Dat is wat ze zo cool maakt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
katten zijn soms toch echt ook kleine eikeltjes
Ik ga allemaal notes uitdelen nu, wat ben ik mad zeg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:58 schreef Etsu het volgende:
Haten op johannes_vermeerDoe even normaal, kneus
Die zogenaamde nutteloosheid valt reuze mee hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vond geschiedenis wel leuk altijd en was er ook wel goed in, maar jezus wat een nutteloos vak
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zogenaamde nutteloosheid valt reuze mee hoor.
Genoeg FOK!kers waar je overduidelijk ziet dat die wel wat meer geschiedenis hadden mogen krijgen vroeger, en niet alleen omdat ze hun historische feiten niet op orde hebben.
Dan snap je dat niet dat het niet om jaartallen en feiten gaat maar om het begrijpen van oorzaak-gevolg en kunnen interpreteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:59 schreef TheWeeknd het volgende:
ik vond geschiedenis wel leuk altijd en was er ook wel goed in, maar jezus wat een nutteloos vak
veel beroepen kun je niet echt uitvoeren met een geschiedenis opleiding? want je leert over het verleden waar je in de toekomst niks aan hebt, lijkt mijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die zogenaamde nutteloosheid valt reuze mee hoor.
Genoeg FOK!kers waar je overduidelijk ziet dat die wel wat meer geschiedenis hadden mogen krijgen vroeger, en niet alleen omdat ze hun historische feiten niet op orde hebben.
Dat iets niet direct economisch voordeel oplevert wil niet zeggen dat het nutteloos is. Maar een geschiedenisstudent wordt inderdaad niet opgeleid tot een bepaald beroep.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
veel beroepen kun je niet echt uitvoeren met een geschiedenis opleiding? want je leert over het verleden waar je in de toekomst niks aan hebt, lijkt mij
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
veel beroepen kun je niet echt uitvoeren met een geschiedenis opleiding? want je leert over het verleden waar je in de toekomst niks aan hebt, lijkt mij
Niet alles wat je op school leert moet nodig zijn voor een beroep. Het belang van geschiedenis ligt ook niet alleen bij de historische feiten, maar ook bij de vaardigheden die je bij het vak opdoet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Je snapt het niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:16 schreef TheWeeknd het volgende:
Welke vaardigheden doe je bij geschiedenis op die je bij andere studies niet of minder opdoet?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niet alles wat je op school leert moet nodig zijn voor een beroep. Het belang van geschiedenis ligt ook niet alleen bij de historische feiten, maar ook bij de vaardigheden die je bij het vak opdoet.
Ik heb het hier over het schoolvak, niet over de studie. Hoe het met studies e.d. zit durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
[..]
Welke vaardigheden doe je bij geschiedenis op die je bij andere studies niet of minder opdoet?
Interpreteren, verschillende standpunten kunnen doorgronden, beleid kunnen overzien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:24 schreef Fanest het volgende:
Welke vaardigheden doe je bij geschiedenis op die je bij andere studies niet of minder opdoet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |