misschien dat ik ook wat zegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uiteraard ging het daar ineens wel makkelijk, want internet en een meisje van 18 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel mij neger
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:57 schreef pluff het volgende:
[..]
misschien dat ik ook wat zegWat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:57 schreef pluff het volgende:
[..]
misschien dat ik ook wat zegIk had nog niet met hem. Dat was pas later.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh dus TOCH! Ja dat dacht ik ook maar op fok zeiden ze van niet en dat het vreemdgaan wasquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had nog niet met hem. Dat was pas later.
Jaaaajjaaaaaaaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had nog niet met hem. Dat was pas later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kloon van bekende/beruchte fok!kerquote:
SergeantFluffy en mylifeisgrey.quote:
Ja omdat ze dachten dat er die volgende keer ook wat gebeurd was, maar dat was niet zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef pluff het volgende:
[..]
oh dus TOCH! Ja dat dacht ik al maar op fok zeiden ze van niet en dat het vreemdgaan was
haha! Fut topicquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Over een week naar Acda en de Munnik![]()
(In het FUT topic word ik dan meestal uitgelachen, dus probeer het hier dan maar. )
Wat voor muziek vind je dan wel goed?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha! Fut topic![]()
Voor Nederlandse muziek vind ik hun nog best goed.
Als je goed naar de teksten luistert zijn ze echt geniaal. Sommige teksten, of zinnen in een tekst hebben me meer dan eens een zetje in de goede richting gegeven toen ik voor de moeilijkere tijden in het leven stond. Ik ga ze wel missenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
haha! Fut topic![]()
Voor Nederlandse muziek vind ik hun nog best goed.
Should have known.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
SergeantFluffy en mylifeisgrey.
Een vriend van mij had een relatie met een jongen met dezelfde naam als hijzelfquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Gaat lekker met de namen.. Heb nu een tindermatch met iemand met de zelfde naam als mijn ex.
Ze kwamen paar keer in de top2000 voor. En luisterde vroeger ook wel eens naar ze.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Als je goed naar de teksten luistert zijn ze echt geniaal. Sommige teksten, of zinnen in een tekst hebben me meer dan eens een zetje in de goede richting gegeven toen ik voor de moeilijkere tijden in het leven stond. Ik ga ze wel missen
Namen willen we!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Gaat lekker met de namen.. Heb nu een tindermatch met iemand met de zelfde naam als mijn ex.
Ik had ook veel matches. Dan klikte je op zo'n vrouw en moest je naar een vage site. Jij dus gewoon met een echte vrouw een matchquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:02 schreef over_hedge het volgende:
Mijn baas heeft dit ook. Die is getrouwd met een vrouw die de zelfde naam heeft.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vriend van mij had een relatie met een jongen met dezelfde naam als hijzelf
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Whut?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn baas heeft dit ook. Die is getrouwd met een vrouw die de zelfde naam heeft.Ook heel raar als hij het dan over haar heeft. Zegt hij steeds zijn eigen naam.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had ook veel matches. Dan klikte je op zo'n vrouw en moest je naar een vage site. Jij dus gewoon met een echte vrouw een match
VOA?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]Tinderspam. En dan klik je er op en heb je een virus?
Nou gewoon. Mijn baas heet Jos, en zijn vrouw ook.quote:
Dat zijn naam gelijk was is nou niet het meest foute daaraan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah zo, kon al geen naam bedenkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou gewoon. Mijn baas heet Jos, en zijn vrouw ook.
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Dat zijn naam gelijk was is nou niet het meest foute daaraan.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Nee joh, niet geklikt natuurlijk, zo naïef ben ik dan ook weer nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]Tinderspam. En dan klik je er op en heb je een virus?
Succesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Nee joh, niet geklikt natuurlijk, zo naïef ben ik dan ook weer niet
Nou, op naar nachtdienst nummer 2
Mijn naam is ook vrouwelijk/mannelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo, kon al geen naam bedenken
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn naam is ook vrouwelijk/mannelijk
En dan heb je nog René en Reneequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn naam is ook vrouwelijk/mannelijk
Rene en Reneequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo, kon al geen naam bedenken
Kimquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je nog René en Renee. Of Robin. Bo en Beau. Anders geschreven, maar qua uitspraak hetzelfde
.
Als je niets zei tegen die tindermatches? Begonnen zei dan met praten dat je naar een vage site moest?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik had ook veel matches. Dan klikte je op zo'n vrouw en moest je naar een vage site. Jij dus gewoon met een echte vrouw een match
psiesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan heb je nog René en Renee. Of Robin. Bo en Beau. Anders geschreven, maar qua uitspraak hetzelfde
.
Je maakt jezelf daar niet echt populair mee nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:08 schreef pluff het volgende:
[..]
Ja eigenlijk mag ik dat niet zeggen he.
God, wat een sneuneus ben jij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef pluff het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen seks hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
Vrouwen zijn vermoeiend, want al die seks kan ik niet handelen
Irl durf ik het niet te zeggen, dus dan lijk ik irl misschien wel weer mee te vallen.quote:
boehoe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
quote:
Wie zegt dat ik seks heb...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boehoe.
wees blij dát je seks hebt.
Kim?quote:
1 jaar. Is dit een moeilijke vraag ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Heel 2015 geen seks hebbenhoelang ga je dat volhouden?
Jij hebt het toch zelf wel eens een jaar volgehouden?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
In het uiterste geval een jaar, dat valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Fokkers die seks hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
Zelfbediening telt ook als seksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef pluff het volgende:
[..]
1 jaar. Is dit een moeilijke vraag ofzo?
Fijn dat wij je ware aard mogen zien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Irl durf ik het niet te zeggen, dus dan lijk ik irl misschien wel weer mee te vallen.
Hij staat momenteel voor die proef, heb ik begrepen. Maar gelukkig kan hij de tijd vullen met afwassen en stofzuigen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het toch zelf wel eens een jaar volgehouden?
Geloofwaardigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:09 schreef artelligence het volgende:
Hey lola, hoe is t met jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boehoe.
wees blij dát je seks hebt.
Tot nu toe lukt dat zonder problemen andersquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Solo niet, met andere meerdere jarenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij hebt het toch zelf wel eens een jaar volgehouden?
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij staat momenteel voor die proef, heb ik begrepen. Maar gelukkig kan hij de tijd vullen met afwassen en stofzuigen.
Ik ken toevallig een blanke jongen met se naam Kim.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kim?
Ik ken wel Anne als mannelijk en vrouwelijk (gekke Friezen), maar Kim? Ja, in Noord-Korea of zo. Maar hier toch niet?
Serieus? Wow.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken toevallig een blanke jongen met se naam Kim.
Vind ik een vreemde naam voor een vent.
En niet communicerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hij staat momenteel voor die proef, heb ik begrepen. Maar gelukkig kan hij de tijd vullen met afwassen en stofzuigen.
Oh ja en dat ook nog. Ik faalquote:
Ik ken er ook een ja. Een beetje gek maar je went eraan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
Als 'ie Lee van achteren heet, valt het toch wel mee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef rival het volgende:
[..]
Hardop.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
prima hoor. Onderweg naar huis.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Geloofwaardig
[..]
Hey lola, hoe is t met jou?
[..]
Tot nu toe lukt dat zonder problemen anders
Ik denk niet dat mensen je geloven als je zegt dat t niet zo isquote:
Op de basisschool had ik een klasgenoot die Kim heet. Dat was een jongen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kim?
Ik ken wel Anne als mannelijk en vrouwelijk (gekke Friezen), maar Kim? Ja, in Noord-Korea of zo. Maar hier toch niet?
Seks? Huishouden? Communiceren?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee hoor. Al doende leert men. Je moet het alleen wel doen.
Altijd fijn, het OV. Hoe was oud en nieuw?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
prima hoor. Onderweg naar huis.
In den trein
Ik denk het niet. Ik weet het wel zekerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Abject en infaam.
Denken dat ik dergelijke onzedige bezigheden heb.
Het begint bij communiceren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks? Huishouden? Communiceren?
Ik moet inderdaad maar eens met haar gaan praten en dan verder zien
Alleen een beetje spanken toch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Abject en infaam.
Ik weet het, alleen daar ben ik dus niet goed inquote:
Het is je rep hier op fok. Sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Abject en infaam.
Ja ik ging een muurtje slopen bij een Kim en ik kwam erachter toen ik zijn vriendin met Kim aansprak! Oepsquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen een beetje spanken toch.
saai vooralquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:17 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd fijn, het OV. Hoe was oud en nieuw?
Geen hele gekke verwarring.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ik ging een muurtje slopen bij een Kim en ik kwam erachter toen ik zijn vriendin met Kim aansprak! Oeps
Als ie een halfbloed zou zijn misschien?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Als 'ie Lee van achteren heet, valt het toch wel mee?
Dat dusquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik weet het wel zeker.
Jup. Camiel en Camille ook.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef pluff het volgende:
Een man met de naam Dominique? Dat kan ook een vrouwennaam zijn?
Mjehquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is je rep hier op fok. Sorry
Haha, zijn er mannen met die naam?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:21 schreef pluff het volgende:
Een man met de naam Dominique? Dat kan ook een vrouwennaam zijn?
Zonde...Niets bijzonders gedaan?quote:
I can imaginequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.
Zag aan zijn blik dat ik niet de eerste was
Lafjes aaien alleen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen een beetje spanken toch.
Ik was laatst in Frankrijk. Echt heerlijke wijn daar, bijna altijd vooral/zelfs de goedkope. Elke wijn had een andere verdeling van een palet aan smaken. Sommige hadden geen kruidige nadronk. Sommige zeer fruitig. Sommige beetje waterig zo weinig zat er van een smaakje van het 1 weer in. Maar ATLIJD gewoon GOED. Veel beter de wijn daar dan het bocht uit de nederlandse supermarkt of huiswijnen van de meeste restaurants hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
Bier...! Heb ik niet in huis. Dan maar wijn.
Ik heb beide in huis, maar mag niet van mezelfquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:26 schreef Samzz het volgende:
Bier...! Heb ik niet in huis. Dan maar wijn.
Nee jij hebt weer andere dingetjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit alcohol in huis, tenzij ik weet dat er anderen langs gaan komen.
Ik heb bijna niets meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee jij hebt weer andere dingetjesbeetje staren naar die paddestoel op je muur.
En weer uitgekotstquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:32 schreef twi het volgende:
Ik heb rose in huis. Want alle likeur, bier, witte en rode wijn en canei zijn al opgezopen.
En leukquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eens met TT.
Mar godverdomme, wat zijn ze liev
Sommige ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eens met TT.
Ok ok okquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En leuk. En lekker
. En gewoon onmisbaar
.
Dat jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En leuk. En lekker
. En gewoon onmisbaar
.
De rest is ook niet belangrijkquote:
Sommige wel misschien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Eens met TT.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En leuk. En lekker
. En gewoon onmisbaar
.
Helaas ben ik het met je eensquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
En leuk. En lekker
. En gewoon onmisbaar
.
Omdat het niet altijd fijn is.quote:
Wat voor druggies doe je allemaal dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb bijna niets meer
Als onderdeel van goede voornemens.
Voorlopig niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:46 schreef bamibij het volgende:
[..]
Wat voor druggies doe je allemaal dan?
okee. en wat heb je allemaal gedaan dan?quote:
Oh ja, jij bent zo'n glas is half leeg type.quote:
Wiet/hasj, spacecake, XTC, truffels, paddo's, LSD, benzo's.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
okee. en wat heb je allemaal gedaan dan?
ikzelf alleen wiet/hasj ben te bang dat ik veel te veel xtc enzo ga doen als ik het eenmaal leuk vind
Ik heb dat dus ook, gezien mijn alcohol en cannabisverleden ben ik nogal verslavingsgevoelig. Gelukkig alleen nog maar alcohol en drank gebruikt. Allemaal legaal nog.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:48 schreef bamibij het volgende:
[..]
okee. en wat heb je allemaal gedaan dan?
ikzelf alleen wiet/hasj ben te bang dat ik veel te veel xtc enzo ga doen als ik het eenmaal leuk vind
Liever halfvol, met bierquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent zo'n glas is half leeg type.
Nope, ik zeg alleen waar het op staat. Over het algemeen ben ik vrij positief.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent zo'n glas is half leeg type.
LSD lijkt me fantastisch. Maar je kan for life in zo'n trip blijven hangen toch? dat het af en toe ineens terugkomt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wiet/hasj, spacecake, XTC, truffels, paddo's, LSD, benzo's.
Uhuh. Helaas. Kom op zeg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef yats het volgende:
[..]
Nope, ik zeg alleen waar het op staat. Over het algemeen ben ik vrij positief.
Oh, zo zijn de meesten hoorquote:
Ik heb dat zelf niet gehad met LSD. Wel met paddo's, daar heb ik maanden flashbacks naar gehad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
LSD lijkt me fantastisch. Maar je kan for life in zo'n trip blijven hangen toch? dat het af en toe ineens terugkomt?
Zat gisteren die documentaire over South Park te kijken. Die twee bedenkers ervan die onder de LSD naar de Oscar-uitreikingen gingen![]()
Lijkt me vrij scaryquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf niet gehad met LSD. Wel met paddo's, daar heb ik maanden flashbacks naar gehad.
Is het ookquote:
Ook met truffels?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf niet gehad met LSD. Wel met paddo's, daar heb ik maanden flashbacks naar gehad.
Nee, maar als je er genoeg van zou eten zou het wel kunnen gebeuren, het is immers dezelfde stof.quote:
Drie bakjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar als je er genoeg van zou eten zou het wel kunnen gebeuren, het is immers dezelfde stof.
Ik had toen alleen het equivalent van drie bakjes truffels gegeten, omdat ik na eerst de helft van een chocoladereep waarin ik het had gegoten had opgegeten en tijdens de trip honger kreeg en toen de andere helft ook heb opgegeten__
oh Wowquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar als je er genoeg van zou eten zou het wel kunnen gebeuren, het is immers dezelfde stof.
Ik had toen alleen het equivalent van drie bakjes truffels gegeten, omdat ik na eerst de helft van een chocoladereep waarin ik het had gegoten had opgegeten en tijdens de trip honger kreeg en toen de andere helft ook heb opgegeten__
Erg stom jaquote:
Ja. Straks weer seks waarschijnlijk.quote:
He bah.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Straks weer seks waarschijnlijk.
Godsamme zegquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Erg stom jaIk kan er ook niet veel over zeggen dat het een soort van goed zou praten
Maar na een uur of 6 werd ik wel weer een soort van mezelf. Als in, ik wist mijn naam en dergelijke weer.
Ik krijg altijd een beetje het gevoel van "ik wil het ook!" als ik andere mensen erover hoor. Alsof ik jaloers op ze ben dat zij die ervaring hebben.quote:
Ik heb mijn audioset onder de kraan gehouden omdat ik dacht dat anders het huis zou afbranden, en blijkbaar ook met emmertjes water over mijn bed gegoten. Alles stond in de fik in mijn hoofdquote:
begin als je blieft niet aan drugs als je al depri bent..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje het gevoel van "ik wil het ook!" als ik andere mensen erover hoor. Alsof ik jaloers op ze ben dat zei die ervaring hebben.
Doe maar gewoon niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje het gevoel van "ik wil het ook!" als ik andere mensen erover hoor. Alsof ik jaloers op ze ben dat zij die ervaring hebben.
Same herequote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een beetje het gevoel van "ik wil het ook!" als ik andere mensen erover hoor. Alsof ik jaloers op ze ben dat zij die ervaring hebben.
Als ik drugs wil gebruiken doe ik dat wel. Jaloers ben ik er niet snel op.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Oh valt wel mee hoor. (Of ik ben depri zijn inmiddels al gewoon geworden)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
begin als je blieft niet aan drugs als je al depri bent..
Ik heb niet veel meer waar ik echt nieuwsgierig naar ben moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik drugs wil gebruiken doe ik dat wel. Jaloers ben ik er niet snel op.
hahahahahahaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn audioset onder de kraan gehouden omdat ik dacht dat anders het huis zou afbranden, en blijkbaar ook met emmertjes water over mijn bed gegoten. Alles stond in de fik in mijn hoofd
Een bad trip kan ook een nuttige trip zijn. Ik zit er zelf wel aan te denken en weet precies wat de setting moet zijn en wie de sitters zullen zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef pluff het volgende:
[..]
Goed adviesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
begin als je blieft niet aan drugs als je al depri bent..
Je was niet alleen toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet veel meer waar ik echt nieuwsgierig naar ben moet ik zeggen.
En zou ik dat wel krijgen, dan doe ik het gewoon, veel ergere ervaringen kan ik toch niet oplopen
Een bad trip tot op een bepaalde hoogte kan wel leerzaam zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een bad trip kan ook een nuttige trip zijn. Ik zit er zelf wel aan te denken en weet precies wat de setting moet zijn en wie de sitters zullen zijn.
Maar toch, ik weet niet of ik het moet doen. Nu dan. Misschien deze zomer, mits ik mijn ritme 100% op de rails heb
Dat snap ik ook. Maar meer de confronterende trips. Dat je gaat denken over hoe en wat je doet met je leven. Dat kan negatief en eng zijn, maar ook leerzaam.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een bad trip tot op een bepaalde hoogte kan wel leerzaam zijn.
Maar de echte horrortrips hebben voor niemand een functie
Ik woon op de zesde verdieping.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fucking hellik zou als een buitenlandse toerist van een brug springen.
Dat gebeurt in vrijwel elke tripquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat snap ik ook. Maar meer de confronterende trips. Dat je gaat denken over hoe en wat je doet met je leven. Dat kan negatief en eng zijn, maar ook leerzaam.
Denken dat je huis in brand staat is dan weer wat anders
Inderdaad. Maar ik houd het lekker bij wiet heel af en toe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En zou ik dat wel krijgen, dan doe ik het gewoon, veel ergere ervaringen kan ik toch niet oplopen
Ach, op het randje leven dit dat jeweettok.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een (nuchtere) sitter gehad eigenlijk
Heb voor de tweede keer toch maar een extra zakje besteld. Want die 7,5 gram was voor mij met mijn 180kg net wat te weinig. Maar ik durf toch nog niet alles te nemenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Erg stom jaIk kan er ook niet veel over zeggen dat het een soort van goed zou praten
Maar na een uur of 6 werd ik wel weer een soort van mezelf. Als in, ik wist mijn naam en dergelijke weer.
Wat heb je gehaald?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Heb voor de tweede keer toch maar een extra zakje besteld. Want die 7,5 gram was voor mij met mijn 180kg net wat te weinig. Maar ik durf toch nog niet alles te nemen
Kan me voorstellen dat dat te weinig was, ik had ook altijd net-niet trips bij een halve portie en ik ben best wel een lichtgewicht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Heb voor de tweede keer toch maar een extra zakje besteld. Want die 7,5 gram was voor mij met mijn 180kg net wat te weinig. Maar ik durf toch nog niet alles te nemen
Probeer Krokodilquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kreeg er alleen maar altijd vragen bijquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn trip was juist enorm visueel. Helemaal geen levensvragen opgelost, helaas.
Gewoon weer dezelfde, Psilocybe Hollandia. Om de een of andere reden had ik bijna een tientje korting na mijn eerste bestelling. Dus tsja, dan kunnen we in ieder geval iets meer en beter doseren de volgende keer.quote:
quote:
Ik wist niet wat het was, die afbeeldingen.quote:
Truffels?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:09 schreef Myraela het volgende:
Mijn trip was juist enorm visueel. Helemaal geen levensvragen opgelost, helaas.
Je gaat er heus niet meteen dood aan, hoorquote:
Misschien na de rohypnol.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh je wilt nog steeds niet met me proberen?
Met jou of met krokodil?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:11 schreef artelligence het volgende:
Oh je wilt nog steeds niet met me proberen?
Fantastisch, hèquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:10 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Ik wist niet wat het was, die afbeeldingen.
Ah zo.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon weer dezelfde, Psilocybe Hollandia. Om de een of andere reden had ik bijna een tientje korting na mijn eerste bestelling. Dus tsja, dan kunnen we in ieder geval iets meer en beter doseren de volgende keer.
En ja, 180kg, net zoals art.
Dit dusquote:
Fatties.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah zo.
Als art 180 kg weegt, dan ik 250.
180kg buddies.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon weer dezelfde, Psilocybe Hollandia. Om de een of andere reden had ik bijna een tientje korting na mijn eerste bestelling. Dus tsja, dan kunnen we in ieder geval iets meer en beter doseren de volgende keer.
En ja, 180kg, net zoals art.
Onder welke steen kom jij nou vandaan gekropen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik doe mee, van de rest moet ik niks hebben
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Truffels?Een maand of 4 geleden nog gedaan met een vriendin. Hebben 2 uur lang naar een boom gekeken en genoten van de schoonheid van die boom
Deze maand gaan we op herhaling
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe mee, van de rest moet ik niks hebben
Mijn grootste stommiteiten in het leven onder invloed waren allemaal onder invloed van alcohol, juist dat vermijd ik lieverquote:
wowquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik zat in het begin telkens naar de kerstboom te kijken, maar alleen ik zag het.
Maar toen was dat het enige dat bewoog, uiteindelijk bewoog alles en zag ik overal patroontjes. Prachtige dingen wel.
In de slaapkamer lag ik in een soort onderwater bubbel, zag ik het water boven me golven en de regen erop druppen. De plafonlamp was nog wel de bron van licht, maar versmolt helemaal met mijn waterbubbel.
ik ben heel af en toe nog wel op fok en soms daarvan zelfs hier te vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij nou vandaan gekropen?
Ik denk dat dit voor de meeste mensen geldtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mijn grootste stommiteiten in het leven onder invloed waren allemaal onder invloed van alcohol, juist dat vermijd ik liever
hoewel ik nu aan de prosecco zit uit mn kerstpakket, die heel goor was volgens collega's, ik vind m wel lekker eigenlijkquote:
Volgende keer perenijsjes kopen, en: Glowsticksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik zat in het begin telkens naar de kerstboom te kijken, maar alleen ik zag het.
Maar toen was dat het enige dat bewoog, uiteindelijk bewoog alles en zag ik overal patroontjes. Prachtige dingen wel.
In de slaapkamer lag ik in een soort onderwater bubbel, zag ik het water boven me golven en de regen erop druppen. De plafonlamp was nog wel de bron van licht, maar versmolt helemaal met mijn waterbubbel.
bij mij niet, ik ben stiekem veel te braaf denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Mijn grootste stommiteiten in het leven onder invloed waren allemaal onder invloed van alcohol, juist dat vermijd ik liever
Whaha, smaken verschillen duidelijkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoewel ik nu aan de prosecco zit uit mn kerstpakket, die heel goor was volgens collega's, ik vind m wel lekker eigenlijk
Die momenten lopen niet synchroon met de momenten dat ik hier ben.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben heel af en toe nog wel op fok en soms daarvan zelfs hier te vinden
Bij mij ook wel. Al heb ik nooit echt rare dingen gedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn de dingen waar je het voor doetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
ja ik dacht ik proef n slok en dan kan ie door de gootsteen maar dat valt me meequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, smaken verschillen duidelijk
Echt niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij niet, ik ben stiekem veel te braaf denk ik
Of gewoon verstandig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij mij niet, ik ben stiekem veel te braaf denk ik
Ditquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:17 schreef bamibij het volgende:
onder invloed van alcohol heb ik dingen gedaan waar ik wel een pietsie voor schaam ja, maar ook wel weer veel hilarische dingen
Ik had eerder een intense liefde voor Zaanse mayonaise.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgende keer perenijsjes kopen, en: GlowsticksZoveel mogelijk
pas nog een ''febo-race'' gedaan. wie het eerst van onder naar boven kon eten. Nog nooit zo hard gebraaktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit
Veel genante dingen maar daar kon ik achteraf altijd wel om lachen.
Met een Oktoberfest het fenomeen gehad dat ik geen idee had hoe ik thuis gekomen was. En de volgende ochtend kwam ik er achter dat ik weer contact met 2 exen had. Ik had ze precies hetzelfde bericht gestuurdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mij ook wel. Al heb ik nooit echt rare dingen gedaan.
Shit, dan kan ik niet meedoen.. Ik kan nooit bij de bovenste deurtjesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
pas nog een ''febo-race'' gedaan. wie het eerst van onder naar boven kon eten. Nog nooit zo hard gebraakt
Dat zou ik dan weer niet snel doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
pas nog een ''febo-race'' gedaan. wie het eerst van onder naar boven kon eten. Nog nooit zo hard gebraakt
De sleutel ligt altijd in de hoeveelheidquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met een Oktoberfest het fenomeen gehad dat ik geen idee had hoe ik thuis gekomen was. En de volgende ochtend kwam ik er achter dat ik weer contact met 2 exen had. Ik had ze precies hetzelfde bericht gestuurd1 Was boos, de ander vond het wel grappig.
Maar toen had ik me voorgenomen dat het wel genoeg was. Met andere middelen heb ik vooral controle over de situatie en over mezelf, en dat bevalt me een stuk beter
exen whats appen doe ik best vaak als ik dronken benquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:20 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Met een Oktoberfest het fenomeen gehad dat ik geen idee had hoe ik thuis gekomen was. En de volgende ochtend kwam ik er achter dat ik weer contact met 2 exen had. Ik had ze precies hetzelfde bericht gestuurd1 Was boos, de ander vond het wel grappig.
Maar toen had ik me voorgenomen dat het wel genoeg was. Met andere middelen heb ik vooral controle over de situatie en over mezelf, en dat bevalt me een stuk beter
Hehe ik kan er gelukkig wel goed tegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou ik dan weer niet snel doen
Vet eten en drank loopt toch altijd verkeerd af bij mij
Ik zei toen ook tegen die vriendin: Alles is mooi, alles is prachtig mooi. Jij bent nu ook zo mooi. Achteraf gezien best een kutopmerking.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had eerder een intense liefde voor Zaanse mayonaise.Glowsticks lijken me redelijk overbodig als alles al zo mooi is.
wat is van onder naar boven eten? Eten tijdens handstand ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef bamibij het volgende:
[..]
Onderste vakje naar 't bovenste vakje, gok ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:22 schreef pluff het volgende:
[..]
wat is van onder naar boven eten? Eten tijdens handstand ofzo?
Ik hoef ook geen nuchtere sitter te hebben, maar wel een ervaringen. Ik weet er twee, die allebei er net iets anders tegen aan kijken. De ene wat voorzichtiger en kalmer, de andere wat nieuwsgieriger.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een (nuchtere) sitter gehad eigenlijk
onderste vakje van de febo naar de bovenste. zijn 7 vakjes geloof ik, had gewonnen met een tijd van rond de 4 minutenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:22 schreef pluff het volgende:
[..]
wat is van onder naar boven eten? Eten tijdens handstand ofzo?
Jij bent NU ook zo mooiquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zei toen ook tegen die vriendin: Alles is mooi, alles is prachtig mooi. Jij bent nu ook zo mooi. Achteraf gezien best een kutopmerking.
Het enige wat niet mooi was was de asbak
Bwhehehehe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zei toen ook tegen die vriendin: Alles is mooi, alles is prachtig mooi. Jij bent nu ook zo mooi. Achteraf gezien best een kutopmerking.
Het enige wat niet mooi was was de asbak
Ik gooi nu na een relatie of date periode gelijk die nummers uit mn telefoon, juist om die dingen te voorkomen, vertrouw mezelf niet echtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
exen whats appen doe ik best vaak als ik dronken benNaar 1 ex is het zelfs een beetje traditie geworden
Maar dat weet zij ook en dat vind ze wel leuk.
Hehe, inderdaad, ik schrok me dood toen ik trippend in de spiegel keekquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe.
Ik vond mezelf juist behoorlijk lelijk. Huid werd roder en kreeg een rare structuur. Bij mijn vriend ook.
Had je 15 ogen een een slurfquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad, ik schrok me dood toen ik trippend in de spiegel keek
Dat ga ik de volgende keer doen, nog niet de confrontatie met mijn spiegelbeeld gehad tijdens de truffels.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehe.
Ik vond mezelf juist behoorlijk lelijk. Huid werd roder en kreeg een rare structuur. Bij mijn vriend ook.
je had ineens een piemeltje?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hehe, inderdaad, ik schrok me dood toen ik trippend in de spiegel keek
Ik kon dronken smsjes al niet waarderen toen de relatie nog aan was, nu zou ik het al helemaal irritant vindenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
exen whats appen doe ik best vaak als ik dronken benNaar 1 ex is het zelfs een beetje traditie geworden
Maar dat weet zij ook en dat vind ze wel leuk.
Och ik weet dat ik het doe, maar zij vind het ook leuk. En mijn nieuwe ex zeg maar, die heb ik wel geblokkeerd op facebook en whats app enzo. Al voeg ik die over een maand of 2 denk ik vanzelf wel weer een keer toe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik gooi nu na een relatie of date periode gelijk die nummers uit mn telefoon, juist om die dingen te voorkomen, vertrouw mezelf niet echt
Nee, je ziet alle details extreem goed, dus oneffenheden waar je normaal overheen kijkt zijn ineens extreem lelijk.quote:
Oh dan moet ik maar niet trippen met een leuke vrouw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, je ziet alle details extreem goed, dus oneffenheden waar je normaal overheen kijkt zijn ineens extreem lelijk.
Ik vind eigenlijk vooral die 5 knockouts wel leukquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh, it'll change. Don't worry
Ik geef het gelukkig altijd na een paar letters opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef bamibij het volgende:
Dronken kan ik gewoon maar beter niet m'n telefoon in de hand hebben.
You shall not pass!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had onder invloed het idee dat ik met een Balrog moest vechten in een episch gevecht. Leven op dood.
In de werkelijke wereld had ik een keukenkast open gedaan en het tosti-ijzer ondergeplast. Dat was een signaal om te minderen.
Haha ja die is wel goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk vooral die 5 knockouts wel leukWas de enige die iemand er uit gegooid had,
ik nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef het gelukkig altijd na een paar letters op
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Harmankardon het volgende:
Ik had onder invloed het idee dat ik met een Balrog moest vechten in een episch gevecht. Leven op dood.
In de werkelijke wereld had ik een keukenkast open gedaan en het tosti-ijzer ondergeplast. Dat was een signaal om te minderen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Harmankardon het volgende:
Maar godverdomme, wat een goed verhaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammerlijke gebeurtenissen zijn dat.
Oh jeequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, je ziet alle details extreem goed, dus oneffenheden waar je normaal overheen kijkt zijn ineens extreem lelijk.
Ja, was bij een vriend en zijn ouders waren not amused. Ahumquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammerlijke gebeurtenissen zijn dat.
Geweldige postquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Harmankardon het volgende:
Omg, ik moest echt heel hard lachenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, was bij een vriend en zijn ouders waren not amused. Ahum
Oh dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
honinghasj gehaald, godver wat ruikt en smaakt dat lekker
Ja, laatst is hij getrouwd en toen kwam dat weer helemaal naar voren. Sta je toch sneu bij voor 200 mensenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben je er nog jaren aan herinnerd?
Maar toch zo terechtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, laatst is hij getrouwd en toen kwam dat weer helemaal naar voren. Sta je toch sneu bij voor 200 mensen
De hamvraag blijft: heb je nou gewonnen van die balrog of niet?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Harmankardon het volgende:
Ja, laatst is hij getrouwd en toen kwam dat weer helemaal naar voren. Sta je toch sneu bij voor 200 mensen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jazeker en dan glimlach ik ook braaf. Ik ben ook echt een tijd volgens elke definitie denkbaar een alcoholist geweest (dit was met paddo's trouwens) en dit was echt een teken om een beetje normaal te gaan doen want mijn leven ging in de trechter. Ben nu een saaie lul in vergelijkingquote:
Morgenavond met gezelschapquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe is jouw assie gegaan?
Weet ik niet meer, want toen werd wel ingegrepen. Zeg maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De hamvraag blijft: heb je nou gewonnen van die balrog of niet?
Same herequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
Ergens ben ik blij dat ik nooit zulke middelen gebruikt heb
Hehe ik ook. Maar alleen omdat in altijd bang was.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
Het is nooit te laatquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
Doe mij Samzz maar in een fucking spannend pakje.quote:
Nee dat is Sherlock. Barneveld is een matig kutdorpquote:
Colaatje?quote:
Ik ben alleen bang voor verslaving, geldgebrek en gekke fratsen zoals ik hier lees.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe ik ook. Maar alleen omdat in altijd bang was.
Klopt. Al zorg ik ervoor dat het noot zal gebeurenquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef yats het volgende:
Fml,ik ben weer handig bezig.Per ongeluk aan de kabel van de laptop blijven hangen waardoor hij viel en het scherm nu kapot is.Dat kost me dus een nieuw scherm...
Heb nu toch echt meer zin om darten te blijven kijkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe mij Samzz maar in een fucking spannend pakje.
Tja...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef bamibij het volgende:
Heb nu toch echt meer zin om darten te blijven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |