Goed te horen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Frank kan er niet wakker van liggen.
ik zie geen lama'squote:
ahwquote:
quote:
quote:
Oh really?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
Maar geschiedenis studenten.... man man man, die kunnen alleen leraar of in het beste geval journalist worden
deze foto was 2 seconden gemaakt voordat de kat zonder waarschuwing de ogen van de alpaca eruit krastequote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deze foto was 2 seconden gemaakt voordat de kat zonder waarschuwing de ogen van de alpaca eruit kraste
Ik heb psnplus nu, is dat injustice: gods among us leuk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:14 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
hey schatje, alles goed? mmmm-mmmmmmm.
Kan je met psnplus gratis games spelen of zo?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb psnplus nu, is dat injustice: gods among us leuk?
ja, iedere maand zijn er een paar spellen gratisquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan je met psnplus gratis games spelen of zo?
is gewoon mortal kombat met DC characters. ik vind vechtspellen niet zoveel aan dus ik heb het ook niet gedownloadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb psnplus nu, is dat injustice: gods among us leuk?
Oké brb even PS4 halen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, iedere maand zijn er een paar spellen gratis
Ah oké, klinkt wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is gewoon mortal kombat met DC characters. ik vind vechtspellen niet zoveel aan dus ik heb het ook niet gedownload
wel komt infamous: first light deze maand for psplus
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oké brb even PS4 halen.
Had al BF4 besteld om mezelf te dwingen er een te kopen maar had 'em nog niet binnen.
Alpaca's hatenquote:
quote:
Ja. Fucking bazenbeesten manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:22 schreef vera166 het volgende:
[..]
wtf![]()
![]()
[..]
heb je ze wel goed bekeken
godverdommequote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:24 schreef deadprez het volgende:
Geen idee wat dit tussen de zoekresultaten over alpaca's doet, maar ik post het toch gewoon want yolo.
[ afbeelding ]
2 lopen er hier rond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
dit zijn wel ekte bazendierenalleen bazen hebben katten
Die hond begrijpt er geen klote vanquote:
hahahquote:
Is ook zo bedoeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:31 schreef TwentyFourr het volgende:
Dafuq is dit ik voel mij persoonlijk aangevallen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |