Goed te horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Frank kan er niet wakker van liggen.
ik zie geen lama'squote:
ahwquote:
quote:
quote:
Oh really?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Maar geschiedenis studenten.... man man man, die kunnen alleen leraar of in het beste geval journalist worden
deze foto was 2 seconden gemaakt voordat de kat zonder waarschuwing de ogen van de alpaca eruit krastequote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze foto was 2 seconden gemaakt voordat de kat zonder waarschuwing de ogen van de alpaca eruit kraste
Ik heb psnplus nu, is dat injustice: gods among us leuk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hey schatje, alles goed? mmmm-mmmmmmm.
Kan je met psnplus gratis games spelen of zo?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb psnplus nu, is dat injustice: gods among us leuk?
ja, iedere maand zijn er een paar spellen gratisquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je met psnplus gratis games spelen of zo?
is gewoon mortal kombat met DC characters. ik vind vechtspellen niet zoveel aan dus ik heb het ook niet gedownloadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb psnplus nu, is dat injustice: gods among us leuk?
Oké brb even PS4 halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, iedere maand zijn er een paar spellen gratis
Ah oké, klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon mortal kombat met DC characters. ik vind vechtspellen niet zoveel aan dus ik heb het ook niet gedownload
wel komt infamous: first light deze maand for psplus
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké brb even PS4 halen.
Had al BF4 besteld om mezelf te dwingen er een te kopen maar had 'em nog niet binnen.
Alpaca's hatenquote:
quote:
Ja. Fucking bazenbeesten manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:22 schreef vera166 het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
[..]
heb je ze wel goed bekeken
godverdommequote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
Geen idee wat dit tussen de zoekresultaten over alpaca's doet, maar ik post het toch gewoon want yolo.
[ afbeelding ]
2 lopen er hier rond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
dit zijn wel ekte bazendierenalleen bazen hebben katten
Die hond begrijpt er geen klote vanquote:
hahahquote:
Is ook zo bedoeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:31 schreef TwentyFourr het volgende:
Dafuq is dit ik voel mij persoonlijk aangevallen
quote:
hoe die kat eerst nog blaast voordat ie in de aanval schietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
lekker voor dat kutkind
keiharde baas iddquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe die kat eerst nog blaast voordat ie in de aanval schiet
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:34 schreef deadprez het volgende:
[ afbeelding ]
lekker voor dat kutkind
Je moeder voor 50 euroquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wie heeft jou in dit topic uitgenodigd? bah
quote:
ik ken jou nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik post meer ariana pics/gifs dan fylax
Dat is wat ze zo cool maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
katten zijn soms toch echt ook kleine eikeltjes
Ik ga allemaal notes uitdelen nu, wat ben ik mad zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
Haten op johannes_vermeerDoe even normaal, kneus
Die zogenaamde nutteloosheid valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vond geschiedenis wel leuk altijd en was er ook wel goed in, maar jezus wat een nutteloos vak
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zogenaamde nutteloosheid valt reuze mee hoor.
Genoeg FOK!kers waar je overduidelijk ziet dat die wel wat meer geschiedenis hadden mogen krijgen vroeger, en niet alleen omdat ze hun historische feiten niet op orde hebben.
Dan snap je dat niet dat het niet om jaartallen en feiten gaat maar om het begrijpen van oorzaak-gevolg en kunnen interpreteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vond geschiedenis wel leuk altijd en was er ook wel goed in, maar jezus wat een nutteloos vak
veel beroepen kun je niet echt uitvoeren met een geschiedenis opleiding? want je leert over het verleden waar je in de toekomst niks aan hebt, lijkt mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Genoeg FOK!kers waar je overduidelijk ziet dat die wel wat meer geschiedenis hadden mogen krijgen vroeger, en niet alleen omdat ze hun historische feiten niet op orde hebben.
Dat iets niet direct economisch voordeel oplevert wil niet zeggen dat het nutteloos is. Maar een geschiedenisstudent wordt inderdaad niet opgeleid tot een bepaald beroep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
veel beroepen kun je niet echt uitvoeren met een geschiedenis opleiding? want je leert over het verleden waar je in de toekomst niks aan hebt, lijkt mij
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
veel beroepen kun je niet echt uitvoeren met een geschiedenis opleiding? want je leert over het verleden waar je in de toekomst niks aan hebt, lijkt mij
Niet alles wat je op school leert moet nodig zijn voor een beroep. Het belang van geschiedenis ligt ook niet alleen bij de historische feiten, maar ook bij de vaardigheden die je bij het vak opdoet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
Welke vaardigheden doe je bij geschiedenis op die je bij andere studies niet of minder opdoet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet alles wat je op school leert moet nodig zijn voor een beroep. Het belang van geschiedenis ligt ook niet alleen bij de historische feiten, maar ook bij de vaardigheden die je bij het vak opdoet.
Ik heb het hier over het schoolvak, niet over de studie. Hoe het met studies e.d. zit durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
[..]
Welke vaardigheden doe je bij geschiedenis op die je bij andere studies niet of minder opdoet?
Interpreteren, verschillende standpunten kunnen doorgronden, beleid kunnen overzien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
Welke vaardigheden doe je bij geschiedenis op die je bij andere studies niet of minder opdoet?
Dat sprongetjequote:
Diepgang.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
[..]
Het grote plaatje kunnen zien, interpreteren en uitleggen. Andere studies zijn veel meer ad hoc op één specifiek geval gericht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
[..]
Het relativeren van prietpraat uitgesproken en opgeschreven door voornamelijk rechtse figuren die per toeval of expres in de canon van verschillende docenten zijn opgenomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:21 schreef PriesterB het volgende:
TS is afgaande aan de plaatjes een kaolo pussy.
of......minister-president. en ze kunnen altijd nog naar andere niet studie gerelateerde banen zoeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Wat een duffe ellende is dat zeg.
Kijk als je dan al autistisch en lelijk bent, zorg dan dat je een wiskunde nerd bent en gewoon prima kan cashen later. Maar geschiedenis studenten.... man man man, die kunnen alleen leraar of in het beste geval journalist worden. Wat een zinloze cursus is dat zeg.
Vraag me bovenal af wat het wetenschappelijke aspect is van dingen van vroeger uit je kop stampen. Zijn vaak ook de typische thuiswoners. Op studentenverenigingen zie je letterlijk vrijwel geen geschiedenisstudenten (Suffe studentenverenigingen daar gelaten).
Historici, doe eens wat met het leven.
Stelletje beta mannen dat het zijn.
het is een makkelijke studie. En ze hoeven toch niet studie gerelateerde banen te gaan zoeken? Afgestudeerde geschiedenis studenten kunnen in ieder geval hbo/wo werk- en denkniveau aantonen. En dat wordt vaak gevraagd in vacatures.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Inderdaad. Een hele hoop komen gewoon in zo'n administratief baantje terecht of werken in een museum. Ik ken er trouwens ook een paar die een eigen onderneming zijn gestart. Veel zal je dus niet aan zo'n diploma hebben en een torenhoog salaris zit er meestal niet in, maar het is niet zo dat je de rest van je leven werkloos bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:21 schreef Fanest het volgende:
Ik ken een aantal mensen die geschiedenis studeren en het feit dat ze later niet zo'n goede positie op de arbeidsmarkt hebben volledig accepteren. Ze studeren het gewoon omdat ze het interessant vinden en dat weegt voor hen blijkbaar voldoende op tegen de nadelen.
"In het teken van het heden, ondervraagt zij de dood"quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef Näsenbar het volgende:
Ik vind het nuttiger om te leren om kritisch na te denken, je standpunten verwoorden en beargumenteren, hoe je dingen kan interpreteren en analyseren enzovoorts, dan dat je een trucje leert op het hbo wat je daarna 40 jaar lang op een groot administratief kantoor kan gaan uitvoeren. Ik hoop dat de beleidsbepalers in Nederland dat ook binnenkort eens in gaan zien.
quote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef N�senbar het volgende:
Ik vind het nuttiger om te leren om kritisch na te denken, je standpunten verwoorden en beargumenteren, hoe je dingen kan interpreteren en analyseren enzovoorts, dan dat je een trucje leert op het hbo wat je daarna 40 jaar lang op een groot administratief kantoor kan gaan uitvoeren. Ik hoop dat de beleidsbepalers in Nederland dat ook binnenkort eens in gaan zien.
Als je ons geschiedenisstudenten al kwalijk neemt dat we enig historisch besef hebben kan je hier beter een stel kleuters neerzetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op geschiedenisstudenten hequote:Op zondag 4 januari 2015 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je ons geschiedenisstudenten al kwalijk neemt dat we enig historisch besef hebben kan je hier beter een stel kleuters neerzetten.
Alhoewel die de TS beter zouden begrijpen.
Nee dat zag ik, maar ik zag een voorzet voor een VI quoteje en ik dacht: ik kop 'm eens in!quote:Op zondag 4 januari 2015 01:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik doelde niet op geschiedenisstudenten he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |