Hi Piet, welkom terug!quote:
Het begint dus niet met een H en eindigt niet met een N.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
DIt was tot nu toe het resultaat ...
Hagrid 3 zwart 1 wit
Lomond 2 wit
Sojoez 3 wit
Houston 2 wit
misschien .o.oe.. ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begint dus niet met een H en eindigt niet met een N.
Ik ook maar ik mag toch al niet meer meedoenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:18 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien .o.oe.. ?
Ik ben hier zoooooooooo slecht in ..
ow... waarom ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook maar ik mag toch al niet meer meedoen
Omdat ik al 2x een naam geraden had die ze ook in gedachten hadden maar niet voor de 1e plaatsquote:
o ja dat,... en dan mag je niet meer meedoen? stomme spelregels dan ...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik al 2x een naam geraden had die ze ook in gedachten hadden maar niet voor de 1e plaats
krijgt 'n ander ook de kans om de hoofdprijs te winnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
o ja dat,... en dan mag je niet meer meedoen? stomme spelregels dan ...
Tuurlijk mag je nog wel meedoen, het moet geen avondvullend programma worden...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef just me het volgende:
[..]
Omdat ik al 2x een naam geraden had die ze ook in gedachten hadden maar niet voor de 1e plaats
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:22 schreef sacha het volgende:
nog steeds 2 letter grepen, geen Engels woord en heeft te maken met Schotland, hint foto van Kuipers?
vertrouw je sjoef niet ?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef sacha het volgende:
is wit wel de goede letter niet de juiste plaats?
quote:
Ik heb alleen maar MM commentaar geplaatst... Kijk naar het plaatje in de OP en trek je conclusiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef sacha het volgende:
daar laat ik me niet over uit anders krijg je weer praatjes hierquote:
Een kale vrouw heeft mijn voorkeur...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
Iemand hier vraagt aan mij wat vrouwen liever hebben...
Een man met haar of een man die kaal is, de vraag is eigenlijk of het iets
uitmaakt...
Griekse neef vraagt dit, want hij wordt kaal![]()
Ik heb gezegd, dat het voor mij persoonlijk niets uitmaakt, wat andere vrouwen vinden
weet ik niet, dus hij vraagt of ik het hier wil vragen..![]()
bij deze gedaan
is grijs de goeie letter maar de verkeerde plaats?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen maar MM commentaar geplaatst... Kijk naar het plaatje in de OP en trek je conclusie
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een kale vrouw heeft mijn voorkeur...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:26 schreef sacha het volgende:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef FANN het volgende:
Iemand hier vraagt aan mij wat vrouwen liever hebben...
Een man met haar of een man die kaal is, de vraag is eigenlijk of het iets
uitmaakt...
Griekse neef vraagt dit, want hij wordt kaal![]()
Ik heb gezegd, dat het voor mij persoonlijk niets uitmaakt, wat andere vrouwen vinden
weet ik niet, dus hij vraagt of ik het hier wil vragen..![]()
bij deze gedaan
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef FANN het volgende:
[..]
is grijs de goeie letter maar de verkeerde plaats?
Dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat vrouwen zeker niet willen zijn mannen die net doen of ze nog haar hebben.
ik heb het gezegd, maar hij wil weten wat je voorkeur is als je iemand voor hetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit.
Mannen die het beetje haar dat ze nog hebben over hun kale plekken kammen
Mastermind, je weet wel, dat spel van het jaar in 1973...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja leg dan eerst de spelregels uit, hoe weet ik dat nou?
Hoe oud is die broer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het gezegd, maar hij wil weten wat je voorkeur is als je iemand voor het
eerst ontmoet...dus we hebben het niet over Donald, die moet je even wegdenken
Ik heb wat dat betreft geen voorkeur, ik kan mannen met en zonder haar aantrekkelijk vinden op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb het gezegd, maar hij wil weten wat je voorkeur is als je iemand voor het
eerst ontmoet...dus we hebben het niet over Donald, die moet je even wegdenken
Dat is precies wat ik heb gezegd en wat hij wilde wetenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft geen voorkeur, ik kan mannen met en zonder haar aantrekkelijk vinden op het eerste gezicht.
Dan leg ik het wel ff uit: Wit is juiste letter op de verkeerde plek en zwart is juiste letter op de juiste plek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja leg dan eerst de spelregels uit, hoe weet ik dat nou?
ah............. dank dank, ik zat hélemaal verkeerd te denkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan leg ik het wel ff uit: Wit is juiste letter op de verkeerde plek en zwart is juiste letter op de juiste plek.
Het zit in de genen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe oud is die broer?
Zeg maar dat een liter olijfolie per dag wonderen doet...
Maar die Griek heeft het antwoord niet begrepen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik heb gezegd en wat hij wilde weten![]()
dus jij hebt de vraag goed begrepen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik heb gezegd en wat hij wilde horen![]()
dus jij hebt die Griek goed begrepen
dus nu moet ik effe opnieuw denken...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
DIt was tot nu toe het resultaat ...
Hagrid 3 zwart 1 wit
Lomond 2 wit
Sojoez 3 wit
Houston 2 wit
Hagrid doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]
dus nu moet ik effe opnieuw denken...
En dat meld je nuquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hagrid doet niet meer mee.
Daarmee is Haggis geraden...
Zijn neef.... nee hij wil geen fotoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar die Griek heeft het antwoord niet begrepen?
Als je even een foto post kan ik het op die manier wel beoordelen
En nu wil 'ie het weer laten groeien vanwege een date in Amsterdam?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek is al jáaaaaaaaaaaaren kaal
Dat heb ik veel eerder gemeld, in het vorige topic al na mutsje d'r goede gok.quote:
Jij snapt het nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu wil 'ie het weer laten groeien vanwege een date in Amsterdam?
Kan je alles even recapituleren dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat heb ik veel eerder gemeld, in het vorige topic al na mutsje d'r goede gok.
Op blijven letten!
Wie snapt het nou niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij snapt het nietik heb het over zijn neeeeeeeeeeeeeeeeef........
hij wilde het gewoon weten ofzo![]()
la maar zitten ik ga denken over de naam van die klote kat van je
Maar jij had het over een broerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie snapt het nou niet?
Die neef is toch ook een Griek en is nu toch in Amsterdam?
hoeveel letters moet die naam zijn eigenlijk, vergeet die griek nou maar anders wordtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie snapt het nou niet?
Die neef is toch ook een Griek en is nu toch in Amsterdam?
En als extra hint André Kuipers.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
Recap:
Lomond 2 wit
Sojoez 3 wit
Houston 2 wit
Hoe moet ik nou weten uit hoeveel letters die naam van de neef van de Griek is die kaal is bestaat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
hoeveel letters moet die naam zijn eigenlijk, vergeet die griek nou maar anders wordt
het te verwarrend voor me
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten uit hoeveel letters die naam van de neef van de Griek is die kaal is bestaat?
Die hint is niet bepaald Engels en toch wel...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als extra hint André Kuipers.
Heb je nog een hint voor ons? Elk kwartier een nieuwe hint? Anders gaat het weken duren.
hou op anders doe ik niet meer meequote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten uit hoeveel letters die naam van de neef van de Griek is die kaal is bestaat?
Is André Kuipers geen hint meer? En is het aantal letters 6?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hint is niet bepaald Engels en toch wel...
Jawel, wel een hint en 6 letters...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is André Kuipers geen hint meer? En is het aantal letters 6?
Helemaal juist.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Recap:
6 letters
Lomond 2 wit
Sojoez 3 wit
Houston 2 wit
Dragon 2 wit
Hints:
André Kuipers
niet bepaald Engels en toch wel...
In combinatie met 2 witte pinnen voor bijv. Lomond?quote:
Ik ben een andere tactiek aan het uitproberenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In combinatie met 2 witte pinnen voor bijv. Lomond?
En Schots?
Maar evengoed toch twee witte pinnen voor Andrej...
Ik ben Fred Oster himself, maar jullie vergeten steeds de helft...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben een andere tactiek aan het uitproberen
En ik dacht dat Schots ook niet meer van toepassing was.
Je bent een wazige spelleider.
Met weer hetzelfde liedjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
UTO FB staat steeds bovenaan in mijn AT.
Hint: droepie was goed geweest voor 1 zwarte en 3 witte pinnen, als je de laatste 'e' er afhaalt...quote:
okéeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hint: droepie was goed geweest voor 1 zwarte en 3 witte pinnen, als je de laatste 'e' er afhaalt...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef FANN het volgende:
[..]
okéeeeeeeeeee
en een zwarte pin is juiste plek juiste letter toch?
en wit is juiste letter verkeerde plek?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan leg ik het wel ff uit: Wit is juiste letter op de verkeerde plek en zwart is juiste letter op de juiste plek.
Je gaf alleen de foto zonder hints.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Hoeveel hints gaf ik bij de foto van Andre?
Dit is een verband met hetgeen je op de foto ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaf alleen de foto zonder hints.
Je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
UTO FB staat steeds bovenaan in mijn AT.
Ik heb meer vertrouwen in Barney dan in MVG.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:29 schreef MadMaster het volgende:
Los jij effe die puzzel op.
Darten wordt toch niks...
Twee lettergrepen, ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Barney dan in MVG.
Heb te snel gescrolled, maar het was toch 2 letergrepen en een o en een u die goed staan?
Als je van Leontien een klinker kocht zette ze hem ook altijd op de juiste plek, dus....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij allemaal al genoemd, dus ik heb er geen meer...
Desmond zou wel een leuke naam zijn aangezien dat andere beest Tutu heet,quote:
Maar blauw is mijn lievelingskleur.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's alleen maar lastig al die extra knopjes.
Leontien deed Rad van Fortuin en dit is MasterMind...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je van Leontien een klinker kocht zette ze hem ook altijd op de juiste plek, dus....
Dank.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leontien deed Rad van Fortuin en dit is MasterMind...
Maar de 'e' krijg je op plek 5...
gofferquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
O, Leontien heeft zitten suffen.
Cosmos is goed voor twee zwarte pinnen en 1 witte pin. Excuus...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
O, Leontien heeft zitten suffen.
Cosmos is goed voor twee zwarte pinnen en 1 witte pin. Excuus...
Yep...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd, het is een kater dus?
Andrewquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén zwarte pin.
Wat als je de naam van de persoon in de hint eens vertaald naar het Engels...
quote:Op zondag 28 december 2014 00:00 schreef MadMaster het volgende:
Trip naar Sittard vandaag is gecanceld trouwens, had geen zin om als sneeuwschuiver te fungeren.
Aanstaande vrijdag gaan we Cooper, zo gaat 'ie heten, bekijken.
De deal is bezegeld door mw. MM...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
En dan te bedenken dat je afgelopen week al verteld dat hij Cooper zou gaan heten
[..]
Ik had geen idee meer...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
En dan te bedenken dat je afgelopen week al verteld dat hij Cooper zou gaan heten
[..]
Echt hčquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:55 schreef MadMaster het volgende:
Zo blijkt in ieder geval dat ik niks last minute verzonnen heb.
Wist je dat nog of kom je er net achter?
Hele zaterdagavond zitten puzzelen om niks anders...![]()
Inderdaad, als het beestje maar een naam heeft.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het maakt weinig uit hoe die heet, luisteren doet ie toch niet.
Als ik Poeki tegen die knollen roep, komen ze ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, als het beestje maar een naam heeft.
Yeehaw!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hč![]()
Ik wist nog dat je dat had gezegd, omdat ik een paar dagen ervoor naar de Gooische Vrouwenfilm was geweest en daarin kwam een pup voor die ook Cooper heette.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scherp!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Sojoez hier staat de e op 5 maar was wit ??? Duidelijker kan het niet ....
Spelleider van lik-me-vestje, als hij dit juist gezegd had hadden we het allang geraden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:01 schreef chufi het volgende:
Sojoez hier staat de e op 5 maar was wit ??? Duidelijker kan het niet ....
Als ik de dames voor slechts 10 minuten bezig had weten te houden, was het ook niet goed geweest...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spelleider van lik-me-vestje, als hij dit juist gezegd had hadden we het allang geraden.
Nee, Twin Peaks vind ik niks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef Kingstown het volgende:
Cooper dus? Twin Peaks fans in huize MM?
BarneyArmy!
oh ohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
Ruik ik een sterke brandlucht ... Denk ik heb toch niets aanstaan?
Op het balkon gekeken en het zag er wat rokerig uit en de sirenes waren onderweg
http://112meldingen.nl/me(...)E131AA1#.VKhnveH0_Qo
De pizzaboer toch niet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:07 schreef chufi het volgende:
Ruik ik een sterke brandlucht ... Denk ik heb toch niets aanstaan?
Op het balkon gekeken en het zag er wat rokerig uit en de sirenes waren onderweg
http://112meldingen.nl/me(...)E131AA1#.VKhnveH0_Qo
Slagerij J vd Ven ?quote:
Ja, maar ook vanavond is er een dramaqueen nodig, dus jij mag dat zijn...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik woon wel op veilige afstand en zie de huizen geeneens
ook leuk maar Cooper de kut kat bekt lekkerderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat 'ie creme kleurig is, hebben we ook nog aan Brulee gedacht...
Voor jullie, ik bestel meestal bij een anderequote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De pizzaboer toch niet?
Dat zou pas echt een ramp zijn.
Voor ons dan..
Welke dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jullie, ik bestel meestal bij een andere
Alles bekt lekker vķķr 'kut kat'...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
ook leuk maar Cooper de kut kat bekt lekkerder
Dank, tis niet je pizzeria, 2 huizen ernaast op de 3equote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar ook vanavond is er een dramaqueen nodig, dus jij mag dat zijn...
Beetje waterschade en we zijn voedselloos.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank, tis niet je pizzeria, 2 huizen ernaast op de 3e
Deze?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de Italiaanse avondwinkel op de Savornin Lohman
als het maar allittereertquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles bekt lekker vķķr 'kut kat'...
Ja die, maar is gewoon een avondverkoop ook.... Dus bier en wijn eventueel verkrijgbaar mede als tabak... Vroeger ging ik er op de zondagmiddag wel eens heen om bier en sigaretten te halen.... Maar tegenwoordig is hier alles op zondag open ... Maar voor een pizza soms wel handigquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze?
http://www.pizzeriailsardo-amsterdam.nl/
Is toch gewoon een pizzeria met wat losse bijprodukten?
Mee eens... Maar die van MM mag niet naar buiten las ik ergens.... Dat is helemaal zielig, want er is daar best wel wat te beleven voor een kat ...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vind huisdieren heel leuk zolang ze maar niet in huis lopen.
Ben er wel eens geweest, wel aardige pizza's...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die, maar is gewoon een avondverkoop ook.... Dus bier en wijn eventueel verkrijgbaar mede als tabak... Vroeger ging ik er op de zondagmiddag wel eens heen om bier en sigaretten te halen.... Maar tegenwoordig is hier alles op zondag open ... Maar voor een pizza soms wel handig
Heb je je PR verbeterd, ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de dames voor slechts 10 minuten bezig had weten te houden, was het ook niet goed geweest...
Jammer dan, verder dan de drempel zal 'ie hier niet komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens... Maar die van MM mag niet naar buiten las ik ergens.... Dat is helemaal zielig, want er is daar best wel wat te beleven voor een kat ...
.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat 'ie creme kleurig is, hebben we ook nog aan Brulee gedacht...
Onze poes kwam na jarenlang buitenleven op appartement, ze was al oud toen dat scheelde maar had niet het idee dat die het echt naar d'r zin had.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Mee eens... Maar die van MM mag niet naar buiten las ik ergens.... Dat is helemaal zielig, want er is daar best wel wat te beleven voor een kat ...
Als ze buiten gewend zijn, dan snap ik dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onze poes kwam na jarenlang buitenleven op appartement, ze was al oud toen dat scheelde maar had niet het idee dat die het echt naar d'r zin had.
Harige hap, hoor...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
.
Maar dan had ik hem op komen eten
Beter voor Mw. MMquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn absolute PR, maar dit lag toch wel boven het gemiddelde van de laatste jaren...
Die was veel ruimte gewend en gezelschap van 1 dochter die we gehouden hebben maar er een iets te risicovolle levenswijze op na hield.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze buiten gewend zijn, dan snap ik dat.
Maar deze zal nooit buiten komen...
Ik vind elke simpele ziel in die zaal erg zielig...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:36 schreef chufi het volgende:
Wel zielig voor al die Nederlanders die morgen naar London afreizen om een oranje finale te gaan zien in Ally Pally ...
Ja er missen een aantal zwarte pinnetjes , dubbele o kon haast niet met alleen maar wit ... Misleidendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef sacha het volgende:
ik zit nog steeds met die 'o' op plaats 2
Het blijft een kroegsport natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind elke simpele ziel in die zaal erg zielig...
Je hebt één dochter gehouden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was veel ruimte gewend en gezelschap van 1 dochter die we gehouden hebben maar er een iets te risicovolle levenswijze op na hield.
Daarnaast nog een konijn, cavia, paar kippen en een haan op het erf buiten,
Cavia en de 2 poezen kwamen nog weleens binnen, konijn zelden en de kippen uiteraard nooit.
Daarom moet je het ook niet in een zaal met 2500 idioten spelen...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft een kroegsport natuurlijk.
Jij hebt de tweede plaats gewonnen: twee uur Cooper aaien, incl. reiskostenvergoeding.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:40 schreef sacha het volgende:
ik zit nog steeds met die 'o' op plaats 2
Moederpoes kwam een grote schele boskater tegen en daar kregen we aantal terroristische nakomelingen van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt één dochter gehouden?
Mocht die wel naar buiten of was dat ook een type Rapunzel?
Kleinvee is wel leuk, maar dat gaat dan weer wat minder goed hier...
Ow, kattendochter.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moederpoes kwam een grote schele boskater tegen en daar kregen we aantal terroristische nakomelingen van.
1 ervan keek net zo scheel dan pa en die wilde niemand hebben.
Katten komen langs en poezen krijgen dan dochters.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, kattendochter.
Ik dacht jouw eigen dochter...
Dat probleem hebben we hier dus niet...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Katten komen langs en poezen krijgen dan dochters.
Ik ken er hier één, die droomt er van...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
Mannen die praten over poezen in 40+ ......
bedoelde ik dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hebt de tweede plaats gewonnen: twee uur Cooper aaien, incl. reiskostenvergoeding.
Dat was na 1 nest ook snel opgelost, het was gebeurd voordat we het in de gaten hadden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we hier dus niet...
Daar wordt straks de jonge Cooper gewoon gepakt door de oudere Tutu .... Doordeweeks wanneer jullie aan het werk zijn ......quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat probleem hebben we hier dus niet...
Daar komen geen jonkies van dus dan boeit dat weinig.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wordt straks de jonge Cooper gewoon gepakt door de oudere Tutu .... Doordeweeks wanneer jullie aan het werk zijn ......
Dat weet ik ook wel ...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar komen geen jonkies van dus dan boeit dat weinig.
Ha. Mr. Aanname is back in tha house...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar wordt straks de jonge Cooper gewoon gepakt door de oudere Tutu .... Doordeweeks wanneer jullie aan het werk zijn ......
Ik weet dat het gebeurt is met chufitin, jongkie uit de dierenwinkel van de tante uit Valencia, die ging wonen bij beste vriendin van mn ex en daar woonde al een kater.....quote:Op zondag 4 januari 2015 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha. Mr. Aanname is back in tha house...
You don't know shit about my pussy!quote:Op zondag 4 januari 2015 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet dat het gebeurt is met chufitin, jongkie uit de dierenwinkel van de tante uit Valencia, die ging wonen bij beste vriendin van mn ex en daar woonde al een kater.....
Arm beestje ....
Konijnen duiken overal op en dat tempo is onnavolgbaar.quote:
Er staat hier ook een nepvarken in de tuin.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een varken op het balkon liggen, gelukkig van steen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staat hier ook een nepvarken in de tuin.
Om lokale indringers weg te houden...
En necrofilie mag ook niet bij dieren...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef sacha het volgende:
[..]
eerst deed ie het altijd met cavia maar die is naar de eeuwige jachtvelden
Geen commentaar .....quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe gewoon hop paardje hop op mijn knie.
heb je goed gedaan Piet!quote:Op zondag 4 januari 2015 00:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
2 spychiaters heb ik overspannen naar huis gekregen in een maand.
Ik vind dat een mooie afsluiter voordat ik richting bed ga...quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik doe gewoon hop paardje hop op mijn knie.
Ah OK... Ik ken ze alleen van de muziek...quote:
Ben meer van de peerdenmaffia.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK... Ik ken ze alleen van de muziek...
Je neef sig000 gaat een boek schrijven over de Brabantse mob.... en zo toch? Die motorclub gasten die in Spanje zitten weet ie daar ook het een en ander van?
Hoezo duister?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar spelen zich ook altijd Duistere praktijken af..... Mijn oom was dierenarts
Maffia is toch duister??quote:
Ik heb nog nooit aan matchfixing gedaan of een Brasiliaanse voetballer gekocht ...quote:Op zondag 4 januari 2015 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja hoe duister is voetballen dan?
Daar heb je het geld ook niet voor.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aan matchfixing gedaan of een Brasiliaanse voetballer gekocht ...
Klopt ik fundraisenquote:Op zondag 4 januari 2015 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar heb je het geld ook niet voor.
Die Duitserquote:Op zondag 4 januari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die springruiters bezitten bijna nooit zelf de knol, die is van een investeerder.
Over 10 jaar woon jij daar ook met je eigen stuk landquote:Op zondag 4 januari 2015 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar zit veel geld en die kopen op wat ze goed lijkt.
Dat zit wel in de planning, op mijn 62e krijg ik al pensioen en dan ga ik aan 3e jeugd beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Over 10 jaar woon jij daar ook met je eigen stuk land
Nee , maar met jou weet je het nooit ...quote:Op zondag 4 januari 2015 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat er nog een 2e leven volgt maar je weet het niet.
Hoe zou je willen terugkeren dan? Nog een keer als mens lijkt me saai.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar met jou weet je het nooit ...
Ja . lijkt mij ook... Mannetjes konijnquote:Op zondag 4 januari 2015 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe zou je willen terugkeren dan? Nog een keer als mens lijkt me saai.
De hele dag rondneuken.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja . lijkt mij ook... Mannetjes konijn
Ga je dat nog wel redden allemaal?quote:Op zondag 4 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
De kippen van Sas of de poezen van Dees , de bijtjes van Drakin Oughhhh .... dat prikt ...
Vervroegde reincarnatie aanvraag staatquote:Op zondag 4 januari 2015 01:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je dat nog wel redden allemaal?
Als konijn moet het lukken.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Vervroegde reincarnatie aanvraag staat
In de oven stoppenquote:Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Tyron het volgende:
mjjn kinderen zijn ech theel vervlend zsde maken teklensz lawaai en ikl kan ze niet schoppen of slaan want dan gaan ze heel hard schreeuwen heeft iemand tips
Bij de oren pakken.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:01 schreef Tyron het volgende:
mjjn kinderen zijn ech theel vervlend zsde maken teklensz lawaai en ikl kan ze niet schoppen of slaan want dan gaan ze heel hard schreeuwen heeft iemand tips
Deden ze dat in een oorlog?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha zoals ze in de oorlog met pnanekoeke en pzzias deden
Die sukkel weet er niets van.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha zoals ze in de oorlog met pnanekoeke en pzzias deden
Een pizza dan weer wel en ik had vandaag zuurkool en ronde aardappels met spekkies en bockworst uit de oven. .quote:Op zondag 4 januari 2015 02:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lijkt me niet echt prettig in een oven
quote:Op zondag 4 januari 2015 02:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja lijkt me niet echt prettig in een oven
jam ik heb vandaag ook zuurkool gegeten met ene rookworstquote:Op zondag 4 januari 2015 02:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een pizza dan weer wel en ik had vandaag zuurkool en ronde aardappels met spekkies en bockworst uit de oven. .
ja hoorde ook dat katriens niet vaak bezig was met haar bloemen maaer liever onrkdui wiektequote:Op zondag 4 januari 2015 02:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik had vandaag een pizza met trichloromethane was wel lekker opzich alleen je moet niet teveel doen anders ga je dood heb ik gehoord van mijn buurvrouw katrien die vorig jaar dood is gegaan aan de gevolgen hiervan
Zal het recept binnenkort in CUL posten alhoewel de Nasi van Johannes moeilijk te overtreffen is.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
jam ik heb vandaag ook zuurkool gegeten met ene rookworst
Stierenballen zeker?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:11 schreef chufi het volgende:
Hier pikante Spaanse ballen met een groentepuree... Katrien heeft ern iets mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |