laat me raden, hij gooide 60quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Jullie missen wel een thriller.
[ afbeelding ]
Vraag me eens naar mijn broodje!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Jullie missen wel een thriller.
[ afbeelding ]
Jullie zitten bij elkaar op schoot!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden we darts in de bios kijken?
Dit vinden zowel johannes als ik nogal een rare vraag.
Deze leg, deze set of deze wedstrijd?quote:
Groot scherm voor de ultieme dartervaringquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zouden we darts in de bios kijken?
Dit vinden zowel johannes als ik nogal een rare vraag.
Je eet een broodje?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vraag me eens naar mijn broodje!
Smakelijk.quote:
Nee, het gaat om broodjes mits ze lekker zijnquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat dat ook om het darts. Ambrosius en ik vinden dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb ook wat te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook wat te eten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook wat te eten.Groeten aan je zwangere struisvogel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook wat te eten.fattySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Heb jij die pic van Mansjesters stokbrood toevallig nog?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groeten aan je zwangere struisvogel.
Is laatst verwijderd van mijn computer tijdens een virus scan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij die pic van Mansjesters stokbrood toevallig nog?
Wat voor smaak?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik eet pussy, maar daar ga ik geen foto van posten.
Neuh, volgens mij is het echt.quote:
Wat jammer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is laatst verwijderd van mijn computer tijdens een virus scan.
Ah, het zit diep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens Geo4kant moet je nu je TV uitzetten
en veel en veel meer overwinningen voor de anderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Een dartsklassieker, soort ajax-feyenoord maar dan met wat meer gewicht.
Volgens mij is Ted wat kilootjes kwijt.quote:
Dé dartsklassieker Stijn!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Die hype rond Van Barneveld - Taylor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |