SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015
Opportuun topic ditquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt, MvG is alweer afgeschreven hier
Als die wint, dan komt het door de doping. Klaar uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:34 schreef Badr_Harry het volgende:
Ga je ij de halve finale eruit tegen een halfziende kiespijnhebbende Schot
Dan kan hij tenminste nog de tegeltjes 180 graden draaienquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Sked het volgende:
Misschien moet Van Gerwen toch maar gewoon tegelzetter worden
Is viesdik die met zijn C&A-overhemden altijd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet het commentaar maar weer uit want Viesdik gaat alweer vervelend lopen doen.
Allicht niet. Als je patat moet eten ga je echt niet "quote:
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
van Gerwen wordt boos. Dit komt zijn spel altijd ten goede.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:36 schreef Travel. het volgende:
[..]
Is viesdik die met zijn C&A-overhemden altijd?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als je zittend plast zeg je friet.
Niks, 9darter ertegenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef wdn het volgende:
2x12 darter. Doe je weinig tegen, ook als je mag beginnen
Ga nou weg!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Anderson geen leg meer gaat pakken.
Gewoon altijd 9 darters gooien. Dan win je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef wdn het volgende:
2x12 darter. Doe je weinig tegen, ook als je mag beginnen
Hoeveel cent durf je in te zetten dat je gelijk krijgt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Anderson geen leg meer gaat pakken.
Ik vind die stemmen altijd op elkaar lijken. Weet nooit nou wie wie is. En ik vraag me ook af wat die vies dikkie vent die gister die blikjes ging filmen nou daar doet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |