag"
Daarna met zn bek vol tanden
Darts analyserenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
Rot eens op met die kleine kut items en ga analyseren
Michael gooit nu meer tripels dan daarvoor.quote:
We hebben sinds kort een nieuw begrip.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
De analyses van het darts zijn nog het leukste. Werkdarts.
Subtop van de subtop. Gebrek aan onervarenheid.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben sinds kort een nieuw begrip.
De derdepijldarter.
Je snapt 'm dus niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Subtop van de subtop. Gebrek aan onervarenheid.
Zitten jullie samen in de bios ofzo?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Pax.Wat leuk dat je ook kijkt. (ik spreek nu namens johannes en mij)
Hahahahahaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er bestaat wel degelijk een verschil tussen aanvallend en verdedigend darten.
Ah, okéquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik haalde gewoon een paar analyses aan.
Rot op naar het BDO topicquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Jullie missen wel een thriller.
[ afbeelding ]
Waarom zouden we darts in de bios kijken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zitten jullie samen in de bios ofzo?
Ik vind het ook leuk dat jullie nu kijken
laat me raden, hij gooide 60quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag me eens naar mijn broodje!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zitten bij elkaar op schoot!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden we darts in de bios kijken?
Dit vinden zowel johannes als ik nogal een rare vraag.
Deze leg, deze set of deze wedstrijd?quote:
Groot scherm voor de ultieme dartervaringquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden we darts in de bios kijken?
Dit vinden zowel johannes als ik nogal een rare vraag.
Je eet een broodje?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me eens naar mijn broodje!
Smakelijk.quote:
Nee, het gaat om broodjes mits ze lekker zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat dat ook om het darts. Ambrosius en ik vinden dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook wat te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook wat te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook wat te eten.Groeten aan je zwangere struisvogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wat te eten.fattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Heb jij die pic van Mansjesters stokbrood toevallig nog?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groeten aan je zwangere struisvogel.
Is laatst verwijderd van mijn computer tijdens een virus scan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij die pic van Mansjesters stokbrood toevallig nog?
Wat voor smaak?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik eet pussy, maar daar ga ik geen foto van posten.
Neuh, volgens mij is het echt.quote:
Wat jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is laatst verwijderd van mijn computer tijdens een virus scan.
Ah, het zit diep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens Geo4kant moet je nu je TV uitzetten
en veel en veel meer overwinningen voor de anderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een dartsklassieker, soort ajax-feyenoord maar dan met wat meer gewicht.
Volgens mij is Ted wat kilootjes kwijt.quote:
Dé dartsklassieker Stijn!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hype rond Van Barneveld - Taylor
Gespeeld dit. Wordt niks meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |